ovat nyt n.20-35cm korkeita. Istuttanut maitopurkkeihin joiden pohjalla iso kivi painona ja purkit pahvilaatikoissa joita vienyt päiväksi ulos. Nyt miettiny uskaltaako jo viedä kasvihuoneeseen..minulla kennolevystä..en tiedä onko oikea sana mutta sellaisista kevyistä levyistä koottu pieni n.5 neliön huone jossa ei lämmitystä. Että kestäisivätkö siellä jos vaikka tulisi 2-3.n asteen yöhalloja? On jo kaksinkertainen harso ollut päällä koska ovat olleet ulkona myös öisin kun ei hallanvaaraa. Vaan nyt luvattu sitäkin. Olen näissä hommissa vasta alkumetreillä joten neuvot tulisivat todellakin tarpeeseen. Kiitos!
Tomaattini
5
244
Vastaukset
- Anonyymi
Viime yönä neljän aikaan oli -3'C pakkasen puolella.
Vaikka taimet kasvihuoneessa hengissä pysyisivätkin (maa kyllä lämmittää), niin kylmässä kasvu pysähtyy.
Jos on lämpöisempi paikka pitää, niin en kiirehtisi ulos vientiä. - Anonyymi
Yritä varjella tomaattejasi. Jos ensin on pilvinen ja kolea päivä ja sen jälkeen yöksi selkenee, niin vaara on ilmeinen. Onko harso suoraan taimien päällä? Yöksi voisi vetää pressun kasvihuoneen katolle.
- Anonyymi
Kiitos vastauksista. Minulla on ollut mahdollisuus pitää tomaatin taimenet vielä sisätiloissa. Päivisin olen kuskaillut niitä ulos ja ovat olleet harson alla kun niin kylmää ollut. Osa on kukassa mutta kyllä taidan viikon verran ainakin vielä näin jatkaa. Sitten kasvihuoneeseen. Kiitos vielä!
- Anonyymi
Nyt alkoivat istutuskelit. Mutta älä upota äläkä hautaa tomaattejasi, vaan istuta samaan syvyyteen kuin ruukuissaankin ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä628082Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai475826Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.425530- 1102250
- 1212148
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav811666- 1171514
IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.1211486Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti1401106On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht811076