Joku Jaakonsaari sanoi ihan suoraan että pitää alkaa ruveta itse paranemaan
Mielenterveyspalvelut vedetty alas Jyväskylässä
82
1286
Vastaukset
- Anonyymi
Palveluvastaava Lappi ei halunnut puhua asiasta
- Anonyymi
Virkamiehen on annettava selitys
- Anonyymi
Se on haluttava
- Anonyymi
Tekisin valituksen aluehallinto virastolle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekisin valituksen aluehallinto virastolle
Siitä ei mitään hyötyä ole kun eivät itsekään noudata lakia.
Aluehallintovirasto siis. - Anonyymi
Toinen palveluvastaava valehteli Aluehallintovirastolle että potilas on saanut hoitoa kahden viikon välein.
Ei ole saanut. Ei koko keväänä eikä kesänä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen palveluvastaava valehteli Aluehallintovirastolle että potilas on saanut hoitoa kahden viikon välein.
Ei ole saanut. Ei koko keväänä eikä kesänäNäitä asioita aluehallintovirasto ei ottanut edes käsittelyyn. Siirsi vain muistutuksena käsiteltäväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä asioita aluehallintovirasto ei ottanut edes käsittelyyn. Siirsi vain muistutuksena käsiteltäväksi.
Siis ihan oikeasti palveluvastaava Eeva-Liisa Liimatainen veti hatusta useita päivämääriä jolloin potilas on muka hoitoa saanut.
Lokitiedoista näkyy ettei mitään kontaktia ole potilaaseen noina päivinä ollut. Ei puhelin soittoa, ei reseptin uusintaa, ei mitään.
Jää nähtäväksi mitä avi sanoo. Käsittely on siellä kesken - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis ihan oikeasti palveluvastaava Eeva-Liisa Liimatainen veti hatusta useita päivämääriä jolloin potilas on muka hoitoa saanut.
Lokitiedoista näkyy ettei mitään kontaktia ole potilaaseen noina päivinä ollut. Ei puhelin soittoa, ei reseptin uusintaa, ei mitään.
Jää nähtäväksi mitä avi sanoo. Käsittely on siellä keskenAvi tulee sanomaan että heillä ei ole mitään syytä olla uskomatta hyvinvointialuetta joka sanoo että hoitoa on annettu. Katsopa vain..
- Anonyymi
kai tajuat että niin pitkään kun eurossa roikutaan, sitä suuremmaksi velkataakka kasvaa, ja sekun kasvaa niin sitä enemmän on tingittävä koska korot juoksee.
ollaan eu-pankkien orjia. - Anonyymi
Eikös joku 18 vee vaikuttaja mennyt juuri raiteille Tikkurilan lähistöllä?
- Anonyymi
Äänestitte Kokoomusta, älkää valittako julkisen puolen heikennyksiä!
- Anonyymi
Eivät leikkaukse mitään heikennyksiä ole. Paluuta normaaliin sosialistien velkarälläyksen jälkeen vain.
- Anonyymi
Suvimäen Klubitalolla kaikki ongelmat poistuu.
- Anonyymi
Niinhän hän kertoi. Miksi toistat, papukaija?
- Anonyymi
Klubitalolla työttömyys poistuu,kun teet ilmaiseksi!
- Anonyymi
Kenen on vastuu???
- Anonyymi
Vastuu on Kuntoutujalla itsellä. Toiset kykenee toiset ei. Heikoimpia saa sitten poliisit poimia palasina rekan tai junan alta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastuu on Kuntoutujalla itsellä. Toiset kykenee toiset ei. Heikoimpia saa sitten poliisit poimia palasina rekan tai junan alta.
Joo ei mene kuule ihan noin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei mene kuule ihan noin..
Ei mene, mutta tälläistä omavastuun ottamista elämästä hoetaan nyt hallituksenkin toimesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätetään sitten reumapotilaat ja nivelrikkoiset myös hoitamatta. Kyllä hekin itsensä t#ppavat kun tarpeeksi sattuu ja raajat pettää alta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätetään sitten reumapotilaat ja nivelrikkoiset myös hoitamatta. Kyllä hekin itsensä t#ppavat kun tarpeeksi sattuu ja raajat pettää alta.
Ehei. Fyysisten sairauksien hoito ja potilaan kunnioitus ihan toisella tasolla.
- Anonyymi
Hulluus lähtee huutamalla.
- Anonyymi
Nykyinen Oikeistohallitus haluaa ihmisille enemmän yksilönvastuuta omasta elämästään.
- Anonyymi
No nyt se Jaakonsaari kirjoittelee potilastietoihin asioita joita sinne ei saisi kirjoittaa
- Anonyymi
Poliisiauton katolla vilkkuu mielenterveyskuntoutujan ainoa valopilkku.
- Anonyymi
Kaikki terveyspalvelut on vedetty alas, joten höperöt ovat ihan samassa junassa kuin muutkin.
- Anonyymi
"Nettohyödytöntä sakkia" siksi ei panosteta. Tulee halvemmaksi antaa hieman kitueläkettä ,kuin kalliita terapioita jne...
- Anonyymi
Kumpi todennäköisesti työllistyy? Pitkänlinjan mt kuntoutuja vai turvapaikanhakijat?
- Anonyymi
Ei kumpikaan
- Anonyymi
Mitä väliä?
- Anonyymi
Klubitalolta siirtymätöihin.
- Anonyymi
Siirtymätöistä maksetaan normaalia palkkaa työtuntien mukaan. Siksi sinne runsaasti hakijoita. Myös Kela ja Ulosotto ovat heti valveilla,jos vähänkin lisätuloja tienaat kitueläkkeen lisäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siirtymätöistä maksetaan normaalia palkkaa työtuntien mukaan. Siksi sinne runsaasti hakijoita. Myös Kela ja Ulosotto ovat heti valveilla,jos vähänkin lisätuloja tienaat kitueläkkeen lisäksi.
Se onkin vain kertaluonteinen afääri.
- Anonyymi
Lisää avantoja vaan, niin kyllä se mieli balansoituu kun siellä aikansa tärisee.
- Anonyymi
Suvimäellä on vielä klubitalo, muuta ei ole tarjolla.
- Anonyymi
Siinä jäteviemärissä ei ole yhtään yhteiskuntakelpoiseksi luokiteltavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä jäteviemärissä ei ole yhtään yhteiskuntakelpoiseksi luokiteltavaa.
Ehkä 5% kävijöistä jotain mahdollisuuksia mennä osa aikatöihin tai jatkaa opintojaan.
- Anonyymi
Se on vähän sama kun tuolla uuden mäkkärin 70:lla duunarilla. Kukaan niistä ei tule palkallaan toimeen ilman yhteiskunnan apua.
Eihän sellaisella työnteolla ole mitään arvoa, jos joutuu vielä kerjäämään almuja maksaakseen elantonsa. Ainoa että on poissa pahanteosta. - Anonyymi
Mielenterveyskuntoutujan asema on sitkutella Kansaneläkkeellä vuodesta toiseen. Yleensä ehdotetaan kaikkea vapaaehtois tai ilmaistyötä josta kyllä joku hyötyy, mutta kuntoutujan taloutta se ei auta.
- Anonyymi
Yhteiskunnan tuet ovat tarkoitettukin alunperin sairaimmille ja heikossa asemassa oleville joten mikä on ongelma? Se miten niillä elää nykypäivänä on asia erikseen.
- Anonyymi
No, siinäkin on eroa sairastatko Skitsofreeniaa vai lievää masennusta tai ahdistusta...
- Anonyymi
Näitä ei tule kukaan työnantaja ilman suhteita tule palkkaamaan joten ilmaistyö ainoa vaihtoehto. Näin se on aina ollut ja tulee olemaan.
- Anonyymi
Ihmisillä kun tulee alakuloa ja lievää masennusta niin viimeistään siinä vaiheessa olisi aika lähteä lenkille tai tehdä jotain fyysistä missä syke nousee. Kaikki ei tietenkään voi lenkkeilyä jos on fyysisiä rajoitteita.
Kunnon reipas lenkkeily raittiissa ilmassa saa mielen piristämään kun fyysinen suorite saa endorfiinit alkaa jylläämään.
Tämä on sitä itse parannusta. Ei pidä sulkeutua seinien sisälle. - Anonyymi
Valitettavasti nykyään vähänkään toimintakykyä, kongitiivisuutta tai sosiaalisia kykyjä vievä sairaus on este työelämän vaatimuksiin sekä usein myös opiskeluun.
- Anonyymi
Ei ole mahdollisuutta lähteä ulos, kun pyörätuolin kumit on tyhjänä, eikä Kela anna uusia. Ainoa piristeeni on kirjoitella omituisia väliviestejä ihmisten kirjoituksiin.
- Anonyymi
Moni jo henkisesti luovuttanut... kunhan jotenkin päivästä toiseen selviää.
- Anonyymi
Porvarillinen yhteiskunta ei surkeita sääli. Vain siten yhteiskunta kehittyy.
- Anonyymi
Alaspäin kuin lehmänhäntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alaspäin kuin lehmänhäntä.
Lehmänhäntä ei ole yhdyssana.
- Anonyymi
Nouse jakkaralle ja nosta lehmän häntä ylös, niin eteesi aukeaa aivan uusi maailma.
- Anonyymi
Kyllä hyvinvointialueella on rahaa. Joka toinen tarpeeton ylihoitaja tekee 100% etätyötä. Tässä kenenenkään valvomattomasta etätyössä tehdään kenenkään valvomatta 40 tuntia ylitöitä työjakseen. Pääasiassa lomaillaan etätyössä pois kotoa, hoidetaan vanhuksia ja lapsia.
Erikoilääkäreille tiukemmat ohjeet valvoa etätyö suoritteita ja varsinkin paperilla tehtyjä kymmeniä tunteja ylitöitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hyvinvointialueella on rahaa. Joka toinen tarpeeton ylihoitaja tekee 100% etätyötä. Tässä kenenenkään valvomattomasta etätyössä tehdään kenenkään valvomatta 40 tuntia ylitöitä työjakseen. Pääasiassa lomaillaan etätyössä pois kotoa, hoidetaan vanhuksia ja lapsia.
Erikoilääkäreille tiukemmat ohjeet valvoa etätyö suoritteita ja varsinkin paperilla tehtyjä kymmeniä tunteja ylitöitä.Hallintoa pitää lisätä.
- Anonyymi
-90 luvulla syntyneillä on eniten mielenterveysongelmia! Näin oli tänään uutinen.
- Anonyymi
Eipä koske minnuu, mie oon syntynnä 1930 luvulla.
- Anonyymi
90-luvun laman syy. Nyt ollaan menossa samaan hallituksen leikkausten ansiosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
90-luvun laman syy. Nyt ollaan menossa samaan hallituksen leikkausten ansiosta.
Jaa että -90 luvulla lama vaikuttanut juuri syntyneisiin🤣
- Anonyymi
Natsi systeemiä ja hiljaista puhdistamista koko hallituksen ja mielenterveyskuntoutujien hoito.
- Anonyymi
Hallitukse leikkaukset ovat minimaalisia siihen nähden, mitä eukomissio tulee vaatimaan.
- Anonyymi
Kiurun sote on susi, kasvavat kustannukset ja heikkenevät palvelut. Ole!
- Anonyymi
Vai pitää itse alkaa paranemaa?Mitä siitä sitten seuraisi jos kaikki alkaisivat itse paranemaan.Nämä Jakonsaaret jäisivät "Työttömäksi"ja alakaisivat itse sairastamaan.
Näille kun on petattu,oikein euro sammpo meistä sairaista.Heidän tuloillaan kun sairastaa alkaa BKT pudota kunnolla. - Anonyymi
Perinteinen sähköhoito on paras hulluille. Minä paranin täysin, kun sain 240 volttia suorille käsille ja vasemmasta maihin. Olen viisaampi kuin konsanaan aiemmassa 50:ssa vuodessa. Kannattaa kokeilla.
- Anonyymi
Joko sitä Ketamiinia saa!?
- Anonyymi
Ullakon remontointi on aina tehtävä itse . Yhteiskunnalle sellainen ei kuulu
- Anonyymi
Juu ja mikäli perustus on jo alunperin halkeillut, niin koko homma kannattaa purkaa tyystin.
- Anonyymi
Ehdotetaanko syöpäpotilaille avantoa,sähköä tai narua?
- Anonyymi
Mielenterveyttä pitää itse hoitaa. Miksi ihmiset eivät tajua että ylös, ulos ja lenkille on se paras keino hoitaa mieltään.
Kun kävelee tai hölkkää itsensä uuvuksiin niin ei jaksa enää murehtia ja reipas liikunta tuottaa endorfiiniä joka on kuin huumetta..se piristää.
Ottakaa mukaan lenkille joku vertaisenne. - Anonyymi
Eli siis mielestäni vakavinkin mielisairaus, kuten Skitsofrenia tai Kaksisuuntainen lähtee,kun menee vain ulos lenkille? Olen pitänyt Suomalaisia fiksuina ja koulutettuina, mutta näistä letkautuksista huomaa mikä metsäläiskansa osaksi vielä ollaan.
- Anonyymi
Mitenkähän uudet päättäjät korjaavat nämä asiat
- Anonyymi
Onhan meillä hieno ja uljas suvimäen klubitalo, jonne voi poiketa ilmaistöitä harrastamaan.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204984
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861772Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2891636Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741584Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561448Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351217Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r21191Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121180Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041129Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi691121