Tollo mikä tollo valtuustossa.

Anonyymi-ap

Salmelan tollo sdp ehdottaa valtuustossa pyöräjutskaa kaupungin reinoille ja muillekkin.tuohan asia on jo vanha ja käsitelty.pitääkö jonkun demarin tuolla ehdottaa yms.tyhmää sakkia ja aamen.hyi.

11

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikös teilläkin SSAB:n pökäleillä ole fillarit ja työsuhde autot?

      • Anonyymi

        Käsittääkseni SSAB:lle on myös tulossa tässä jossain vaiheessa sähköpyörä sopimukset.


    • Anonyymi

      Näin.on.pyöräilyt on olleet jo esillä useasti.mitään vaan ei tapahdu.no kaupungin reinot ovat suojeluksessa herrain.pitääkö jonkun valtuustossa tuommoista vielä esittää.tyhmää on porukka siellä.keskittyis vaan päivänpolttaviin asioihin.eivät osaa eibätkä halua.hyvä raahe.eikö tämä salmeia ole kaupungin suojatyöpaikassa ollut jo liiaksi.herätkää ja potkikaa.

      • Anonyymi

        Huomaa että raahenkin valtuusto on mitä on.saahan sitä muka päteä ja ehdotella mutta siinäkin joku järki.kuka vaan voi tuommosta pyöräilyä ehdottaa.no sdp on paskaa.nuolkaa pojat ja tytöt kyllä teitä rakastetaan nyt ja aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa että raahenkin valtuusto on mitä on.saahan sitä muka päteä ja ehdotella mutta siinäkin joku järki.kuka vaan voi tuommosta pyöräilyä ehdottaa.no sdp on paskaa.nuolkaa pojat ja tytöt kyllä teitä rakastetaan nyt ja aina.

        Mitä asutte raahessa.onneksi lähdin sieltä pois.ikävä ei ole vaikka kotikaupunkini on raahe.huomasin ajoissa mikä homma siellä menee valtuustossa ja muuallakin.valitetettavasti mutta ei pidä totuutta unohtaa kuten nämä kaupungin ns päättäjät ovat unohtaneet.ei kehity kaupunkinne tuolla menolla.no lahko on se joka syy ja lahkolaiset tekevät hallaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä asutte raahessa.onneksi lähdin sieltä pois.ikävä ei ole vaikka kotikaupunkini on raahe.huomasin ajoissa mikä homma siellä menee valtuustossa ja muuallakin.valitetettavasti mutta ei pidä totuutta unohtaa kuten nämä kaupungin ns päättäjät ovat unohtaneet.ei kehity kaupunkinne tuolla menolla.no lahko on se joka syy ja lahkolaiset tekevät hallaa.

        Meillä on kaksi lahkoa kommarit ja kepu/lestat.


    • Anonyymi

      Oli ukolle tullut ajatus mieleen polkupyörän kettinkiä rasvatessa että joo kaupungin reinoille ja muille tantoille työsuhde polkupyörät.piti vielä päästää ajatus valtuustossa ilmoille että saa kannatusta ja äänestäjiä.tuohan asia on jo tapetilla ja siitä höpisty.jos valtuustossa ei osata mitään oikeita asioita käsitellä niin missä vika.no lestamafia siunaa ja taas mennään päin sitä.

    • Anonyymi

      Mitä nää täällä taas yksinpuhelet?

      Hanki apua ongelmiisi äläkä täällä pura niitä viattomiin ihimisiin.

      • Anonyymi

        Pitäähän sitä nuoleskella raahessakin.pääsee pitkälle vielä.


    • Anonyymi

      Kenen poika tämä Salmela on?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe