Vieraan tullessa on tietysti kohteliasta komentaa koira pois soffalta ja antaa tilaa tulijalle.
Nyt kuitenkin se lämmin paikka haisee koiran luonnolliselle ja tarpeelliselle ulolle + karvoille. Olette tottuneet niille hajuille mutta se tulija voi tuntea inhoa asiasta.
Toinen entisessä tuttavapiirissä piti isoa koiraa, joka tuli lepuuttamaan kuonoansa mun polvelle (kuulemma rakasti mua). Lisäksi perhe oli vegaani aatteen kyllästämä ja koira sai safkaa joka ei helposti sulanut ja suolikaasut olivat ulonhajun lisäksi ilmeisesti mulle rakkauden osoitus.
Minulle todella mieluiset kyläilypaikat ovat jääneet minimi käyttöön ja pukeudun pakollisissa tapauksissa pestäviin kuteisiin. Haistan joskus kaupassa ja muissa tilaisuuksissa koiraperheen vaikka he tietoisesti pyrkivät häivyttämään hajut, mutta eihän se kannata, jos penistä tykkää.
Koira perhe vois ottaa huomioon seuraavia asioita.
Anonyymi-ap
4
134
Vastaukset
- Anonyymi
Turha toivo tässä alueessa.
- Anonyymi
Istuinsuojan kanssa vain kylään, ei kukaan oikeesti moiti.
- Anonyymi
Kokemuksesta voin sanoa, että iso koira on vastaanottamassa vierasta heti oven avattuani on ikävä kokemus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172463
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70927Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137882- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44775Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704