Mitään työtä et tule saamaan jos joudut

Anonyymi-ap

työttömäksi yli 40v

13

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noinhan se enimmäkseen menee. Minulle kuitenkin kävi niin, että löysin työpaikan, vaikka olen jo osittain vanhuuseläkkeellä. Ja vielä harvinaisen mukavan paikan. Ei kannata heittää toivoa. Ja itsensä voi yrittää työllistää, jos vain saa työttömyysviraston suostumaan siihen. Yritys kun ei ala tuottaa rahaa ensimmäisenä päivänä, jos ensimmäisinä vuosinakaan.

• Anonyymi

Hain paikkaa lyhyellä sähköpostilla heti, kun ilmoitus kilahti työpaikkavahtiini. Haastatteluun kutsuva soitto tuli kahden tunnin päästä, ja viikon sisällä oli haastattelu ja työsopimuksen allekirjoitus. Ei mikään helppo työ. Oikeastaan sopii paremmin juuri vanhemmalle ihmiselle. Työttömyyttä takana vuosia. Sen on katkaissut muutama lyhyt työsuhde ja sairasloma. Olen niin kiitollinen uudesta työstäni, että innosta halkeaisin, jos viitsisin. Aion yrittää kehittyä työssäni niin hyväksi kuin ikinä pystyn.

Älkää luovuttako. Joskus satutte olemaan oikealla paikalla oikeaan aikaan, kun ette luovuta. Järkevästi laadittu työpaikkailmoitus saattaa kertoa joustavasta, hyvästä tytönantajasta. Hyvässä työsuhteessa molemmat hyötyvät.

• Anonyymi

Sun kannattaa lotota .Olet syntynyt onnellisten tähtien alla.

• Anonyymi

Näin koska 49 vutista ei enää voi sipmuyaa juksemaan ja jättää palkkoja maksamtta ja kuvata että maksetaan myöhemmin

Asiantuntija

• Anonyymi

Ei se todellakaan noin ole. Pidä itsesi työkuntoisena niin osaamiselta, asenteelta kuin fysiikalta niin pärjäät helposti nuoremmillesi.

• Anonyymi

"pärjäämisestä" ei ole kyse, vaan työhön valituksi tulemisesta.
        Mainitsemasi asiat ovat osaltani kunnossa, ikää tosin on yli 50, hakemuksia olen lähettänyt paljon enemmän kuin vaaditut 4 kpl./kk, tuloksena on pyöreä 0

• Anonyymi

Hautaan vaan.

• Anonyymi

Niinpä, huonolle eläkkeelle hetkeksi ensin..

• Anonyymi

joo, eikö olekin hauskaa. Ja omaa puljua ei voi laittaa pystyyn, kun ei rahaa ja yhdelle kylän miehelle annettu kaikki koneet velaksi, joten pankki ei halua kilpailijoita, että saa vielä rahansa joku päivä.

• Anonyymi

"Kaikki loput ovat myös uusia alkuja. Emme vain tiedä sitä sillä hetkellä."

• Muista hakiessa asenteesi, et tiedä kaikesta kaikkea, vaikka oletkin yli 40 vuotias.

• Anonyymi

Ai nytkö se 40-vuotta raja jo, että eivät palkkaa. Ennen oli 50-vuotta. Itse kun olin 40, niin olin vielä nuori ja notkea. Nyt lähemmäs 60-vuotiaana tunnen edelleen että olen nuori, mutta en ehkä niin notkea enää😆

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe