Kun joku laittaa jalustalle ja kertoo sinulla olevan tosi jaloja luonteenpiirteitä

Anonyymi-ap

Niin rakastuneena sitä haluaa olla odotusten mukainen ja yrittää olla täydellinen. Siihen narsisti pyrkii, muokkaamaan toisesta toiveiden mukainen alistuja. Kun rakastuminen loppuu, huomaa ettei halua olla erityisen jalo vaan oma itsensä, jalous on tylsää. Silti ei ole koskaan niin alhainen kuin psyko tai narsku, niin alas ei sentään koskaan vajoa, että alkaisi tuhoamaan elämiä ihan vain koska se tuntuu hauskalta ja voimaanuttavalta.

55

443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ai että kun nasautit hyvin!

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

😍 ­­­N­­­y­­m­­f­o­m­­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17838913J

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Jos vaan heijastelit hänen persoonaa? Muovauduit hänen näköisekseen?

• Anonyymi

Ei. Hän luetteli miten erilainen olen kuin muut, ai että sellainen hivelee. Narskujen perustaktiikkaa olen myöhemmin lukenut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Hän luetteli miten erilainen olen kuin muut, ai että sellainen hivelee. Narskujen perustaktiikkaa olen myöhemmin lukenut.

Rakastunut se vaan on ollut. Ja silloinhan näkee ihmisen hyvät puolet selkeääkin selkeämmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastunut se vaan on ollut. Ja silloinhan näkee ihmisen hyvät puolet selkeääkin selkeämmin.

Ei ollut vaan puhdasverinen narsisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut vaan puhdasverinen narsisti.

Ai jaa. Mistä tiedät?

• Anonyymi

En ole narsisti, mutta voin myöntää olleeni hetken narsistin pauloissa ja kuvitelleeni olevani jotain erityistä. On ihanaa olla taas ihan tavallinen viallinen ihminen. Narsistin lumovoima on hälvennyt ja nyt näkee sen sinä pienenä epävarmana ja tukijoukkoja tarvitsevana ihmisenä mikä on. Itsellä päinvastoin, olen vahvempi yksin, siitä olen ylpeä etten tarvitse 10-100 hovi-ihmistä pitämässä minua pystyssä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet upein ihminen, jonka tiedän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole narsisti, mutta voin myöntää olleeni hetken narsistin pauloissa ja kuvitelleeni olevani jotain erityistä. On ihanaa olla taas ihan tavallinen viallinen ihminen. Narsistin lumovoima on hälvennyt ja nyt näkee sen sinä pienenä epävarmana ja tukijoukkoja tarvitsevana ihmisenä mikä on. Itsellä päinvastoin, olen vahvempi yksin, siitä olen ylpeä etten tarvitse 10-100 hovi-ihmistä pitämässä minua pystyssä

Herran jestas, missä olet joutunut riistetyxi noin julmalla tavalla?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi tässä tapauksessa ei ilmeisesti nähnyt oikein.
        Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herran jestas, missä olet joutunut riistetyxi noin julmalla tavalla?!

Narsisteilla on aina hovinsa. Ne yksinkertaiset ja narsistia palvovat jotka haluavat edes ripauksen narsistin karismasta, jonka luulevat saavansa tekemällä narsistille palveluksia ja palvomalla häntä. Todellisuudessa nämä ihmiset ovat ns lammaskansaa, ne jotka hyppäävät rotkoon jos auktoriteetti käskee. Ja narsisti tietää tämän. Sen takia heitä on helppo hallita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsisteilla on aina hovinsa. Ne yksinkertaiset ja narsistia palvovat jotka haluavat edes ripauksen narsistin karismasta, jonka luulevat saavansa tekemällä narsistille palveluksia ja palvomalla häntä. Todellisuudessa nämä ihmiset ovat ns lammaskansaa, ne jotka hyppäävät rotkoon jos auktoriteetti käskee. Ja narsisti tietää tämän. Sen takia heitä on helppo hallita.

Karismaattisilla ihmisillä on aina ollut sellainen vaikutus ihmisiin. On värittömiä peesaajia ja sitten niitä johtajia. Lampaita tarvitaan jotta yhteiskunta pyörisi, suurin osa tekee eliitille rahaa.

• Anonyymi

Ongelma on siinä, että kukaan ei luetellut sinulle yhtään mitään eikä halunnut sinun olevan yhtään mitään. Sinä menit omimaan rakastuneiden ihmisten viestejä kuvitellen niiden olevan sinulle. Olit pelkkä sivullinen.

• Anonyymi

Siinä harhainen syyttää toista harhaiseksi. Ei ollut mistään palstarakkaudesta kyse.

• Anonyymi

Miten tällaisia rakastuneiden ihmisten viestejä omitaan itselleen- niinkö että jos kaksi kirjoittaa keskenään (pah) niin joku kolmas kokee olevansa mukana tässä jutussa? Ei mitään järkeä kuulostat lähinnä trollaavalta mieheltä itseltään kertomustensa kanssa

• Anonyymi

Ihminen voi olla myös aidosti rakastunut ja siksi kehua kohdettaan. Rakastunut näkee kohteensa ihanana ilman taka-ajatuksia eikä tee kuten kierossa mielessäsi kuvittelet. Olet vain katkera ja pettynyt ja leimaat muita narsisteiksi siksi aika kevein perustein.

• Anonyymi

Nyt ei ollut tällaisesta kyse.

• Anonyymi

Samaa mieltä.

• Anonyymi

Kaikki haluavat olla erityisen erityisiä ja narskut osaavat käyttää hyväkseen tätä tarvetta.

• Anonyymi

Miksi haluat nähdä muut ihmiset noin yksinkertaisina

• Anonyymi

56:02
        Ei kaikki halua olla mitään "erityisen erityisiä", en minä ainakaan. Olen se mikä olen, ja pyrin kasvamaan ihmisenä aina, jokainen hetki, on mahdollisuus kasvaa ihmisenä. Itseasiassa inhoan näitä mielistelijöitä ja "jalustalle asettajia". Eihän ketään pidä asettaa jalustalle! Siinä on jo vinoutunut lähtöaikeet!!!! Silloin pitää jo hälyjen soida.
        Ja nyt en puhu aidosti ihastuneesta ihmisestä, koska Tunteet sekoittaa pakan. Enkä aidosti kiitollisista ihmisistä, jotka sydämestään ovat kiitollisia, mutta eivät hekään aseta ketään jalustalle.

Ei ole henkisesti terveen ihmisen merkki, joka alkaa asettamaan jalustoja, koska silloinen sellainen henkilö on valmis asettamaan toisia ihmisiä "jalkapuihin".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

56:02
        Ei kaikki halua olla mitään "erityisen erityisiä", en minä ainakaan. Olen se mikä olen, ja pyrin kasvamaan ihmisenä aina, jokainen hetki, on mahdollisuus kasvaa ihmisenä. Itseasiassa inhoan näitä mielistelijöitä ja "jalustalle asettajia". Eihän ketään pidä asettaa jalustalle! Siinä on jo vinoutunut lähtöaikeet!!!! Silloin pitää jo hälyjen soida.
        Ja nyt en puhu aidosti ihastuneesta ihmisestä, koska Tunteet sekoittaa pakan. Enkä aidosti kiitollisista ihmisistä, jotka sydämestään ovat kiitollisia, mutta eivät hekään aseta ketään jalustalle.

Ei ole henkisesti terveen ihmisen merkki, joka alkaa asettamaan jalustoja, koska silloinen sellainen henkilö on valmis asettamaan toisia ihmisiä "jalkapuihin".

Haluat olla erityisen erityinen itsesi, sekä ilmeisesti koet tarpeelliseksi myös jakaa kokemuksiasi ja mielipiteitäsi omasta elämästäsi julkisesti.

Lisäksi taidat sekoittaa ihailun ja omistamisen halun keskenään.

• Anonyymi

Kyllä ihastumisvaiheessa ja parisuhteessa halutaan kertoa toiselle osapuolelle ne hänen hyvät puolensa, jotka näkyvät kaikille. Sillä tavalla kerrotaan, miksi toinen on jänelle tärkeä ja rakas.

Vaikeaksi menee elämä tuolla sinun ajattelutavallasi.

• Anonyymi

Sehän antaa henkensä lopussa kaiken demokratian tähden kuitenkin. Ei jatkoon siis.

• Anonyymi

En ole ikinä toiminut noin kuten aloittaja väität? Haluaa olla odotusten mukainen? Mitä?

• Anonyymi

Mulle yksi mies on erityinen. Rakastan hänen huonoja puoliaankin, niitä meillä on kaikilla. Hänessä on jotain erityistä, erilaista, kuin muissa. Luonteenpiirteissä, kosketuksessa, olemuksessa. Toivottavasti hän ei ajattele, että olen nostanut jalustalle.

• Anonyymi

Ap erittäin naseva ja tiivistetty ulostulo 👍
      Mutta näitä suden luomia kuoppia pitää vain osata nähdä ja karttaa ne. Ei helppo keissi, mutta harjaantuneena varmasti huomaa ennalta näitä osviittaa. Ha aina joskus voi harjaantunitkin astua ansaan mutta silloin vaaditaan vahvuutta.

• Anonyymi

Hahaha, se tapahtuisi kaikki uudestaan! Lupaan sen!

• Anonyymi

Epäluuloista meininkiä, vastapuoli ei menettänyt mitään.

• Anonyymi

Ei todellakaan.

• Anonyymi

Mä jo ihmettelin, että missäs on uusi syvällinen analyysi luonteestan... Siis jonkun luonteesta. Joka viikko pitää tulla uutta settiä. Tästä ymmärsin alun.

• Anonyymi

Joo joka viikko tulee ätmiltä eri settejä, hienoa kun jaksat roikkua mukanaan!

• Anonyymi

Narsisti tulee myös lyttäämään tämän ihmisen kun ei enään täytä hänen tarpeitaan.
      Se että kehuu sydämen asukkia reippaasti , ei vielä tee kenestäkään narsistia.

• Anonyymi

Miksi et vain pysy sellaisena kuin olet? Tuohan on myös oma ongelmasi kun rupeat itseäsi muokkaamaan, vaikka toinen sanoo että ne piirteet sinussa on jo. Itse itseäsi höynäytät.

• Anonyymi

Luulen, että ongelma tässä saattaa olla se, että aloittaja on katkera, koska ei pystynyt pitämään yllä teeskentelemäänsä hahmoa.

Kuten tekstistäkin näkyy, hän on melko hermoherkkä ja itsekeskeinen. Energia loppui kesken, eikä jaksanut enää esittää sellaista, mitä toinen oli luullut hänen olevan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen, että ongelma tässä saattaa olla se, että aloittaja on katkera, koska ei pystynyt pitämään yllä teeskentelemäänsä hahmoa.

Kuten tekstistäkin näkyy, hän on melko hermoherkkä ja itsekeskeinen. Energia loppui kesken, eikä jaksanut enää esittää sellaista, mitä toinen oli luullut hänen olevan.

Minun mielestä sinun ätmin yksinäinen kynäilykerho täyttää katkeruuden kriteerit kovasti yrität luennoida jostain muusta hlöstä omien kirjoitustesi kautta ja luulet, että kukaan ei tajua vaan häikäistyy analytistisista taidoistasi😉

• Anonyymi

Hyvä Eki näillä mennään

• Anonyymi

No se on tietysti itsestä kiinni mitä tulee vetäneeksi puoleensa kun sisäisesti vahvaa nyt tuskin tällainen narsistisempi tapaus ottaakaan ensijassa hampaisiinsa. Jotkut suorastaan huokuvat sitä hyväksynnän saamisen tarvettaan, ja se on vastustamaton houkutus iskeä kiinni. Mutta omaa arvoaan ei täysin varmaan ymmärrä ennen kuin se on heijastunut takaisin aidosti välittävän ihmisen peilistä. Mutta se tulee ajan kanssa eikä siinä heti alun alkujaan kun tuntemaan oppiminen ottaa aikansa. Jos tätä eroa ei huomaa on itsessä narsismia myös, kehujen perään olemista.

• Anonyymi

Ei uutta auringon alla. Useampikin operaatio mind fuck näyttää pyörivän täällä taas. Jinksarit jaksaa...

• Anonyymi

"Rakkauden saavuttamisen pääehto on narsismin voittaminen. Narsistinen suuntautuminen on sellainen, jossa kokee todellisena vain sen, mikä on olemassa itsessä, kun taas ulkomaailman ilmiöillä ei ole itsessään todellisuutta, vaan ne koetaan vain siitä näkökulmasta, ovatko ne hyödyllisiä tai vaarallisia. Narsismin vastakohta on objektiivisuus; se on kyky nähdä muut ihmiset ja asiat sellaisina kuin ne ovat objektiivisesti ja erottaa tämä objektiivinen kuva kuvasta, jonka omien halujen ja pelkojen muodostavat.
      Erich Fromm, Rakastamisen taito

• Anonyymi

Omat motiivisi eivät aina ole niin altruistisia kuin itsestäsi näyttävät. Älä yliarvioi omia ansioitasi. Älä odota muiden olevan yhtä paljon kiinnostuneita sinusta kuin sinä itse. Ää kuvittele, että useimmat ihmiset ajattelevat sinua tarpeeksi, jotta heillä olisi erityistä halua vainota sinua.

• Anonyymi

Missä kohtaa aloittaja mainutsi vainoamisen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä kohtaa aloittaja mainutsi vainoamisen?

Aloitus on trollaavan ätmin plörinää, joka tosiasiassa alleviivaa narsistien erinomaisuutta, mutta silti voi tosiaan kysyä miten altruismi tai vainoaminen liittyy aiheeseen. Ehkä se on psykoille joku äärimmäisen kiintymyksen merkki ym

• Anonyymi

Uhriroolin esittäminen missä manipulaattori esittää itsensä olosuhteiden tai jonkun toisen käytöksen uhriksi saadakseen sääliä ja myötätuntoa ja siten saada jotain toiselta. Välittävät ja tunnolliset ihmiset eivät kestä kenenkään kärsivän, ja manipulaattorin on usein helppo leikkiä myötätunnolla saadakseen yhteistyötä haluamaansa suuntaan.

• Anonyymi

Vai että oikein yhteistyötä anonyymilta keskustelupalstalta ja myötätuntoa juu juu, vähänkään pidempään lukeneet ymmärtää palstaätmin psykologista analyyttista pilkontaa ja fiktiivisten uhrien syyttelyä, että näin varmaan👍

• Anonyymi

Eikös narsisti pyri luomaan itsestään jaloa kuvaa ja lyttäämään toisen kun on saanut pauloihinsa jos olen oikein ymmärtänyt

• Anonyymi

Kyllä näinkin, mutta peliin kuuluu myös uhrin asettaminen jalustalle, jotta mitä korkeammalla on sitä mukavampi on katsoa pudotusta. Klassinen narsistin temppu.

• Anonyymi

Siitä syystä tämä käänteispsykologinen narsistisen miehen fantasia tavoitteistaan/saavutuksistaan on helppo tulkita provoksi, eikö näin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä näinkin, mutta peliin kuuluu myös uhrin asettaminen jalustalle, jotta mitä korkeammalla on sitä mukavampi on katsoa pudotusta. Klassinen narsistin temppu.

Tuollaisia leikkejäkö sitten mies päässäsi leikit?

• Siinä vaiheessa sitten, kun tajuaa sen ettei pystykään tuhoamaan toisen elämää niin pitäisi myös ymmärtää se että narsisti joka sinua joskus opetti oli väärässä. Täysin mielipuolisen harhainen suuruuskuvitelmissa elävä typerys.

• Anonyymi

Aito narsisti luo kyllä myös vahvoja riittämättömyyden tunteita kohteessaan. Narsistit ovat jatkuvasti epäjohdonmukaisia, mikä pitää uhrin elävänä kognitiivisessa dissonanssissa.

• Anonyymi

Myrkylliset suhteet tuntuvat usein sielunkumppanuuksilta.Myrkyllisen suhteen merkki on että menetät siinä sivussa muita ihmisiä. Elät miellyttääksesi vain yhtä ja kehittääksesi uutta persoonallisuutta juuri hänelle.

• Anonyymi

Huolimatta satunnaisista illuusioistaan ​​kaikkivaltiudesta on narsisti riippuvainen muista vahvistaakseen itsetuntonsa. Hän ei voi elää ilman ihailevaa yleisöä. Hänen ilmeinen vapautensa perhesiteistä ja institutionaalisista rajoituksista ei vapauta häntä seisomaan yksin tai ylpeilemään yksilöllisyydestään. Päinvastoin, se lisää hänen epävarmuuttaan, jonka hän voi voittaa vain näkemällä "suurenomaisen itsensä" heijastuvan muiden huomioissa tai kiinnittymällä niihin, jotka säteilevät julkisuutta, voimaa ja karismaa. Narsistille maailma on peili, kun taas karu individualisti näkee sen tyhjänä erämaana, joka on muotoiltava oman suunnitelman mukaan.

• Anonyymi

Jalusta ja jalusta.. et tosiaan kuulunutkaan jalustalle, oli paha virhe kuvitella niin.. mutta virheitä sattuu ja tapahtuu..

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      213
      9193
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5948
    3. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      102
      4848
    4. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      58
      4823
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      84
      3929
    6. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      74
      3463
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      58
      3437
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2916
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      52
      2825
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2681
    Aihe