Senssu ja NumBalli eivät reagoi täällä thaimaassa mitenkään

Anonyymi-ap

Oletko laiffila ihan terve kun et tajua edes omaa parastasi, paljonko kuvittelet minua harmittavan nuo sinun lapselliset kuvasi, sinä niitä tänne kakara aijailet, olen sinua varmasti 25-40 vuotta vanhempi, ihan oikeasti luuletko että minä reagoin sinun tuherruksiisi mitenkään.

10

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos palstalaisten ikää pitää arvioida niin 28x on vanhempi kuin Bumba, asiantravel on noin samanikäinen kuin Bumba, Kymppi on syntynyt 67, kiekkomies on minua vuoden vanhempi ja minä täytän syksyllä 51. Minä olen siis nimimerkillä kirjoittajista nuorin ja myös se sarjadeittailija "cupido" vai mikä se oli on viiskymppinen.
      Bumba ei käsittääkseni ole ysikymppinen kuitenkaan.

laiffila

• Anonyymi

Edelleen tuo umpiluupää luulee että ikä on jokin saavutus ja ajattelee että 62 vuotias on todella vanha ja hän katsoo maleksimalla, makoilemalla ja laiskottelemalla saavuttaneensa jonkun suuren kokemustason. Kehuskelee possotietämyksillä ja pakasteruoilla. Rima on noissa kehuskelussa niin matalalla ettei sitä ole ollenkaan.

• Anonyymi

"Kehuskelee possotietämyksillä"

- mikä sekin meni pahasti pieleen, tietämys osoittautui olemattomaksi, vaikka väittikin niitä satoja syöneensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kehuskelee possotietämyksillä"

- mikä sekin meni pahasti pieleen, tietämys osoittautui olemattomaksi, vaikka väittikin niitä satoja syöneensä.

Mitä ihmeellistä noissa sokeripossuissa nyt on, niitähän jokainen on syönyt asuinseudustaan huolimatta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmeellistä noissa sokeripossuissa nyt on, niitähän jokainen on syönyt asuinseudustaan huolimatta?

Kysy Lentokapteeni Majuri Posso Pasaselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tarkkana.

Posso ja Possu eivät ole sama asia. Vähän niin kuin Numba ja minä emme ole sama henkilö.

> § <

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tarkkana.

Posso ja Possu eivät ole sama asia. Vähän niin kuin Numba ja minä emme ole sama henkilö.

> § <

Sinun on helppo korjata tilanne ja laittaa framelle henkilökorttisi tai se sama työeläkekortti, jossa alkukirjaimet J ja O nähtävissä sekä syntymäaika. Jos et tähän kykene, on todettavat ettei sinua ole olemassa, koska mikään muu ei estä sinua tekemästä niin kuin se että olet valehdellut olevasi eri henkilö. Kukaan täyspäinen ei kehu numeromiestä vaan sinä olet ainoa joka yhtyy hänen idiotismeihin. Laitahan kuvaa tulemaan ja tule pois numeromiehen kattilasta.

• Anonyymi

Senssulle kysymys, onko nimesi JOrma?

Suomen kielessä "jorma" on yksi monista lempinimistä, joita käytetään miehen sukupuolielimestä. Se on epävirallinen ja humoristinen termi, jota käytetään usein puhekielessä.

Toivon että on. Jorma nimittäin sopisi hyvin nimeksesi ja palstakin hieman siistiytyisi, kun ei enää kirjoitettaisi kyvånsyylästä vaan Jormansyylästä.

• Anonyymi

Päivän parhaat naurut! 55555!!!

• Anonyymi

Myös Jouko -nimi sopisi vallan mainiosti. Samalla tulisi todistetuksi todeksi sananlasku:
        "Joukossa tyhmyys tiivistyy"

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      179
      7443
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      87
      3306
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      57
      2335
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      69
      1502
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      370
      1438
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      57
      1353
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      20
      1326
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1071
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1030
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1028
    Aihe