Hyvää viikonloppua kaikille.

Taas olis viikonloppu edessä ja nyt vielä ekstramaustein kun on vappukin tulossa. Viettäkää kaikki mahtava ja rentouttava viikonloppu sekä vappu.😊. Ja kuten Frak Papppa aikoinaan sanoi kosketelkaa toisianne!😄.( jonnet ei muista)

https://youtu.be/2l0ueaJWPJY.😂.

69

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hauskaa vappua, pidä ittes ihmisenä👍

      • On joo tyhjää parempi jos ei oo toista ketä kosketella ja kuka koskettelis sua itseä.🙂. On muuten outo juttu. Mä voisin vannoa että en tehnyt kuin yhden kerran tän aloituksen ja silti se on kahteen kertaan nyt täällä. Aiemmin toista niistä ei kyllä näkynyt. Tätä niistä nimittäin. Näky vaan tuo toinen mihin oon laittanu muitakin biisejä.🤔. Elämme kyllä oudossa ja ihmeellisessä maailmassa ja juuri tää maailmanaika on vielä ekstra outo.🤣.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        On joo tyhjää parempi jos ei oo toista ketä kosketella ja kuka koskettelis sua itseä.🙂. On muuten outo juttu. Mä voisin vannoa että en tehnyt kuin yhden kerran tän aloituksen ja silti se on kahteen kertaan nyt täällä. Aiemmin toista niistä ei kyllä näkynyt. Tätä niistä nimittäin. Näky vaan tuo toinen mihin oon laittanu muitakin biisejä.🤔. Elämme kyllä oudossa ja ihmeellisessä maailmassa ja juuri tää maailmanaika on vielä ekstra outo.🤣.

        S24 elää omaa elämäänsä 🤣
        Mä en ole edes huomannut tätä haamualoitusta, niin oletko nyt varma ettet ole syönyt jotain jännittävää? 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        S24 elää omaa elämäänsä 🤣
        Mä en ole edes huomannut tätä haamualoitusta, niin oletko nyt varma ettet ole syönyt jotain jännittävää? 😁

        Oon kyllä aika varma...no vanhoista fläsäreistä en sitten tiedä.😄. Tähän on tullu eka kommentti 14:29:13 ja siihen toiseen vastailtiin jo aamusta heti 9 jälkeen jasu esimerkiks ja siihen mä laitoin pelle miljoonan biisejä pari. Sit tosiaan iltapäivällä ilmesty tää ja kellon mukaan tää on vielä tehty minuuttia paria aiemmin kuin se mikä oli mun mielestä se alkuperäinen ensimmäinen.🤷‍♂️😂.


      • randombypasser kirjoitti:

        S24 elää omaa elämäänsä 🤣
        Mä en ole edes huomannut tätä haamualoitusta, niin oletko nyt varma ettet ole syönyt jotain jännittävää? 😁

        9:27 on kellon mukaan tää ja sitten siinä on välissä se jasun sukupuolifanaatikoille hommaa aloitus välissä ja 2:28 kellon mukaan on se toinen minkä mä kuvittelin ainakin ainoastaan tehneeni.🤯.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        9:27 on kellon mukaan tää ja sitten siinä on välissä se jasun sukupuolifanaatikoille hommaa aloitus välissä ja 2:28 kellon mukaan on se toinen minkä mä kuvittelin ainakin ainoastaan tehneeni.🤯.

        No niin, nyt sitten nopeasti lekuriin 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No niin, nyt sitten nopeasti lekuriin 😂

        Ne on nostanu jo aikaa sitten kädet pystyyn ja todennu että eipä tuolle mitään oo tehtävissä.🤣.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ne on nostanu jo aikaa sitten kädet pystyyn ja todennu että eipä tuolle mitään oo tehtävissä.🤣.

        Taloudellista ja veronmaksajat kiittävät 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Taloudellista ja veronmaksajat kiittävät 🤣

        Jep. Ja kaikki voittaa. Näin ne ainakin kovasti väittää.😁.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Ja kaikki voittaa. Näin ne ainakin kovasti väittää.😁.

        Niinhän ne väittää, vaan tohtisko tuota uskoa? Toisaalta, veronmaksajana mun ei ainakaan kannata kyseenalaistaa väittämää 🤔😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Niinhän ne väittää, vaan tohtisko tuota uskoa? Toisaalta, veronmaksajana mun ei ainakaan kannata kyseenalaistaa väittämää 🤔😂

        Ei ole uskon asia tämä. Sitähän ne myös ainakin yrittävät kovasti väittää.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei ole uskon asia tämä. Sitähän ne myös ainakin yrittävät kovasti väittää.😄.

        Ai hitto, romutit kokonaisen sukupolven elämänkatsomuksen nyt 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ai hitto, romutit kokonaisen sukupolven elämänkatsomuksen nyt 😂

        No hitto! Sorry mutta rapatessa roiskuu joskus. Kovin pahoillani olen jos jonkun maailmankuva nyt romahti.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No hitto! Sorry mutta rapatessa roiskuu joskus. Kovin pahoillani olen jos jonkun maailmankuva nyt romahti.😄.

        Noo, ei se mitään, sattuuhan tuota, ei ole edes ensimmäinen kerta maailmanhistoriassa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Noo, ei se mitään, sattuuhan tuota, ei ole edes ensimmäinen kerta maailmanhistoriassa 😂

        Ei eikä viimeinen.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei eikä viimeinen.🙂.

        No ei, ei todellakaan.


    • Anonyymi
      • Jep. Nuorena tuli silloin Skid Rowta kuunneltua kyllä. Bachin soolo juttuja ei niinkään kyllä.👍🙂.


    • Anonyymi

      MUTTA mutta UMK-musiikeista, näin Käärijän uuden Piikkipuvun, on makea kyllä, melko varmasti voitaa jos säilyttää energiansa.

      • Toivotaan. En voi kyllä rehellisesti sanoo että Käärijä olis mun makuuni mutta hienoa on jos pärjää.🙂.


    • Anonyymi

      Hyvä menu pitkään vappuviikonloppuun on höyrytetty lihapiirakka kahdella makkaralla joka aterialla.

      • Anonyymi

        Onko annoksen nimi Mikkojuhani?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko annoksen nimi Mikkojuhani?

        Kyllä on.


    • Anonyymi

      Luulen että jollain Käärijällä on paskan haileaa voittaako euroviisut vai ei, hänellä on niin paljon rahallisisa tkijoita engannissa ja pohjoisamerikkassa että joku euroviisujen voit olisi vain pisara valtameressä.

    • Anonyymi

      Kiitos samoin on hyvä sanonta, saman kaltainen kuin "hyvää matkaa".

      Mutta oikeasti sain toivouksia kun olin kaupoissa, niin kassaneideiltä... eräs oli siis jotenkin hymyili niin iloisesti kohti että, aivan pakosti kuin refleksinä hymyilin takaisin, oli kuin pakko, refleksinä...

      Vaikka kuinka synkkiä ajatuksia olikin mielessä, ja samassa jutussa oli eräs toinen joka muistutti aivan tuota Ritva Elomaata, eli bodari-kansanedustajaa, Kike Elomaata, mutta en ehtinyt hänen kanssaan puhua, oli kiire.'

      • No toivottavasti sun elämään löytyis enemmänkin niitä hymyjä. Ihan aitoja sydämestä tulevia ja paljon asioita mitkä hymyilemään saa kun ne tuovat hyvän mielen. Ja väistyis ne synkät ajatukset.🙂.


    • Vappu ja viikonloppu edessä.
      Olen kuitenkin alamaissa, hyvän ystävän perheessä tapahtuneen kuolemantapauksen johdosta. Vähän synkkä fiilis.

      ~ Laura Voutilainen - Palaa ~
      https://youtu.be/D5etflTNb-Y

      • No voi harmi...ei kyllä yhtään mukava juttu. Toivottavasti sun mieliala viikonlopun aikana paranis ja piristyis hieman ja vappuna olis jo ihan hyväkin mieli ja voisit vapusta iloita ja nauttia. Lämmin virtuaali halaus sulle jos se mahdollisesti vaikka hieman piristäisi.🤗.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No voi harmi...ei kyllä yhtään mukava juttu. Toivottavasti sun mieliala viikonlopun aikana paranis ja piristyis hieman ja vappuna olis jo ihan hyväkin mieli ja voisit vapusta iloita ja nauttia. Lämmin virtuaali halaus sulle jos se mahdollisesti vaikka hieman piristäisi.🤗.

        Kiitos. 🤗
        Nytkin palstailen ja yritän saada ajatukset johonkin muuhun, ettei ne pyöri koko ajan kehää,

        Kyllä tämä tästä, ajan kanssa.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Kiitos. 🤗
        Nytkin palstailen ja yritän saada ajatukset johonkin muuhun, ettei ne pyöri koko ajan kehää,

        Kyllä tämä tästä, ajan kanssa.

        Aika kyllä parantaa monta asiaa ja jos ei täysin paranna niin arvet ainakin haalistuu.😊.


    • Anonyymi

      Mukavasti alkaa vapputunnelmat, töissä pitkään testattu projekti (mission impossible), raottaa oveaan tervetulleeksi uuteen maailmaan.
      Käännän sivua siviilielämään, haalarit nurkkaan ja aivot säädetään nollalle tunteiden vietäviksi

      Hyvää vappua myös aloittajalle..

      AV

      • Kiitos paljon...se on hyvä relata välillä ja vaihtaa asetukset työmodesta vapaalle.🙂.


    • Viikonloppuja ja vappuja sinne myös 😊

      • Kiitos paljon.😊.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Muista päihteet, niiden kanssa riemu repeää.

      🦄

    • Anonyymi

      Hyvät vaput sinnekin. Viikonloppu se tämäkin, poikkee muista lisäpäivällä vaan. Vois sitä ehkä vähän normaalista poiketa, harkinnassa.

    • Itse olin ihan, että jes, kun luin säätietoja Forecasta. Noin 5-10 astetta ja tuntuu kuin +1. Jes! =D =D Viileä vappu taitaa tulla todennäköisesti, mutta mua ei haittaa. Ainoa miinuspuoli on, jos sataa enemmän. Mutta on sitä ennenkin ollut sateisia vappuja ja varsinkin viileitä. Jos vähän ripsuttelee vettä, niin tilanteestahan selviää, että ottaa sateenvarjon mukaan. Ihan kaikki suomalaiset eivät vain kanna sateenvarjoa mukana. Mulla on joskus kaiken varalta sateenvarjo mukana, jos on tummia pilviä, vaikka aurinkokin välillä pilkahtelis ja monesti vielä aurinkolasitkin.

      Vappu se on kaikesta huolimatta niin kuin kesä, vaikka olis viileää. Kunhan on vihreää ja kukat kukkii, niin ei haittaa kesällä, vaikka ei oliskaan helteistä. Vappunakin on itseasiassa parempi, jos ei hiosta. Harmi vain ehkä niille, jotka haluaa mennä piknikille, mutta retkeillä voi myös viileämmällä säällä, pitää vain varustautua paremmin ja mennä ehkä johonkin muuhun retkipaikkaan kuin puistoon viltin päälle.

      Hyvää viikonloppua ja vappua kaikesta huolimatta kaikelle kansalle =)

      • Moi ystäväiseni! Niin jokaisella on omat lempi-ilmansa ja lämpötilansa kuten muissakin asioissa on omat suosikit. Vapun sää ei niin paljoa itseä haittaa oli se mikä tahansa se on vaan kuitenkin yks päivä vuodesta ja joskus osuu hyvä ja lämmin sää joskus kylmä ja sateinen tai sitten siltä väliltä. Enemmän harmittaa jos koko kesä sitten kun tulee on kylmä ja sateinen. Kyllä kesän lämmin pitää mieluusti olla mutta ei sen helteinen tarvi olla. Sää on myös pukeutumis ja varustautumis kysymys se on totta mutta kyllä ite tykkään silti leppoisista lämpimistä muttei helteisistä välttämättä kesäpäivistä ja varsinkin valoisista öistä. Suomen lempeissä kesäöissä luonnossa tuoksuineen ja äänineen ja tunnelmineen on jotain taianomaista omasta mielestä.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Moi ystäväiseni! Niin jokaisella on omat lempi-ilmansa ja lämpötilansa kuten muissakin asioissa on omat suosikit. Vapun sää ei niin paljoa itseä haittaa oli se mikä tahansa se on vaan kuitenkin yks päivä vuodesta ja joskus osuu hyvä ja lämmin sää joskus kylmä ja sateinen tai sitten siltä väliltä. Enemmän harmittaa jos koko kesä sitten kun tulee on kylmä ja sateinen. Kyllä kesän lämmin pitää mieluusti olla mutta ei sen helteinen tarvi olla. Sää on myös pukeutumis ja varustautumis kysymys se on totta mutta kyllä ite tykkään silti leppoisista lämpimistä muttei helteisistä välttämättä kesäpäivistä ja varsinkin valoisista öistä. Suomen lempeissä kesäöissä luonnossa tuoksuineen ja äänineen ja tunnelmineen on jotain taianomaista omasta mielestä.😊.

        Kesä on kaunista aikaa ja tykkään valoisista aamuista ja illoista ja vihreästä luonnosta, mutta ehkä se syksy on parasta aikaa, ainakin sikäli, kun olen pukeutujanakin enemmän ehkä syksyihmisiä ja tykkään kerrospukeutumisesta ja kaikenlaisista huiveista yms. Ja syksyllä ei ole vielä liian kylmä, mutta ei enää kuumakaan. Ja syksyn ruska, jos se on voimakkaan värinen on kaunis ja tykkään myös pihlajanmarjoista. Jokaisessa vuodenajassa on kuitenkin ne hyvät ja huonot puolet. Pidän talvestakin jonkun verran ja joulun alusaika ja itse joulu pyhineen on parasta talven aikaa ja kevättalvi, kun valo alkaa voittaa.

        Juu, kyllä se näin on, että ulos meneminen on pukeutumiskysymys säällä kuin säällä. Jos vain on eri säätiloihin sopivia vaatteita. Suomalaiset tuntuvat panostavat enemmän viileiden säiden pukeutumiseen ja viileiden vuodenaikojen ja ihan loogiselta se tuntuu, kun täällä on kuitenkin viileää ja kylmää useimpana päivänä vuodesta. Itse ainakin lukeudun ihmisiin, joilta löytyy enemmän viileämmille keleille vaatekappaleita. Mutta ei se talvikaan ole pukeutumisen kannalta ihan mun suosikkeja, vaikka kyllä talveen osaan pukeutua hieman enemmän kuin kesään =D Syksy on pukeutumisen kannalta ihanne mulle, mutta yritän opetella sopeutumaan kaikkiin vuodenaikoihin ja jospa sitä jonain maailmanaikana panostaisin hieman enemmän pukeutumiseen ympäri vuoden =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Kesä on kaunista aikaa ja tykkään valoisista aamuista ja illoista ja vihreästä luonnosta, mutta ehkä se syksy on parasta aikaa, ainakin sikäli, kun olen pukeutujanakin enemmän ehkä syksyihmisiä ja tykkään kerrospukeutumisesta ja kaikenlaisista huiveista yms. Ja syksyllä ei ole vielä liian kylmä, mutta ei enää kuumakaan. Ja syksyn ruska, jos se on voimakkaan värinen on kaunis ja tykkään myös pihlajanmarjoista. Jokaisessa vuodenajassa on kuitenkin ne hyvät ja huonot puolet. Pidän talvestakin jonkun verran ja joulun alusaika ja itse joulu pyhineen on parasta talven aikaa ja kevättalvi, kun valo alkaa voittaa.

        Juu, kyllä se näin on, että ulos meneminen on pukeutumiskysymys säällä kuin säällä. Jos vain on eri säätiloihin sopivia vaatteita. Suomalaiset tuntuvat panostavat enemmän viileiden säiden pukeutumiseen ja viileiden vuodenaikojen ja ihan loogiselta se tuntuu, kun täällä on kuitenkin viileää ja kylmää useimpana päivänä vuodesta. Itse ainakin lukeudun ihmisiin, joilta löytyy enemmän viileämmille keleille vaatekappaleita. Mutta ei se talvikaan ole pukeutumisen kannalta ihan mun suosikkeja, vaikka kyllä talveen osaan pukeutua hieman enemmän kuin kesään =D Syksy on pukeutumisen kannalta ihanne mulle, mutta yritän opetella sopeutumaan kaikkiin vuodenaikoihin ja jospa sitä jonain maailmanaikana panostaisin hieman enemmän pukeutumiseen ympäri vuoden =D

        Mun mielestä kesän pukeutuminen on yksinkertaisinta kun tarvitsee niin vähän vaatteita. Tietysti meneehän se niin että jos on liikaa vaatetta päällä niin sitä saa aina pois otettua mutta jos on pukenut liian vähän eikä mukana ole mitään niin päälleen ei sitten enempää saa vaikka tarvisikin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mun mielestä kesän pukeutuminen on yksinkertaisinta kun tarvitsee niin vähän vaatteita. Tietysti meneehän se niin että jos on liikaa vaatetta päällä niin sitä saa aina pois otettua mutta jos on pukenut liian vähän eikä mukana ole mitään niin päälleen ei sitten enempää saa vaikka tarvisikin.🙂.

        Joo, kesällä pukeutuminen on sikäli helppoa, kun ei tartte kaikenlaisia kerroksia, mutta esim. syksyllä on enemmän valinnanvaraa huiveista ja erilaisista päähineistä yms. vaatekappaleista ja mää kun en hevillä luopuis huivista helteelläkään. Usein mulla on joku huivi kaulassa, kun lähen johonkin oli mikä vuodenaika tahansa ja etenkin syksyllä, talvella ja keväällä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo, kesällä pukeutuminen on sikäli helppoa, kun ei tartte kaikenlaisia kerroksia, mutta esim. syksyllä on enemmän valinnanvaraa huiveista ja erilaisista päähineistä yms. vaatekappaleista ja mää kun en hevillä luopuis huivista helteelläkään. Usein mulla on joku huivi kaulassa, kun lähen johonkin oli mikä vuodenaika tahansa ja etenkin syksyllä, talvella ja keväällä.

        Kyllähän se huivi kesällä ja helteelläkin on käytännöllinen kun sillä taas auringoltakin pystyy suojautumaan kunhan se on riittävän ohut ja vilpoinen huivi.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllähän se huivi kesällä ja helteelläkin on käytännöllinen kun sillä taas auringoltakin pystyy suojautumaan kunhan se on riittävän ohut ja vilpoinen huivi.🙂.

        Näin on. Olet oikeassa =)


      • Anonyymi

        Aivan täydellinen metsäkeli! Tässä vielä vähän arvon, lähdenkö metsään vai vienkö tavaraa jäteasemalle. Tarvitsisin sen metsän, mutta nuo tavarat... ehtii varmaan viedä ens viikonloppunakin.

        Näin unta, että havaitsin metsässä uteliaan karhunpennun. Toivottavasti ei ollut enneuni 😬

        xLiner

        xLiner


    • Anonyymi
    • Hyvää viikonloppua ja hauskaa Wappua Mikkojuhan! 🥳 Toivottavasti säätiedotus pettää ja saammekin juhlia lämpimässä auringonpaisteisessa kelissä 🌞

      https://youtu.be/HyTpu6BmE88

      • Kiitos...toivotaan niin että olis lämmintä vaikka huonolta näyttää. No sitten tarvii hakea vaan lämpöä muista asioista.😉😊. https://youtu.be/Nyp6OQ6Tveg


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiitos...toivotaan niin että olis lämmintä vaikka huonolta näyttää. No sitten tarvii hakea vaan lämpöä muista asioista.😉😊. https://youtu.be/Nyp6OQ6Tveg

        Aurinkoinen ilma yllätti ja nyt pitäisi olla ulkona, mutta ehdin jo aloitella munkkien leipomis-/paistourakkaa, joten ihailen kaunista (mutta kylmää) säätä vain ikkunan takaa. 🙂
        Mukavaa päivää Mikkojuhan! 🌞

        https://youtu.be/m3lF2qEA2cw


      • Xena-183 kirjoitti:

        Aurinkoinen ilma yllätti ja nyt pitäisi olla ulkona, mutta ehdin jo aloitella munkkien leipomis-/paistourakkaa, joten ihailen kaunista (mutta kylmää) säätä vain ikkunan takaa. 🙂
        Mukavaa päivää Mikkojuhan! 🌞

        https://youtu.be/m3lF2qEA2cw

        Mukavan näköinen ilma kyllä mutta hieman joo viileä kun kylällä kaupassa pyörähdin. Olis mukavaa olla siellä leipomassa/paistamassa sun kanssas niitä munkkeja niin urakka olis hieman helpompi. Oikein iloista päivää sullekin.🤗.

        https://youtu.be/ZY7AIJz4Y2g


    • Anonyymi

      No Vappusutinoita sinnekin vaan.

      Miten muuten, jos kumppani huutaa pää punaisena perjantaina, niin uskaltaako siihen lauantaina koskea?

      -keinovaginamies-

      • Mielellään sovun sais aikaan niin että jo perjantai iltana. Riippuu toki vähän siitäkin onko kumppani nopeasti leppyvää sorttia vai kestääkö rauhoittumisessa kauemmin ja hän tarvii sen yhden yön välissä omaa aikaa.😊.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Mielellään sovun sais aikaan niin että jo perjantai iltana. Riippuu toki vähän siitäkin onko kumppani nopeasti leppyvää sorttia vai kestääkö rauhoittumisessa kauemmin ja hän tarvii sen yhden yön välissä omaa aikaa.😊.

        No hän meni jo nukkumaan.
        Tämmöstä se on vanhusten kanssa. Huutavat itsensä väsyksiin joutavanpäiväisistä.
        Minä poika hymyilin vaan :)

        Se on välillä herkkää tämä taiteilu.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        No hän meni jo nukkumaan.
        Tämmöstä se on vanhusten kanssa. Huutavat itsensä väsyksiin joutavanpäiväisistä.
        Minä poika hymyilin vaan :)

        Se on välillä herkkää tämä taiteilu.

        -keinovaginamies-

        Sitähän se on. No viet aamulla kahvit ja aamupalaa muorille sänkyyn ja herätät isolla suukolla ja halauksella niin eiköhän se siitä taas. Ellei hän sitten tosissaan oo pidempi vihaista tai aamu äreää sorttia jolloin varovaisuus voi olla vielä paikallaan.🙂.


      • Täytyy hyvin haistella ilmapiiriä, mutta veikkaan, että kannattaa olla varovainen..
        Kuitenkin, jos kyseessä oli vain kevyt, ilmaa puhdistava, ukkoskuuro, niin sitten tietysti on erityisen mukavaa sopia uuden päivän paistaessa 🙂


    • Kiitos samoin sinulle😊 taitaa jäädä yksinkosketteluks, mut ei se mitään tähän alkaa jo tottua😄🙈 vappuja🎈🎈🎈

      • Joo sama homma että omaan kosketukseen sitä joutuu tyytymään varmaan taas. Kyllähän siihen tottuukin mutta ei kyllä millään haluaisi tottua se olisi niin paljon antoisampaa ja nautinnollisempaa kun koskettelijoita olisi kaksi toisiaan koskettelemassa.☺️😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo sama homma että omaan kosketukseen sitä joutuu tyytymään varmaan taas. Kyllähän siihen tottuukin mutta ei kyllä millään haluaisi tottua se olisi niin paljon antoisampaa ja nautinnollisempaa kun koskettelijoita olisi kaksi toisiaan koskettelemassa.☺️😊.

        No sanoppa muuta. Haave, että joskus 😊


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No sanoppa muuta. Haave, että joskus 😊

        Huoh...niin...haaveilukin tosin välillä kyllästyttää mutta toivosta en suostu luopumaan ikinä.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Huoh...niin...haaveilukin tosin välillä kyllästyttää mutta toivosta en suostu luopumaan ikinä.🙂.

        🙏👍🏼👍🏼


    • Anonyymi

      Tarralenkkarit jalkaan ja kylille!

    • Anonyymi

      Hyvää on helppo sanoa ja toivottaa, mutta vaikeampi toteuttaa eli itse antaa.

    • Anonyymi

      Hyvää viikonloppua :)

      En silti kehottaisi koskettelemaan toisianne, sillä kaikki eivät halua. Muistakaa kysyä lupa!

      • Kiitos paljon.😊. No tottahan toki lupa koskea pitää olla ensin tietysti. Ei sitä voi toista ilman lupaa mennä koskettelemaan.🙂.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe