Yksin näyttää reissaavan kokoajan vai onko mis vaan halunnut pysyä kokonaan pois julkisuudesta?
Onko Krista Pärmäkoski eronnut?
10
1174
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa saa naiset liikkua yksin ilman puolisoa ja siihen ei voi puoliso laittaa vastustusta niinkuin joissain Muslimimaissa esimerkiksi .
- Anonyymi
Taisi hänen fysiikkavalmentaja-aviomies haluta lapsia. Eiköhän fysiikkavalmentajalle riitä ottajiksi tulevia äitejä.
- Anonyymi
Voi voi ei meidän ulkopuolisten kannata tuohon asiaan omia mielipiteitämme tuoda.
Aikuiset ihmiset eroavat ja löytävät joskus uudenkin puolison.
Avioeroa helpottaa varmaan se, että ei ole lapsia kärsimässä siinä tilanteessa. Toivon hyvää jatkoa molemmille osapuolille. Viime talven ajan olen huomannut, että Kristalla on jotain taakkaa, joka painaa häntä. Kehonkieli sen kertoo. Krista parka yritti hymyillä liiankin leveästi aina toimittajien edessä. Ihmettelin, koska hänen menestyksensä kisoissa ei ollut kovin hyvä. Jospa se siitä paranee kun pääsee elämään omaa elämäänsä eikä mies ole enää "rasitteena." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi ei meidän ulkopuolisten kannata tuohon asiaan omia mielipiteitämme tuoda.
Aikuiset ihmiset eroavat ja löytävät joskus uudenkin puolison.
Avioeroa helpottaa varmaan se, että ei ole lapsia kärsimässä siinä tilanteessa. Toivon hyvää jatkoa molemmille osapuolille. Viime talven ajan olen huomannut, että Kristalla on jotain taakkaa, joka painaa häntä. Kehonkieli sen kertoo. Krista parka yritti hymyillä liiankin leveästi aina toimittajien edessä. Ihmettelin, koska hänen menestyksensä kisoissa ei ollut kovin hyvä. Jospa se siitä paranee kun pääsee elämään omaa elämäänsä eikä mies ole enää "rasitteena."Minä olen sitä mieltä, että ihmisen on hyvä asua yksin. Se ei tarkoita sitä, että sitä olisi yksinäinen. Oma rauha ja oma tila on hyvä aina olla. Ei tarvitse keneltäkään mitään kysellä.
- Anonyymi
Seuraavaksi Tinder käyttöön ja sitä kautta naama tasaisin väliajoin Seiskaan, kuten Kalle Palanderilla:)
- Anonyymi
Tuolla naamalla ei edusteta edes Hangon keksiäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla naamalla ei edusteta edes Hangon keksiäkään.
Juuri niin! Ja ketä kiinnostaa ton avioero!🤷🏻♀️
- Anonyymi
Vähemmän vetovoimaisen näköinen Krista hölisee erostaan joka raossa. Pitäisi ymmärtää olla liikoja hölisemättä , sillä mitalillla on väittämättä kaksi eri puolta. Hapanta naamaa on media kuvastanutkin jo pitemmän aikaa.
- Anonyymi
Oliko heillä olemassa muuten avioehto ?
- Anonyymi
Kylmänkalsea ilmestys.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522105
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3321293Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941215- 1541123
- 68941
- 35938
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31879Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59828Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta24814Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46779