Nyt suosituksia, kiitos!
Missä parasta ja maukkainta pizzaa?
6
1599
Vastaukset
- Anonyymi
Ristolan baari/Pizzeriassa, vaikka onkin nykyään aika vaikeakulkuista päästä sinne monen mutkan kautta,
- Anonyymi
Osta kaupasta Pudasjärvellä kiviuuniarinassa tehtyä pakastepizzaa, jossa Apetitkin on jotenkin sormineen taikinassa. On hemmetin hyvää ja melko edullistakin. Kannattaa kokeilla, jos omistat uunin. Jos taas pizzaa haluat syödä seurassa, niin osta useampi ja mene tinderiin.
- Anonyymi
Euran Systerpar ja pizsa mestarit Harjavalta ja salaatit joko mukana tai paikka jälkiruuaksi. Nautiskeia. Säkylä
- Anonyymi
Keppari! 😌
- Anonyymi
Harjavalta Pitsmestarit yli veto Satakunnan alueelta. Satakunnan parhaat PITZAT. Alueen paras ja siistein paikka syödä
- Anonyymi
Pitzamestareil tullaa syömään kaikista Lähi kaupungeista, Porist Ivaloon ast noin 400 pitzaa päivässä, ja ym kebabit pääl. Suosituin kaikkialla Suomessa, terv. Fapiaani Forssasta. Kiitos keittiöön.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6717457Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?435281HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3032876- 1622278
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki362225- 241824
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401688mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121642Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111628Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t51567