Miksi huoneistossani sihisee ja pian koko kehoa polttaa ja kun kuljen pistorasian ohi sähkö aivan kuin tarttuu jalkaan, olenko siis sähkövarautunut...en ole sähköallerginen.
Kysyn sähkömieheltä tai naiselta..
3
135
Vastaukset
- Anonyymi
Lisään vielä, että joudun katkaisemaan huoneista sähköjä sulakkeita sulkemalla, että tulen toimeen tässä asunnossa, minulla on epäilys että talossamme asuvilla venäläisillä on näppinsä pelissä. En voi nukkuakaan rauhassa kun sirinä ja minuun kohdistuva polte estää nukkumisen. Onko teillä kellään tiedossa tietotekniikkaan ja sähköasennuksiin perehtynyttä ammattilaista, voisin palkata sellaisen tutkimaan tätä hirveää terroria?
Kenelläkään ei pitäisi olla minua kohtaan mitään kostettavaa tai muuta sellaista, pelkään että olen sattumalta joutunut "linkiksi" johonkin venäläisten ylläpitämään ketjuun. Tämä ongelma on Kiteellä. "Miksi huoneistossani sihisee ja pian koko kehoa polttaa ja kun kuljen pistorasian ohi sähkö aivan kuin tarttuu jalkaan, olenko siis sähkövarautunut...en ole sähköallerginen."
Sähkövaraus ei kykene mitenkään "hyppäämään" pistokkeesta ilman lävitse eteenpäin ja jopa jos pystyisi (tarpeeksi kova jännite) ottaisi se suorimman reitin purkautuakseen, eli pistokkeen maa-liittimeen.
Eli ei, kyse ei ole varauksesta tai muustakaan vastaavasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1425031
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413263- 2443067
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442628- 361804
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271595Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411556- 161447
- 231437
- 241337