Eikö saa olla tavallinen? Onko se siis paha rikos? Täytyykö olla oikein pitkä ja iso luinen ja lavea mahdollisimman tumma? Vai hyvin lyhyt mielellään tumma? V mäinen ilme ja käytös plussaa?
Eikö saa olla melko huomaamaton ihan nätti tavallisen kokoinen vaalea ja haalea? Normaali käytöksinen.
Silloinko tulee sanomista ja viharyöppy niskaan? Vähintään paljon tyhmää tuijotusta "normaali haalea vaalea tavallinen on asioillaan täällä ja kulkemassa". Ettäs kehtaakin!
Alkaako kohta saamaan sakkoja kun liikkuu asioillaan ihan tavallisena ei mitenkään erityistä huomiota herättävänä naisena? Saako jatkuvasti näytelmiä eteensä kuinka nämä edellä mainitut pitkät ja lyhyet tummat etelämaalaisten näköiset naiset iällä ei väliä pyörittävät tätä maapalloa?
Nyt halutaan Suomessakin naisista tummia ja täytyy olla pitkä tai hyvin lyhyt mieluiten ja Kim Kardasianeja. Ei se ole väärin haluta tuollaista. Täytyy antaa kuitenkin sijaa myös muille tai vähintään antaa olla kaikkien rauhassa.
Ymmärrän kyllä itse olin nuorena tummahko kun värjäsin tukan mustaksi ja olin kuulemma eksoottinen täällä haaleassa pohjolassa. Oikeastihan olen vaaleahko. Nyt vanhana olen haalistunut mutta että se on miltei rikos nykyään naiselta olla tavallinen.
Miehet eivät saa olla tummia ulkomaalaisen näköisiä hehän ovat niitä ra iska ajia ja r kollisia pakolaisia mutta naiset saavat olla mielellään tummia ulkomaalaisen näköisiä vaikka samanlaisia ne ovat kuin ne ulkomaalaiset miehetkin.
Tällaiset vähä älyiset muutama kappale aggressiivisuuteen taipuvaiset täällä alustoilla pyörii ja hyörii ja pomottelee ja siviilissä myös nämä samat muutamat pösilöt. Voi voi.... kyllä on rajoitettua elämää joillakin ja saavat vaikuttamaan siltä että se on koko maailman trendi.
TIEDOKSI, SINUN PREFERENSSISI EIVÄT MÄÄRITÄ MAAILMAA. NOITA AKKA HÄIVY POMOTTELEMASTA.
Eikö siis saa
10
158
Vastaukset
- Anonyymi
Pyörittäkää keskenänne tyhmää viha valehtelu kartellianne sivistymättömät. Minä pesen käteni tästä kaikesta.
Voin sanoa että itse olen ihan normaali tavan nainen enkä mitenkään ainakaan negatiivista huomiota herättävä ja olen ystävällisyyteen taipuvainen. Olen onnellinen siitä miten minä elän, kasvatan lapsiani ja arvomaailmastani jonka olen saanut vanhemmiltani. Kiitos vanhemmat että kasvatitte minusta tällaisen ja teitte minusta tällaisen. ☀️- Anonyymi
Miksi sinä iso mies esität naista onko se jotenkin vähemmän hävettävää käydä näitä paranoia läpi tekemällä muille niitä ns? Tää homma on niin hohhoijaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä iso mies esität naista onko se jotenkin vähemmän hävettävää käydä näitä paranoia läpi tekemällä muille niitä ns? Tää homma on niin hohhoijaa
Sitäpaitsi se nolo tekstienesittelyteatteri on laskelmoitua tällaisten osalta😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mies. Tuliko selväksi? Jos olisin edes miehen näköinen tai miehen kuuloinen tai miehen käytöksinen mieheksi kutsuminen olisi ymmärrettävämpää. Tuollainen teksti ei voisi tulla mieheltä. Nuo tekstit ovat minulta naiselta. Kiitin vanhempiani millaisen lähinnä sisäisen maailman olen heiltä saanut. Sellainen kantaa pitkälle elämässä. Haluan välittää eteenpäin omille lapsilleni ja he eteenpäin omille lapsilleen tätä sydämen sivistystä ja kaikkea hyvää mitä olen heiltä saanut. 🌸
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mies. Tuliko selväksi? Jos olisin edes miehen näköinen tai miehen kuuloinen tai miehen käytöksinen mieheksi kutsuminen olisi ymmärrettävämpää. Tuollainen teksti ei voisi tulla mieheltä. Nuo tekstit ovat minulta naiselta. Kiitin vanhempiani millaisen lähinnä sisäisen maailman olen heiltä saanut. Sellainen kantaa pitkälle elämässä. Haluan välittää eteenpäin omille lapsilleni ja he eteenpäin omille lapsilleen tätä sydämen sivistystä ja kaikkea hyvää mitä olen heiltä saanut. 🌸
” Tuollainen teksti ei voisi tulla mieheltä. Nuo tekstit ovat minulta naiselta. ” Ikäänkuin mies aliarvoisit lukijoden ohjsiltavuutta nyt 😀 no toiset antaa siihen syytäkin toistuvasti, että sikäli suuruusharha ei ole vain itsesi kannattelema konstruktio
- Anonyymi
” Eikö saa olla melko huomaamaton ihan nätti tavallisen kokoinen vaalea ja haalea? Normaali käytöksinen.
Silloinko tulee sanomista ja viharyöppy niskaan? Vähintään paljon tyhmää tuijotusta "normaali haalea vaalea tavallinen on asioillaan täällä ja kulkemassa". Ettäs kehtaakin! juu oon ätmi aika pitkälle niinq samaa mieltä - Anonyymi
Ei voi taistella tuulimyllyjä vastaan mutta minä iloitsen siitä mitä minulla on ja kuka minä olen ja en ollenkaan halua edes olla huomiota herättävä. Sen parempi mitä vähempi. Se vaan että niitä näytelmiä tullaan esittämään naaman eteen. Luullaan että minä olen kateellisena ja surkeana mutta se surkeus on siinä että jotkut viitsivät nähdä vaivaa esittääkseen minulle. Minua ei kiinnosta muiden asiat mutta mielisairaat eivät sitä ymmärrä vaan luulevat että olen kiinnostunut ja kateellisena seuraan mitä heillä on esitettävänä minulle. En voi olla kateellinen jos ei ole mitään aihetta vaikka niin nämä luulevat kun heidän omasta mielestään kyse on hirveän hyvän näköisistä ja heidän mielestään minä olen niin ruma ja mitätön aivan kuin olisin ainoa joka ei herätä heidän mielenkiintoaan. Minunhan on pakko olla kateellinen heidän näkökulmastaan. Sittenkin vaikka olisin ruma, haalea, näkymätön ja mitätön se kertoo kaiken näistä henkilöistä jotka siitä syystä minua yrittävät kontrolloida. Kuten sanottu vakava mielisairaus heillä ja tämä on fakta tieto ja he ovat myös vaarallisia yksilöitä. Kuten sanottu myös aina ei voi itse vaikuttaa missä tällaisiin henkilöitä on ja elettävä on ja kun heidän päässään asioita tapahtuu se on heille koko maailman muoto. He kun näin ajattelevat kaikkien muidenkin on pakko heidän mielisairaan pään mukaansa.
- Anonyymi
Korjaus ed. Ei ole fakta tieto jokaisen osalta että ovat mielisairaita ja vaarallisuus 90% varma oletus ja joku on itse sen sanonutkin että ovat saaneet mielisairauden diagnoosin heillä ei ole nirmaali ajatuksen kulku että fakta ja fiktio menevät sekaisin heidän päässään. Siihen vielä ilkeys päälle niin silloin näitä näytelmiä voi toteutua ym. INHOTTAVAA
- Anonyymi
Lue tämä!
Hyväksy itsesi, rakasta itseäsi, katso olet ihana! Muu maailma on aina olemassa ei sitä voi pysäyttää pyörimästä radan ympärillä. Jokainen ihminen on 100% uniikki eli ainoa yksilö laatuaan. Jokaisella on oma elämä jota ei voi elää muut kuin sinä itse. Jokaisella on omat elämän tehtävät oli yksin elävä, perheellinen, tai mitä vaan. Ole rauhassa juuri se mikä olet, toisia loukkaamatta.
Muista myös ei kukaan ole vaikka kuinka täydelliseltä ja omninpotentilta vaikuttaa Jumalaa korkeammalla. He ovat niitä jotka kokevat olevansa jumalia Jumalan paikalla joiden elämäntyyli, usko, ulkonäkö, yms. on ainoa oikea tapa olla olemassa ja elää. Tällaisia jumaluuteen sairastuneita ihmisiä on ympärillämme ja se on raskasta. Voimia, rauhaa rakkautta, terveyttä ja apua ja tukea tarvittaessa meille kaikille tässä maailmassa eläville ihmisille ja eläimille! Olet ihana! Ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742502Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721802Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461467Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2671465- 851292
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3921255Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3431232Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3681208- 1281185