Vihdoin vuosikymmeniä kestänyt vaatimukseni palkitaan (toteutuu). Kyykäärme rauhoitetaan lopulta Suomessa(kin). Kyytä ei saa tappaa missään tapauksessa. Jos se toistuvasti aiheuttaa pelon ja vaaran tunnetta liikkumalla toistuvasti esimerkiksi pihoilla, lastentarhojen tuntumassa (vast), se on siirrettävä ELÄVÄNÄ "kilometrien päähän" asumattomille seuduille. Muistakaa hyvät naiset. Kukaan ei ole koskaan kuollut kyyn puremaan, eikä tämä ei ole tunnekysymys, ja nyt ei naureta!!!...
Kyykäärme rauhoitetaan 1.6.2023 alkaen
18
500
Vastaukset
- Anonyymi
Korjaus ..., eikä tämä ole tunnekysymys, ...
- Anonyymi
Kyy puree jos ei pääse pakoon .
- Anonyymi
Tässä jonkun murhamielisen vaatimus palkitaan. Tulkoon kyykäärme itse sinua kiittämään tästä. 🐍
- Anonyymi
Jaa sittenhän tässä on vielä aikaa toimittaa kyykäärmeiden paratiisiin mahdollisesti uhkaavasti käyttäytyvä kyykäärmeTietenkään en tee sitä halulla mutta pakko kait se kuitenkin on
- Anonyymi
Jos kyykäärme eksyy tontilleni rauhoitun sen tavalla että rauhoittuu takuuvarmasti.
- Anonyymi
Miten tapetaan kyykäärmeitä? Kyllä mä juoksisin pakoon ja soittaisin poliisiille, että tulee siirtää sen naapurin heikkalaatikolle.
Kaikki mm. käärmeet tulisi tappaa maailmasta, ja samalla voidaan tappaa puutiaisten kantajat. Nyt on tilanne huono Suomessakin; ei uskalla enää luonnossa kulkea ilman saappaita, eikä telttailla.
Kyykäärmeen purema voi olla tappava, ja tilanne on erityisen riskillinen korvessa. Kyypakkaus on huijausta, ja sen sijaan liikkumattomuus on valttia (asento epäselvä, siis mihin suuntaan haluaa sen myrkyn nopeammin), odotellessa ambulanssia, ja jos joutuu kiiruhtaa ensiapuun, niin sitten on piru merrassa, ja autolla kun kaahaat tuhatta ja sataa myrkytettynä kuoleman kielissä, se on kaikille muillekin vaarallista.
Käärmeet tulisi kerätä pois varsinkin kaupunki- ja retkeilyalueilta ja joissa ihmiset ja lapset viettää aikaa. Punkkimyrkytyksetkin tulisi hoitaa sellaisilla alueilla.- Anonyymi
Kokkolan poliisit ei taida uskaltaa edes katsoa sinnepäin missä on käärmeitä,onhan heillä omassakin yhteisössään no tuota jääköön tässä sanomatta tuota
- Anonyymi
Kaikki käärmeet tappaa??
Oletko koskaan ajatellut jokaisen lajin kohdalta, mikä merkitys sillä on luonnossa?
- Anonyymi
Kesämökki on vanhan soratien varressa Saimaalla, keväisin kyy käärmeen rastoja on tiellä paljon.
Entisillä pelloilla on raunio kasoja jossa pesivät. Säikähdin kerran kun iso kyy kesällä vilahti piiloon, isä oli sahannut raivaussahalla kyyn poikki kun oli roikkunut puussa.
Kesämökillä niitä saa tappaa, ok.- Anonyymi
Saa tappaa edelleen, mikään laki ei kiellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyytä ei saa tappaa, ja hyvä niin. Mutta kulkukissan saa tappaa omalla tontilla...
Terveisin Eläinystävä Kokkola. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein, mäjäyttää puun runkoon ja viskaa nuotioon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyytä ei saa tappaa, ja hyvä niin. Mutta kulkukissan saa tappaa omalla tontilla...
Terveisin Eläinystävä Kokkola.Oletko se Koivuhaan....
Sehän tykkää käärmeistä ja vihaa kissoja
- Anonyymi
Hahaa, salli mun nauraa. Rupeetko valvomaan jokaista metsässä liikkujaa😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Kyy syö myyriä ja hiiriä, joiden turkeissa punkit leviävät uusille alueille. Jos kyitä olisi enemmän, olisi punkkeja vähemmän. Itse annan kyyn luikerrella rauhassa.
- Anonyymi
Täytyykö pistää pulloon avokäsin elävänä niikö nuoruudessa yksi kaveri teki kun leikki käärmeillä n 12-16 vuotiaana. Taitaisi karskeimmakin ukon sama homma jäädä tekemättä tänä päivänä.
- Anonyymi
Pimiä järjestää kunnon käärmeshown mökillään äitienpäivänä: https://www.picuki.com/profile/vappendaali
- Anonyymi
Saako kyyn lähistölle lorauttaa litran etikkaa? Lähteekö sillä konstilla lipettiin?
Inhoan, inhoan, inhoan!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3638113Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592452Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60843- 71836
- 25806
- 55793
- 64792
- 46756
- 11746
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68683