Lähestymisesi sai rakastuneen toivomaan omiaan.
Pakkaan repun täyteen tunnemuistoja ja katon yön selkään. Nyt jo tarkeneekin taas.
Pitäkää toisistanne huolta!
Halusin jotain mitä en voi saada
25
120
Vastaukset
- Anonyymi
*katoan yön selkään*
- Anonyymi
Oo nyt varovainen siellä yössä.
Yks tumma mies, jolla on reppu käytössä, vois kyllä pistää mulle viestiä jos ei siis ole T eikä J. Vaikka joku vapun toivotus .... 🎈 Vaikee lähestyä, kun ollaan aina porukan keskellä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oo nyt varovainen siellä yössä.
Yks tumma mies, jolla on reppu käytössä, vois kyllä pistää mulle viestiä jos ei siis ole T eikä J. Vaikka joku vapun toivotus .... 🎈 Vaikee lähestyä, kun ollaan aina porukan keskelläMullekin vois yks mua vaaleempi nainen ilman reppua laittaa jotain tietoa, missä hän on ja milloin häntä voisi nähdä ja missä. Olisi elintärkeää tavata. En pysty häntä tavoittamaan mitään kautta. Täällä jos saisi jonkinlaista signaalia, missä hän mennä viipottaa milloinkin, niin pystyisikö sitten jotain keksimään yhdessä ja lähestymään irl. Jonnekin joskus, mieluusti asap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullekin vois yks mua vaaleempi nainen ilman reppua laittaa jotain tietoa, missä hän on ja milloin häntä voisi nähdä ja missä. Olisi elintärkeää tavata. En pysty häntä tavoittamaan mitään kautta. Täällä jos saisi jonkinlaista signaalia, missä hän mennä viipottaa milloinkin, niin pystyisikö sitten jotain keksimään yhdessä ja lähestymään irl. Jonnekin joskus, mieluusti asap.
Olisko sulla tuntomerkkejä tästä "mysteerinaisesta"? Kuulostaa vähän minulta tuo "mennä viipottaa". Kun on monta rautaa tulessa, nii ei sitä kerkeä aina jäädä jahkailemaan. 😅 Mut mulla ei kyllä oo mikään blondi tukka... tosin ei kyllä erityisen tummakaan. 🤭 - yks nainen sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko sulla tuntomerkkejä tästä "mysteerinaisesta"? Kuulostaa vähän minulta tuo "mennä viipottaa". Kun on monta rautaa tulessa, nii ei sitä kerkeä aina jäädä jahkailemaan. 😅 Mut mulla ei kyllä oo mikään blondi tukka... tosin ei kyllä erityisen tummakaan. 🤭 - yks nainen sivusta
Monta rautaa tulessa? Hmm .. se saattaa muuttaa asioita sit, jos olisitkin hän. Mutta mutta .. niitä tuntomerkkejä, ei en taida laittaa, voisi pahastua jos ei osu kohilleen jos sulle tässä kertoilen niitä, mutta kattotaas mitä mä keksisin .. jotain mistä hän itse itsensä voisi tunnistaa .. on .. hmm .. sanon joitain sanoja jotka liittyneet oleellisesti joskus hänen elämäänsä .. kitara, tikka, kumpparit, kamera, perunapelto, supikoira .. siinä jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monta rautaa tulessa? Hmm .. se saattaa muuttaa asioita sit, jos olisitkin hän. Mutta mutta .. niitä tuntomerkkejä, ei en taida laittaa, voisi pahastua jos ei osu kohilleen jos sulle tässä kertoilen niitä, mutta kattotaas mitä mä keksisin .. jotain mistä hän itse itsensä voisi tunnistaa .. on .. hmm .. sanon joitain sanoja jotka liittyneet oleellisesti joskus hänen elämäänsä .. kitara, tikka, kumpparit, kamera, perunapelto, supikoira .. siinä jotain.
Okei... no nyt ei kyllä yhtään osunut kohdalleen. 😬 T: tuo sama edellinen nainen
Anonyymi kirjoitti:
Tänne osuu👋🏻🤗
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17838932a
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ihanan normaalia.
- Anonyymi
En minä ole leikkinyt mitään. Olen tehnyt sen, mitä olen osannut. Kun mikään ei riitä...
- Anonyymi
Anteeksi. Olin vaan eilen niin alamaissa ja epätoivoinen. En ole menossa minnekään pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi. Olin vaan eilen niin alamaissa ja epätoivoinen. En ole menossa minnekään pois.
Eipä mitään. Sitä sattuu kaikille. Minä olen kyllä menossa. Taas joksikin aikaa täältä pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä mitään. Sitä sattuu kaikille. Minä olen kyllä menossa. Taas joksikin aikaa täältä pois.
Palstalta? Tarkoitin etten katoa häneltä irl. Sitä aloituskin tarkoitti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstalta? Tarkoitin etten katoa häneltä irl. Sitä aloituskin tarkoitti.
Jahas, kävi vanhanaikaisesti. Tuli omittua jotain muulle tarkoitettua.
- Anonyymi
Älä katoa.🤣🤣
- Anonyymi
En varmaankaan.
- Anonyymi
Kuin vettä hanhen selkään...sataa laariin.
- Anonyymi
Miksi et voi saada?
- Anonyymi
Koska se ei vaikuta kovin innokkaalta. Tai vaikutti se joskus, mutta siitä on jo aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska se ei vaikuta kovin innokkaalta. Tai vaikutti se joskus, mutta siitä on jo aikaa.
Kenestä täs on kyse siis? Ketä et voi saada ja kuka ei ole kovin innokas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenestä täs on kyse siis? Ketä et voi saada ja kuka ei ole kovin innokas?
Yksi mies vaan, tuskinpa sä sitä tunnet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi mies vaan, tuskinpa sä sitä tunnet.
Aha, okei. En varmaankaan tunne. Kiinnostunut oon kyllä ihan hirveen paljon yhdestä tipusta, sellaisesta mulle passelista, ollaan niin samalla linjalla lähes joka asiassa hänen kanssaan, muttei ole tääl näkyny. En tiiä, mistä löytäisin. Jatkan etsimistä. Ois kyl huikeeta löytää hänet ja saada lähelleni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aha, okei. En varmaankaan tunne. Kiinnostunut oon kyllä ihan hirveen paljon yhdestä tipusta, sellaisesta mulle passelista, ollaan niin samalla linjalla lähes joka asiassa hänen kanssaan, muttei ole tääl näkyny. En tiiä, mistä löytäisin. Jatkan etsimistä. Ois kyl huikeeta löytää hänet ja saada lähelleni.
Hienoa, tsemppiä etsintään. Ehkä joku sopiva tulee vastaan jossain.
- Anonyymi
Se voi olla oikein https://youtu.be/Wfp0_QghZhk
Rakastuminen .. - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017838932jv
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin5810367Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174331Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r323616Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht1062996Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4352162Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142160Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2501587FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01381Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu761213Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101145