Moikka,
onko kellään tietoa tänään aamuyöstä 28.4. tapahtuneesta voimakkaasta räjähdyksestä Marjatiellä, Heinolassa? Aiheutti mm. mittavan poliisioperaation. Marjatie sekä Metsolantie ja Mustikkahaka oli suljettuna ja eristettynä poliisin toimesta 28.4.2023 kello 12.00 saakka.
Räjähdys Mustikkahaassa 28.4.
13
626
Vastaukset
- Anonyymi
Harmaata autoa tutkivat siinä Marjatien alussa olevalla parkkipaikalla. Oli pommivarusteet ja kovasti kuvasivat ja tutkivat aluetta ja laittoivat niitä "keltaisia lätkiä" muutama kpl maahan auton läheisyyteen. Ei kyllä tietoa liittyikö pamaus asiaan mutta oli julmetun kova
- Anonyymi
Uteliaisuudesta siellä haljettiin - varo vaan, ettei sinulle käy samalla tavalla...
- Anonyymi
Villen ja Outin ystävä.
- Anonyymi
mikä paukahti!
- Anonyymi
Huhujen mukaan eräässä mustikkahaagalaisessa kerrostalokiinteistössä olisi ollut edellisiltana hernekeittopäivä. Villeimpien huhujen mukaan pöydässä olisi ollut myös ruisleipää.
- Anonyymi
nhk se siellä bisnestelee.
- Anonyymi
Entinen kuvaaja päässyt taas vttuilemaan hernekeitosta?
- Anonyymi
Missäs Niina oli kun Estonia upposi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs Niina oli kun Estonia upposi?
Tiskin takana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiskin takana
audi mustahan se siellä parkkipaikalla. Varmaan ompelulankarullan maksua odotteli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
audi mustahan se siellä parkkipaikalla. Varmaan ompelulankarullan maksua odotteli?
eikös tuo ollut komisariomme morsmaikkuna?
- Anonyymi
Onko sen perinteisen pommitalon tapahtumat siirtyneet Mustikkahakaan? Entä pommitalon Audi-farkku ja sen fitness-kaunotar?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S333435Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3901541Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll711401Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun2641216Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.71161- 211088
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n1941052- 741012
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o58979Gallup: Ruusut ja risut Linnan juhlien puvuille: kenen puku oli paras ja kenen puvusta et tykännyt?
Linnan juhlissa nähtiin pukuja laidasta laitaan. Gallup: Ruusut ja risut Linnan juhlien puvuille: kenen puku oli paras j89932