Harvoin muttei koskaan vain paria

Anonyymi-ap

Onko muita jotka juo itsensä VAIN känniin, no siis varmasti on mutta tarkoitan tässä sitä että juo esim. Kerran viikossa, kuussa tai miten vain mutta ei koskaan vain yhtä tai kahta olutta tms? Usein kun kilistellään juhlan kunniaksi kuohuvaa ja sitä juodaan se yksi lasi tai joku ehdottaa arkena tai ei arkena vaikka että otetaan terassilla yksi tai kaksi niin minua itseäni ei kiinnosta juoda vähää ja tällöin juon mieluummin vaikka vissyn eikä minua haittaa olla juomatta tai se että joku muu juo miten vähän tai paljon tahansa, mutta juon aina itseni humalaan, en joka päivä tai edes joka viikonloppu, eli en ole alkoholisti enkä tässä sitä kysykään. Miksi tälläistä ihmistä kutsutaan? Humalahakuinen juoja?

16

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mäkin olen sellainen, että sitten kun otan, niin otan reilusti.
      Yhtä tai kahta en edes ala ottaa, koska tiedän, ettei se jää siihen.
      Humalahakuistahan se taitaa olla.
      Tapahtuu tosin harvemmin, selvin päin on aina mukavampaa olla.

    • Anonyymi

      Minä aloin alunperin hoitamaan masennustani alkoholilla. Se on tottakai viimeinen virhe, mitä ihminen voi tehdä.

      K

    • Anonyymi

      Mulla alkoi myös niin, kun lääkkeeksi aloin juoda. Yritin torjua paniikkihäiriötä ja sosiaalisten tilanteiden pelkoa alkoholilla.
      Voin myös sanoa, että oli viimeinen virhe, mutta onneksi senkin vielä pystyi pohjan kautta kierroksen tehtyäni korjaamaan.
      Meni vain liian monia vuosia elämästä täysin hukkaan.

      • Anonyymi

        Hienoa, että sinä selvisit, mutta kun esim. mun terveyteni lopulta romahti totaalisesti, niin en enää edes yritä jättää alkoholia poissa elämästäni. Elän sen, minkä elän, alkoholin vaikutuksen alaisena.

        Mutta tosi hieno juttu sulle.


      • Anonyymi

        Koskaan ei ole liian myöhäistä luopua ryyppäämisestä, vaikka edellinen vastaaja niin ajatteleekin. AINA voi luopua alkoholista vaikka kokonaan ja iäksi!


      • Anonyymi

        Siitä alkoholilla lääkitsemisestä on annettu niin paljon tietoa että se ainoastaan pahentaa masennuksen , miksi ihmiset silti turvautuu siihen .
        Ihmisellä on vaan yhdet aivot, ja kun ne pilataan viinalla niin vaikea siitä on tulla tasapainoon.
        Jankaikki eivät edes tule terveeksi koskaan. Sinulla oli hyvä tuuri kun voitit itsesi kanssa, kaikilla ei ole tuuria, vaan jäävät koko elämäksi tilaan mistä eivät pääse kuiville koskaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskaan ei ole liian myöhäistä luopua ryyppäämisestä, vaikka edellinen vastaaja niin ajatteleekin. AINA voi luopua alkoholista vaikka kokonaan ja iäksi!

        Itse olen nähnyt elämäni aikana niin monen alkoholimyrkytykseen aiheuttaman kuoleman
        Eikä tartte edes olla juoppo , alkoholiin kuolee sekin joka harvoin ottaa mutta ottaa liikaa kun ottaa.
        Kenenkään ihmisen elimistö ei jaksa kun viinaa otetaan niin paljon että ollaan umpikännissä . Miksei oteta selvää miten maksa ja haima on kovalla koetuksella silloin kun vedetään pää täyteen. Tietoa on saatavilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä alkoholilla lääkitsemisestä on annettu niin paljon tietoa että se ainoastaan pahentaa masennuksen , miksi ihmiset silti turvautuu siihen .
        Ihmisellä on vaan yhdet aivot, ja kun ne pilataan viinalla niin vaikea siitä on tulla tasapainoon.
        Jankaikki eivät edes tule terveeksi koskaan. Sinulla oli hyvä tuuri kun voitit itsesi kanssa, kaikilla ei ole tuuria, vaan jäävät koko elämäksi tilaan mistä eivät pääse kuiville koskaan

        Turvautuu täydellisessä epätoivossaan alkoholiin ja koska se helpottaa hetkellisesti, niin antaa mennä vaan. Tiedän, että se on todella paha vaihtoehto, mutta kun ihminen on epätoivoinen, niin minkäs voit. Minä en halua luopua halpis-oluesta koskaan ja pidän valitsemaani polkua saattohoitona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen nähnyt elämäni aikana niin monen alkoholimyrkytykseen aiheuttaman kuoleman
        Eikä tartte edes olla juoppo , alkoholiin kuolee sekin joka harvoin ottaa mutta ottaa liikaa kun ottaa.
        Kenenkään ihmisen elimistö ei jaksa kun viinaa otetaan niin paljon että ollaan umpikännissä . Miksei oteta selvää miten maksa ja haima on kovalla koetuksella silloin kun vedetään pää täyteen. Tietoa on saatavilla

        Mulla on mustaa valkoisella, että kirjoituksesi pitää täysin paikkansa. Jumankauta, jos näkisit mun epikriisit ja diagnoosit.. ihmettelisit, miten ylipäätään olen hengissä vielä!

        :O


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, että sinä selvisit, mutta kun esim. mun terveyteni lopulta romahti totaalisesti, niin en enää edes yritä jättää alkoholia poissa elämästäni. Elän sen, minkä elän, alkoholin vaikutuksen alaisena.

        Mutta tosi hieno juttu sulle.

        Selvisin ja selvisin, edelleen silloin tällöin vetäisen ne kännit.
        Minullakin on terveys romahtanut jo vuosia sitten, mutta en silti aio ajoittaista paskaa oloani vältellä kännäämällä.
        Vaikka terveys on mitä on, niin ihan kivaa on selvinkin päin olla. Itse asiassa ainakin omalla kohdalla alkoholi ja kankkuset vain pahentaa terveydentilaa entisestään.
        Ymmärrän kyllä sinunkin aatokset, ja olet oikeutettu sellaiseen elämään mitä itse haluat.
        Tsemppiä joka tapauksessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on mustaa valkoisella, että kirjoituksesi pitää täysin paikkansa. Jumankauta, jos näkisit mun epikriisit ja diagnoosit.. ihmettelisit, miten ylipäätään olen hengissä vielä!

        :O

        Niin on minunkin kohdalla, ihmettelen, että hengissä edelleen, ja niin ihmettelevät monet muutkin puolestani.
        Toisaalta, hengissä kyllä, mutta ei enää oikein mitään elämää, ajan kulutusta, ihan sama ollako vai eikö olla.


    • Anonyymi

      Taisitte eksyä vähän aiheesta.. Tässä ei kysytty alkoholistista vaan siitä että juomis kerrat on kohtuuden rajoissa mutta kun juo niin pitää juoda humalaan, koska tuntuu että parin kaljan tms juominen on ns turhaa

      • Anonyymi

        TODELLAKIN turhaa kaloreiden kerryttämistä kehoon, jos juo vain pari kaljaa. Sehän johtaa jokapäiväiseen tissutteluun ja on mielestäni pahempaa terveydelle, kuin se, että vetää kunnolla persëet ja aamulla oksentaessa vannoo, ettei koskaan enää ryyppää. Mutta viikon päästä uudestaan ofc.

        -Yksi teoria


    • Anonyymi

      Samaa mieltä edellisen kanssa, itekin juon aina känniin mutten koskaan tissuttele hyi t eri

    • Anonyymi

      Mie juon vaan humalat ja aina keskaria!!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2816
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      100
      2114
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      146
      908
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe