Minulle tuli taannoin keuhkoveritulppa, hyvin todennäköisesti syöpähoitojen seurauksena. Koska nuo hoidot ovat jatkuvia, määräsi lääkäri myös jatkuvan Innohep-piikityksen. Piikitän siis joka päivä.
Tuota on nyt takana n. 2,5 kuukautta ja vatsa alkaa selkeästi reagoida jatkuvaan piikittämiseen. Iho on arka, kipeä ja siinä on ihottumaa. Näistä viimeisin on toki helposti hoidettavissa, mutta varsinkin tuo kipeys alkaa haittaamaan päivittäistä olemista. Vatsanahkaan tulee isoja kipeitä mustelmia.
Oletteko muut löytäneet mitään keinoja mustelmien välttämiseen?
Pysyvä Innohepin käyttö
Anonyymi-ap
3
474
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeeks oli muutaman päivän kun Enoxaparinilla oli jatkuvia nenäverenvuotoja. Sama oli tälläkin nyt ilman 2 kk ja annettu eteisvärinään.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17839309x
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
5 vuotta Enoxapariinilla ja hyvin menee. Ei mustelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022226- 1041664
- 821337
- 1281333
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601078Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601054- 511027
- 36952
- 33824