Vanhin veljeni on 31-vuotias ja hän pani vaimoani 28-vuotis syntymäpäivänään ja siitä lähtien 2-3 kertaa viikossa.
Nuorin veljeni täytti huhtikuussa. 16-vuotta ja pari viikkoa ennen sitä vaimoni lupasi opettaa veljelleni seksin salat ja viedä poikuuden häneltä nyt olemme kaikki kolme vaimoni vakituisia seksikumppaneita.
Meidän 18-vuotias kuopus kulkì juuri 16vuotta täyttäneenä melkein aina vaimoni mukana ja hyödynsi vaimoni auttamis halua ja on todella innokas panemaan vaimoani vieläkin.
Nuorin meistä ja taitaa panna vaimoani eniten tai enempi kuin me toiset yhteensä.
Pikkuveljeä ei kiinnosta omanikäiset tytöt yhtään.
Vaimoni on erittäin kiimainen nainen enkä pärjäisi enkä jaksaisi yksin tyydyttää häntä.
Jos emme olisi tehty tätä järjestelyä niin vaimoni olisi pettänyt minua ja oltaisi erottu jo.
Nyt veljeni ovat tyytyväisiä niin kuin minäkin ja vaimoni on tyydytetty ja me saamme seksiä aina kun haluamme.
Nymfomania hallintaan
8
1497
Vastaukset 8
- Anonyymi
Ja sitten heräsit ja huomasit että on kova kusihätä.
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17838205j
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Panetteko kimpassa? Pääsisikö mukaan?
- Anonyymi
Ei olla pantu kimpassa mutta vaimoni on alkanut puhua että voisimmeko olla kaikki yhtäaikaa kimpassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla pantu kimpassa mutta vaimoni on alkanut puhua että voisimmeko olla kaikki yhtäaikaa kimpassa.
Voisit pipipää painua takas niuvanniemeen noi sun juttus juosten kustuja vain idiootti uskoo noihin
- Anonyymi
Spedellä se taas viiraa buaahaa
Hei
Hauska kuulla että olette tyytyväisiä. Onnittelut vaimollesi.
Mutta ei tilanne niin outo ole vaikka ei niin yleinenkään.
Olen ollut mieheni mukana ulkomaan komennuksilla.
Niillä joista ei sitten kerrota.
Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 791571
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1391233Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i123940Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku29843S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant31797Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀41748Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁68670KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi14654Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul29646Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk69620