En haluasi erillissovellusta, koska se pitää erillisesti avata. En löytänyt opastusta selaimen käyttöön. Osaisiko joku antaa neuvoja?
Discord-ryhmä ristikoille
6
202
Vastaukset
- Anonyymi
Sellainen digiosaaja siellä 😂
No sain tilin luotua ja toimimaan selaimellakin. En uy vain ole vielä päässyt sisällä logiikkaan. En nyt tiefä, onko tästä mitään hyötyä.
- Anonyymi
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
No sain tilin luotua ja toimimaan selaimellakin. En uy vain ole vielä päässyt sisällä logiikkaan. En nyt tiefä, onko tästä mitään hyötyä.
Kyllä on. Kaikki energia sinne.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on. Kaikki energia sinne.
No täytyy miettiä jotain ryhmää. Linkin siihen voisi laittaa OpenAi ChatGPT:n yläpuolelle.
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
No täytyy miettiä jotain ryhmää. Linkin siihen voisi laittaa OpenAi ChatGPT:n yläpuolelle.
Ei taida sittenkään olla hyödyllinen. Avoin foorumi minulla on ja satunnaisesti voin kutsua Magmaan pohtimaan pahimpia ongelmia. Ristikko-ongelmien kohdalla on hyvä nähdä, mikä on ratkojan tilanne eikä vain jutella siitä. Ja vaikka näkudi ongelmat, ei sekään riitä. Magmassa voi saman tien muuttaa ratkaisuja. Privaatissa auttamisessa mikään ei voita Magmaa.
Tapani auttaa on oikeasti uniikki, mutta se sopii vain suht. pienelle porukalle.- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17838495a
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2199314
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266138- 1044996
- 624886
- 863980
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753520- 583467
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592951Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432731