Naista suhteeseen vanhalle äijälle löytyykö

Anonyymi-ap

Miten on naiset 60 v ja plus miinus ikäiset. inspiroiko parisuhde? ettei tarvi yksin vanhentua?

48

380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No sehän vähän riippuu mistäpäin ja minkälaista naista olet vierellesi ajatellut?

    • Anonyymi

      Mä olen aina karsstanut puumanaisia ja päättänyt etten ikinä katsele itseäni nuorempia mutta olen todennut että suurin osa yli 7-kymppisistä kuulostaa ihan satavuotiailta kun radiotakin kuuntlen😒. Itse olen 71v ja vähän yli 50v miehet näyttävät tosi vetäviltä😍

    • Anonyymi

      Jos niin hullusti käy että vaimo erkanee ennen minua , niin heitteille jätetyn koiran otan , mutten uutta suhdetta !

      Jämpti nii

    • Anonyymi

      Harkihe pirulauta kahesti. Ei tämä issekseen vanheneminen ole hassumpaa. Akan kanssa riitojen ja rähinöiden määrä on vakio. Ja varma.

    • Anonyymi

      +60 ukoillakin vielä ollut niin paljon vaatimuksia siitä millainen naisen pitäisi olla että en enää edes harkitse kenenkään kanssa suhteeseen, kun ei omana itsenään kelpaa. Joillekin alle nelikymppisille kelpaisin varsinkin petiseuraksi mutta ei kiinnosta lapseni ikäisten kanssa alkaa millekään....

    • Anonyymi

      Eikö tässä ole ongelma jos sekin että miten ottaa yhteyttä. Olisi hyvä tietää varmuuden vuoksi jos pitäisi taas alkaa bongaamaan kumppania. Olen niitä ihmisiä joilla tulee aina olemaan. Ei kauan nokka tuhise kun löytyy. Sen vuoksi kaikki kanavat pitää olla hallussa. En ainakaan uskaltaisi meilata vaikka etsijä laittaisi meil-osoitteen. Silloin omani tulisi näkyviin. Paljon turvallisempi on suomi24, jossa saa ensin anonyyminä kirjoittaa muutaman viestin ennen tapaamista, siinä jo profiilin lisäksi vähän pääsee kärryille kannattaako omia tietoja antaa.

      • Anonyymi

        Niin moni etsii ainakin ilmiantaa etsivänsä, mutta etsii etsii, ei soisi löytävänsä, silloin jää itsekin löytymättä.


    • Anonyymi

      Sinusta itsestäsi se vain riippuu.

      nimimerkki "yksinäisyys tappaa hitaasti"

    • Anonyymi

      Jäin leskeksi reilu vuosi sitten. Nyt kun surun usva alkaa hälvetä ja jaksaa jo jotain muutakin tehdä kuin tuijottaa töiden jälkeen ikkunasta ulos. Ei pöllömpää tämäkään vaihe. Enkä etsi kumppania. Tuosta niitä portin pielen ohi lenkkeilee ja rohkeimmat alkaa haastamaankin mutta ovat joko naimisissa tai sitten ornitologin otollisia kohteita.
      Että tässä vaan päivä kerrallaan kuusketkolmevuotista taivaltani jatkan.
      Tämä esimerkiksi niille jotka kumppania etsii...

      • Anonyymi

        "Tuosta niitä portin pielen ohi lenkkeilee ja rohkeimmat alkaa haastamaankin mutta ovat joko naimisissa tai sitten ornitologin otollisia kohteita."
        Vaikea ymmärtää asennettasi. Pari vuotta sitten jäin leskeksi, enkä varmasti ollut ainoa, eli muitakin samassa jamassa. Ihmisen ikävä toisen luo ja yksinäisyys on hitaasti tappavaa.
        Onneksi löytyi ystävä, arkikin keveni, kun on kaksi suorittajaa.


    • Anonyymi

      Esa pakarinen ( näyttelijä muusikko ym ) lausui aikoinaan, " mitä sitä koko lehmee hommoomaan, jos tarvihtoo vain kupin maitoo ?

    • Anonyymi

      Tunnen joitakin nais tuttavieni joutuneen kieltäytymään parisuhteesta. sillä heidän jo aikuiset lapsensa eivät salli, äitinsä menevän uuteen suhteeseen.. ettei vaan se tuleva perintö osuus pienene..

      • Anonyymi

        Järkevä näkökohta.

        Jos ihmisellä vähänkään varallisuutta, kyllä korppikotkat saalistavat. Tietenkin ensisijaisina kohteina varakkaat vanhemmat sinkut, sekä varakkaat vanhemmat lesket.

        Sitä vaan alkaa "yksinäiselle vanhukselle" kertymään jostain uutta ystävää, seuraksi ja auttelemaan. Itelle tuttua etenkin uskovaisten touhut, ne kyllä iskeneet liki kaikkiin tuntemiini vanhuksiin. Monesti net koittaa ostaa dementoitumass olevalta vanhukselta maat ja talot. Tämä siis riippumatta perillisistä. Mieluummin just niin, kannattaa ostaa vanhukselta halvalla, koska perikunta vaatisi oikeaa hintaa aikanaan.

        Yksinäiset vanhukset huonommassa asemassa, niillä ei edes perikuntaa pitämässä vanhuksen puolia ja heitä kyllä koitetaan pökkäyttää kaikin tavoin. Valitettavasti usein onnistuenkin.

        Joopa, naapurin vanhalle rouvalle ilmaantui muutama vuos sitten uus poikakaveri.... joku entinen ruumisautokuski :D

        Kyllä se niin on, aina kun rahaa mahdollisesti saatavilla, aina sille löytyy halukkaita ottajia.

        =DW=


    • Anonyymi

      Terveellä järjellä kun jokainen kohdallaan miettii, onko valmis suhteeseen ja kenen kanssa. ja suhdehan on aina vain kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti.

    • Anonyymi

      Kyllikki !

    • Anonyymi

      Jos mies on iäkkäämpi kuin nainen ei oo estettä toimivalle suhteelle ja toistenpäin sama juttu. seks vähentää verenpainetta ja lisää terveyttä, kun suhde muutoinkin.

    • Anonyymi

      Liian monella on vääristynyt minä kuva ja siitä syystä kokee olevansa jotekin erityinen, esittäessään absurdeja vaatimuksia kumppani ehdokkaileen, tietäen jäävänsä yksin kuin hyljättynä.

    • Anonyymi

      Vihdoinkin suht asiallinen veisti ketju ja aiheesta.

    • Anonyymi

      Millaiset odotukset sinulla on naisen suhteen.
      En halua alkaa passaamaan enää ketään kun olen oppinut elämään itsellisesti.
      Jos osaat huolehtia itsestäsi ja taloudestasi niin olet oikea mies.

      • Anonyymi

        Oho sun on kyl viisaista jatkaa valitsemallasi teillä, ethän katkeruudellesi voi mitään. noin käy, kun nuorena valkkaa väärin. hyvää jatkoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho sun on kyl viisaista jatkaa valitsemallasi teillä, ethän katkeruudellesi voi mitään. noin käy, kun nuorena valkkaa väärin. hyvää jatkoo.

        Mitä sillä on katkeruuden kanssa tekemistä jos ei halua passata ukkelia.
        Kyllä vanhankin ukon pitää osata hoitaa tasapuolisesti perheen kaikkia asioita.


    • Anonyymi

      Ikä neitoo ei kannata kenekään miehen ristikseen ottaa, näin on jämpti. ja nuorta eukkoo saapi jo verrattain kohtuu uhrauksian.

    • Anonyymi

      Kyllä virolaiset on oikeassa. Pulmapäev =hääpäivä

    • Anonyymi

      Pitäis olt ison kartanon isäntä jo riittäis naista nuorta, vanhoo ja kaik silt välit.
      ois piikoloi jne. ei siin siloin haittais vaik se oma eukko ois kuin lainen.

    • Anonyymi

      Yleensä ne eukot on lahnoja ja pirukseen kiukkusia penteleitä, mikään ei ole hyvin eikä kohen koskaan. aina vika on ukoissa.

    • Anonyymi

      Nuon se tuppaa olehen.

    • Anonyymi

      Onhan niitä kunnon naisiakin, on vaan vaikee tietää, missä? ei ne taida paljoo senssi palstoilla pyöriä.
      ihan perus mökin nainen ja maaseudun rauhsta olis lottovoitto. mikäs siinä olis yhdessä arkea hoitaa ja arjesta juhlankin teksi kaksin on mukavempaa.

    • Anonyymi

      Kerrohan vähän, mikä on koulutuksesi, oletko töissä sekä äö?
      Paikkakunta?
      Lapsia, montako ja lapsenlapsia?

      Siitä voidaan sitten jatkaa, jos natsaa.

      • Anonyymi

        Oletko jotekin pösilö ? mitähän tarkoitat ( äö ) idiootti. se kirjoitetaan ja lausutaan äo.

        Taidat olla juntti.


    • Anonyymi

      😄😁😆😅🤣
      Null null null __< knull!
      Joka viimeksi knullaa parhaitfn knullaa!

      Mies on aikmiehen paras ystävä! Noin 60+ ikää tai esim. viriili 70+ käy myös, jos on kokoa eikä käppänä. Tämä mun mielipide - yhtyy ken tahtoo!

    • Anonyymi

      Nuria naisia kärkkyy koko aijan vanhojen hopeakettujen ympärillä, tietävät saavansa puolin ja toisin, ilman riitoja.

    • Anonyymi

      Kyllä on seiten kympisis naisis monia ihan haluttavia jotkut jopa ihan itse ymmärtää olla tarjolla.

    • Anonyymi

      Tuntuu ainakin Helsingin lähiössä Vanhat Pojat Vanhat Herrat Yksin Asuessa Etsivän Naista Patjaksi Ja Iltojensa Viihteeksi.Kuka Sellaista Miestä Nainen Haluaa?Joten Sekin On Syy ,Mielummin Yksin Kuin Kaksin.Kun Mies Ei Jaksa Tanssia, Ei Kävellä .Hakee Vaan Sitä.

      • Anonyymi

        Kyllä minulla on Helsingin kantakaupungissa kaverina mies, jota ei minkäänlainen läheisyys tai seksi kiinnosta. Kahvilla, joskus syömässä, kävelyllä ja Linnanmäillä voimme käydä, mutta muu ei tule kuuloonkaan.


      • Anonyymi

        Jos kävelyttäjää kaipaa, niin koira on sulle se paras kamu, miehel sie et mitään ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kävelyttäjää kaipaa, niin koira on sulle se paras kamu, miehel sie et mitään ymmärrä.

        Tai sitten mies ei olekaan mies! Mistä sen voi tietää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kävelyttäjää kaipaa, niin koira on sulle se paras kamu, miehel sie et mitään ymmärrä.

        Et arvannutkaan, kuinka oikeaan osuit. Naiset kateellisina katsovat, kun kävelyttäjäni kanssa kävelen. On ulkoiselta olemukseltaan ns. ”mies”, mutta Mustiksi häntä kutsunkin, kun on niinkuin just Musti.


    • Anonyymi

      Kerropa kysyjä, oletko sisäsiisti? Valmistatko itse ja millaista ruokaa?
      Vai käytätkö em. töihin palveluita?
      Mitä odotat parisuhteelta?

      • Anonyymi

        oportunistihan se taasen utelee, tyyliin rusinat pullasta, ilman vastinetta, on on säälittävää, jos siul ei oo safkaa ym, niin mee leipä jonoon.
        pari suhteeseen et selvästikkään ole matskua. näin kirjoitan ihan sivusta, en siis ole kyselijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oportunistihan se taasen utelee, tyyliin rusinat pullasta, ilman vastinetta, on on säälittävää, jos siul ei oo safkaa ym, niin mee leipä jonoon.
        pari suhteeseen et selvästikkään ole matskua. näin kirjoitan ihan sivusta, en siis ole kyselijä.

        Älä nyt, täytyyhän sitä tietää, millainen se toinen henkilö on.

        Ovat täysin perusasioita, olleet kaksikymppisenä ja ovat edelleen.
        Mitä odottaa suhteelta, tämä on ensimmäinen kysymys, mihin vastauksen haluaa. Ennenkuin kukaan tahtoo edes tavata toista.

        En ole ruokaa vailla, vaan tahdon tietää, hallitseeko henkilö taidon eikä odota, että nainen sen tekee. Sama koskee siivousta ym. kotitöitä.
        Moni mies (nuorempikin) etsii vain kotiavustajaa.


    • Anonyymi

      Ilkeetkin ihmiset saattavat katkeruudessaan havaita etteivät kertakaikkiaan kelpaa kelekkään ja piiloutuvat keksien erilaisia hullunkurisia vaatimuksia, joiden tarkoitus on tehdä vastakaisesta mahdollisesta syypää siihen, ettei kelpaa. aika säälittävää.

      • Anonyymi

        Mistä sen sitten tietää kelpaako vai ei? Erosin kaksikymmentävuotta sitten, eikä ole yhtään ns. suhdetta ollut sen jälkeen. On sanottu, että olen liian lihava ja pitää laihduttaa, että saa jonkun ukon. Siitä se sitten varmaan johtuu, ettei vientiä ole ollut.


    • Anonyymi

      Ei ole minullakaan ollut "kysyntää". Jotkut sanovat, että olen tässä asiassa tyhmä mies. Jos minulta kysytään näetkö metsän, vastaan en, koska puita on edessä.
      Mitä tulee lihavuuteen niin radiossa kysyttiin tähän malliin. Mitä eroa on kukkakepillä ja pullukalla? Pullukassa on enempi rakastettavaa.

    • Anonyymi

      Itsell
      kävi hyvä onni myötä. kaunis nainen löysi minut komean ja viisaan mutta vaatimattoman miehen, on meillä nyt oma mökki järven rannalla ja hien iso talo maalaismasemissa. ollaan nyt kesä suomessa ja syksyn loska kelit lennetään ensin floridaan ja myöhemmin espanjaan. tullaan taas kevään seudussa takaisin. ellei päätettä toisin. kyllä elämä on mukavaa kahdestaan.

    • Anonyymi

      Onko väliä laittaako mies ruokaa, siivoaako tai hoitaako edes asiansa. Kun ei yhteen muuteta, arvioi vain sen ajan mikä vietetään yhdessä molemmat omissa asunnoissa asuen, joko vuokra tai omistus. Ei ole väliä ulkonäöllä, ei varakkuudella. Kunhan omillaan tulee toimeen ja perässä pysyy, tämä poistaa ylipainoiset ja huonokuntoiset, he eivät pysy, sen olen huomannut.
      Parisuhteelta vaaditaan liikaa, sekaannutaan koko sen toisen elämään. Ei tartte, eikä kukaan sotkeudu minun elämääni muuten kuin juuri sen ajan mikä yhdessä vietetään. Sen ajan olen hänelle se oikea. Vain siten ikäihmisten parisuhde onnistuu. Se oli ennen kuin perheen perusti, ihan eri juttu, silloin piti pärjätä toisen kanssa joka tilanteessa. Valittiiko silloinkaan, yleensä törmättiin naimisiin kun lapsi ilmoitti tulostaan, siinä sitten muututtiin että pärjättiin yhdessä. Nyt ei tarvii. Yksin eläjiä on valtavasti, heistä `haastatetellaan´ hän joka täyttää sen alueen yksinäisyyden, jossa sitä yksinäisyyttä tuntee. Se osa jaetaan, muu elämä on omaa.

    • Anonyymi

      alotuksen tekijälle :

      haloooo,,,
      eikös vanhalle äijälle kelpaa samanikänen vanha muori,

      eihän vanha äijä pysty enään muuhun kuin kädestä kiinni ,

      mitä vanha äijä nuoremmalla mummolla tekisi, höh,

      vai meinaatko että nuori muori alkaisi sinun omaihoitajaksi
      sinua vaippoja vauhtamaan hoitamaan ja passaamaan,
      empä usko,,,
      paremmin viihtyisit saman ikäsen seurassa, näin uskon,

      • Anonyymi

        Et ymmärtänyt, mitä aloittaja hakee. Plus ja miinus 60-ikäisiä. Eli ihan on kohtuullinen esitys.
        Itsellä ennen 4 v vanhempi, nyt 3 v nuorempi. Kumpikin ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ymmärtänyt, mitä aloittaja hakee. Plus ja miinus 60-ikäisiä. Eli ihan on kohtuullinen esitys.
        Itsellä ennen 4 v vanhempi, nyt 3 v nuorempi. Kumpikin ok.

        Harva kiukkuinen mitään lukemaansa ymmärtää, kunhan vaan kiutelevat katkerana omaa agendaansa johon perimmäisenä tarkoituksena kuuluu oman edun tavoittelu toisten ksutannuksella.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2910
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2155
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1574
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      71
      1033
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe