Sensein miljoonajahti löytyi

Anonyymi-ap

Se löytyi Teemupojan veispuukista ja taustalla on se rintamamiesmökki josta huahinin sankarin sihteeripoika on kertoillut. Kamina myyty ja kylmiä talvia luvassa.
Samanlainen ja näköinen erakkopoika kuin isänsä, eikä ole tullut vielä kaapista ulos
https://aijaa.com/kAZjH1 ei ole naista eikä lapsia, mutta lääkkeet maistuu kuin isälleen.

17

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Phuketin rantatontti ja kohtuumiljoonajahti näyttää sijaitsevan Jyväskylässä.

• Anonyymi

Näin sijaitsee kuvassa on poikani vene ja vieressä sauna, vasemmalla on kesäpaikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin sijaitsee kuvassa on poikani vene ja vieressä sauna, vasemmalla on kesäpaikka.

Tuollahan asun kesäisin, kun olen suomessa käymässä, järvenranta paikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollahan asun kesäisin, kun olen suomessa käymässä, järvenranta paikka.

Sellainen tarina tällä kertaa.
        Et ole käynyt Suomessa kuin 2019 kerran suolileikkauksen jälkitarkastuksessa ja olit vain viikon verran matkassa. Kerroit ettei vakuutuksesi kattanut jälkitarkastusta etkä luottanut Hua Hin hospitaliin. Järvenrantapaikka on yhdyssana.
        Laho rintamamiesmökki on rantatontin ansiosta noin 50000 euron arvoinen. Rakennus ei ole minkään arvoinen vaan purettavassa kunnossa, vene noin 3000 euroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellainen tarina tällä kertaa.
        Et ole käynyt Suomessa kuin 2019 kerran suolileikkauksen jälkitarkastuksessa ja olit vain viikon verran matkassa. Kerroit ettei vakuutuksesi kattanut jälkitarkastusta etkä luottanut Hua Hin hospitaliin. Järvenrantapaikka on yhdyssana.
        Laho rintamamiesmökki on rantatontin ansiosta noin 50000 euron arvoinen. Rakennus ei ole minkään arvoinen vaan purettavassa kunnossa, vene noin 3000 euroa.

Niinkö minut kyllä leikattiin hua hin hospitalissa, olin 5 viikkoa suomessa vuonna 2019, rannoilla ei ole rintamamies taloja, vielä tähän päivään mennessä ollut, se on sauna rakennus, josta suoraan laiturille ja järveen, veneen hintaa en tiedä, kun poikani on sen itse ostanut... se on hyvä vene, hänellä on paljon kokemusta veneistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö minut kyllä leikattiin hua hin hospitalissa, olin 5 viikkoa suomessa vuonna 2019, rannoilla ei ole rintamamies taloja, vielä tähän päivään mennessä ollut, se on sauna rakennus, josta suoraan laiturille ja järveen, veneen hintaa en tiedä, kun poikani on sen itse ostanut... se on hyvä vene, hänellä on paljon kokemusta veneistä.

Näköjään on miljoonajahti kyseessä. Järvelle ihan kiva kauniina kesäpäivänä, arvioisin hinnaksi viitisen tonnia, jos kaikki pelaa.

No selvisihän se mistä nämä tarinat juontuu ja lahot portaat löytyy kirppisnäppäimen kuvan kera. Poikasi on perinyt köyhyyden ihannoinnin sinulta.

Sinä et todellakaan ole "kesäisin Suomessa" ollut missään rantamökissä. Vajakkipoikasi taitaa todellakin olla senssu, ja aivan päivänselvä homopoika.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näköjään on miljoonajahti kyseessä. Järvelle ihan kiva kauniina kesäpäivänä, arvioisin hinnaksi viitisen tonnia, jos kaikki pelaa.

No selvisihän se mistä nämä tarinat juontuu ja lahot portaat löytyy kirppisnäppäimen kuvan kera. Poikasi on perinyt köyhyyden ihannoinnin sinulta.

Sinä et todellakaan ole "kesäisin Suomessa" ollut missään rantamökissä. Vajakkipoikasi taitaa todellakin olla senssu, ja aivan päivänselvä homopoika.

2010

sinä siis resupeppu miljonääri homottelet sinulle tuntemattomia, ja olet vielä homofobinenkin, kyllä poikani on ollut parisuhteessa jo vuosia ihan naisen kanssa.
        surkeaa todella surkeaa peukaloinen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sinä siis resupeppu miljonääri homottelet sinulle tuntemattomia, ja olet vielä homofobinenkin, kyllä poikani on ollut parisuhteessa jo vuosia ihan naisen kanssa.
        surkeaa todella surkeaa peukaloinen..

Ai niin kiitos että laitot kuvan kesäpaikastamme, toinen on vielä savonrannalla tosin poikani äidin puolelta, vai oikein rintamamies talo järvenrannalla siinä on mökkeilijä ei erota saunaa rintamamiestalosta, melkoista... 5555

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🔞 ­N­­­y­m­f­o­­m­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#178392315

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Voi hyvänen aika sentään taasen täyskahjon puuhaa.

Siis nyt tehdasköyhä hukkapala on ryhtynyt kartoittamaan omaisuuksia täysin ulkopuolisista henkilöistä ja senssuttelu jatkuu.

Miksi minulla ei ole facea, ei ole eikä tule.

'*'

• Anonyymi

Joo kyllä on hua hinissä ollut piristävää vaikka hieman lämmintä, oikeastaan tuo peukaloinen ja laiffila on hulluja totaali hulluja, ottivat poikani facesta kuvia, omiin leikkeihinsä, oikein sääliksi käy näitä reppanoita, taitaa elämä olla vaikeaa.... Ootko koskaan kuullut että rintamiestaloja rakennetaan järven rannalle kesäpaikaksi... melkoisia toheloita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kyllä on hua hinissä ollut piristävää vaikka hieman lämmintä, oikeastaan tuo peukaloinen ja laiffila on hulluja totaali hulluja, ottivat poikani facesta kuvia, omiin leikkeihinsä, oikein sääliksi käy näitä reppanoita, taitaa elämä olla vaikeaa.... Ootko koskaan kuullut että rintamiestaloja rakennetaan järven rannalle kesäpaikaksi... melkoisia toheloita.

Laho sota-ajan jälkeen rakennettu mökki kulkee nimellä rintamamiestalo. Senssu ja Teemu on selkeästi homopoikia molemmat ja ei ole mahdollista että joku Pasaselle tuntematon ryhtyisi hänen asiainhoitajaksi ja komppaajaksi ihan sattumalta vaan. Yhdysside on aivan selvä.
        Se on kummaa että Pasanen ja homopoika on palstalla aina yhtäaikaa synkronoidusti eikä kummallakaan ole parempaakaan tekemistä. Se taas kertoo että kattilassa kolisee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen huomannut että tällä palstalla on tapana ottaa toisten kuvia omiin leikkeihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laho sota-ajan jälkeen rakennettu mökki kulkee nimellä rintamamiestalo. Senssu ja Teemu on selkeästi homopoikia molemmat ja ei ole mahdollista että joku Pasaselle tuntematon ryhtyisi hänen asiainhoitajaksi ja komppaajaksi ihan sattumalta vaan. Yhdysside on aivan selvä.
        Se on kummaa että Pasanen ja homopoika on palstalla aina yhtäaikaa synkronoidusti eikä kummallakaan ole parempaakaan tekemistä. Se taas kertoo että kattilassa kolisee.

Voi poika rintamamiestalo on suomen eniten rakennettu pienomakotitalomalli, eikä niitä koskaan rakenneta rantatonteille, tuo kuvassa oleva keltainen rakennus on kyllä sauna, kuisteineen... voi luoja mikä idiootti.

• En osallistu aiheeseen tämän enempää.

Ensinnäkin voisit jo Tyttö Neitinen kaikilla profiileillasi lopettaa nuo seksuaalisuusnäkemyksesi, jota ongelmaasi et kykene purkamaan keskustellen ongelmastasi omien aikuisten lastesi kanssa, jotka voisivat sinua auttaa.

Toiseksi olet esittänyt vedonlyöntisi, mene nyt perheesi kanssa sinne uima-altaasi vierelle ja anna lapsenlikan räpsäyttää sellainen foto, että taustalla näkyy 450 neliötä tolppataloa.
      Sen jälkeen kutsun sinut hompsuttelemaan ja teemuttelemaan minun luokseni Chiang Maihin.
      Lupaan, tapaamisemme aikaan ja sen jälkeen olet nöyrempi ja ymmärtäväisempi henkilö kuin nykyisellään.
      Vedonlyöntirahoillasi voit ostaa vaikka viinaa.

• Anonyymi

Kyllä invahomopoika on ihan itse keksinyt vetonsa ja niistä sata kertaa luistanut, kadonnut ja keksinyt aina uusia omaperäisiä sääntöjä. Invahomopoikaa ei voi Thaimaassa tavata ja Suomessa hän on lukitussa laitoksessa peukku suussa ja toinen hanskassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä invahomopoika on ihan itse keksinyt vetonsa ja niistä sata kertaa luistanut, kadonnut ja keksinyt aina uusia omaperäisiä sääntöjä. Invahomopoikaa ei voi Thaimaassa tavata ja Suomessa hän on lukitussa laitoksessa peukku suussa ja toinen hanskassa.

Hanukassa siis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7774
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3213
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2516
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      15
      2136
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      35
      2074
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      22
      2008
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1897
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1683
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      59
      1629
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18