Räjähdys Mustikkahaassa 28.4.

Anonyymi-ap

Moikka,

onko kellään tietoa tänään aamuyöstä 28.4. tapahtuneesta voimakkaasta räjähdyksestä Marjatiellä, Heinolassa? Aiheutti mm. mittavan poliisioperaation. Marjatie sekä Metsolantie ja Mustikkahaka oli suljettuna ja eristettynä poliisin toimesta 28.4.2023 kello 12.00 saakka.

13

667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Harmaata autoa tutkivat siinä Marjatien alussa olevalla parkkipaikalla. Oli pommivarusteet ja kovasti kuvasivat ja tutkivat aluetta ja laittoivat niitä "keltaisia lätkiä" muutama kpl maahan auton läheisyyteen. Ei kyllä tietoa liittyikö pamaus asiaan mutta oli julmetun kova

• Anonyymi

Uteliaisuudesta siellä haljettiin - varo vaan, ettei sinulle käy samalla tavalla...

• Anonyymi

Villen ja Outin ystävä.

• Anonyymi

mikä paukahti!

• Anonyymi

Huhujen mukaan eräässä mustikkahaagalaisessa kerrostalokiinteistössä olisi ollut edellisiltana hernekeittopäivä. Villeimpien huhujen mukaan pöydässä olisi ollut myös ruisleipää.

• Anonyymi

nhk se siellä bisnestelee.

• Anonyymi

Entinen kuvaaja päässyt taas vttuilemaan hernekeitosta?

• Anonyymi

Missäs Niina oli kun Estonia upposi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäs Niina oli kun Estonia upposi?

Tiskin takana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiskin takana

audi mustahan se siellä parkkipaikalla. Varmaan ompelulankarullan maksua odotteli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

audi mustahan se siellä parkkipaikalla. Varmaan ompelulankarullan maksua odotteli?

eikös tuo ollut komisariomme morsmaikkuna?

• Anonyymi

Onko sen perinteisen pommitalon tapahtumat siirtyneet Mustikkahakaan? Entä pommitalon Audi-farkku ja sen fitness-kaunotar?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1489
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1275
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      228
      1246
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      204
      1246
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1070
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1019
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      953
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      933
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      85
      863
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      818
    Aihe