Vaikee aihe. Siskon poikaystävä (ollut noin 3 vuotta yhdessä) on ruvennut kohteleen mua erilailla. En yksinkertasesti tiedä mitä tehdä. Ahdistelee siis ihan selkeesti, ei kunnioita yhtään mutta ei kuitenkaan fyysisesti (ei onneks). Eniten vaan juttelee outoja, seksualisoi, tuijottelee. Viettää paljon aikaa meidän luona ja on "osa perhettä" joten en tiedä mitä tehdä.
Siskon poikaystävä ahdistelee
Anonyymi-ap
4
859
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro heti asiasta perheessäsi.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17837688X
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Seuraavan kerran kun ahdistelee, niin vedä sitä polvella suoraan munille. Todennäköisesti ei enää jatka toimintaansa.
- Anonyymi
Keskustele hänen kanssaan asiasta. Kysy miksi näin tekee. Tee sen jälkeen rajat selväksi, ettei mitään jää epäselväksi. Normaali ihmisiin uppoaa hyvin vastavuoroinen kommunikaatio. Jos ei tiedä asioista, oma mieli täyttää aukot useimmiten omasta päästä keksityillä asioilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043