Löytyykö kuusamosta kenttäsirkkeli sahurii? Jolla olisi myös tukinkuljetus kalustoo? Jos joku tietää nii voisko tänne laittaa yhteystietoja, olisi tarve nyt kesällä.
Kenttäsirkkeli
6
699
Vastaukset
- Anonyymi
Herra Hakkaraisen saattaa tavoittaa EUsta tai Hondurasin punaisten lyhtyjen alueilta.
Ps. Pistäkää ehtoollisviinit piiloon, Teukalla kyllä suu napsaa ja tossu pomputtaa. Sahurin hommoo tuo ossoo, ihan promilleissaankin. - Anonyymi
Eipä tullu järkevää vinkkii, no kuusamolaisilta ei voi oottaakkaan mitään järkevää, asiasta vittuuntuneena ostin traktorin ,kuormaauton ja kenttäsirkkelin omaksi ja rahalla enkä velaksin niinku kuusamolaisilla on tapana, yleensä kuusamolaiset ovat vitun köyhii ja laiskoja,lisäksi vielä lyhytkasvusii ja pienimunasii kääpiöitä.
- Anonyymi
Sitä on monenlaista,suun soittajaa.
- Anonyymi
Kateellista porukkaa nuo etelän vetelähousut
- Anonyymi
Tunnetko montakin vetelä housua?? Enemmän niitä vetelä housuja löytyy täältä pohjoisesta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329