Kertokaas minulle taistelutaktiikasta.
Ukraina aikoo suorittaa hyökkäyksen ja rynniä läpi vihollisen puolustuslinjasta.
Kuinkas sitten käy kun vihollisen eturintamassa on menty läpi? Eikö siinä ole vaara jäädä mottiin?
Vihollisen puolustuslinjan läpi
9
276
Vastaukset
- Anonyymi
Mennään läpi ja sitten aletaan vyöryttää sivustoja.
- Anonyymi
Ei menty läpi ja Venäjä vyörytti puolustuksen Itä-Ukrainassa.
- Anonyymi
Niitä avustuksia Ukrainaan juttuja on tehty ihan venäläisiin voimin ja viety venäläisille sinne myös MOLDOVAAN venäläisille . Annatte huijata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei menty läpi ja Venäjä vyörytti puolustuksen Itä-Ukrainassa.
Karman laki , mitä teet nyt se tulee takaisin joku päivä. Koskee kaikkia uskontoja.
- Anonyymi
Toivottavasti ette ole suomen armeijassa " vyöryttämässä " . Tarkoitus ei ole joutua itse mottiin .
- Anonyymi
Ukrainan hyökkäystaktiikka on tyypin voimin jonnekin suojattomaan merkityksettömään kohteeseen, otetaan kuva someen, väitetään Ukrainan "hallitsevan" aluetta, ja unohdetaan ne tyypit sinne oman onnensa nojaan.
Sitten toistetaan tämä jossain muualla.
Ei ihme että ovat tappiolla ja pahasti. Kaikki offensiivit ja osa puolustustaisteluistakin ovat päättyneet karmeaan tappioon.- Anonyymi
Ukrainalla ei ehkä ole kokemusta hyökkäys sodasta joten virheitä tulee.
- Anonyymi
TUOSSAHAN SITÄ ON RYNNISTYSTÄ VIIKONLOPULTA RASKAIN TAPPIOIN NÄHTÄVILLÄ DOKUMENTTINA:
https://www.youtube.com/watch?v=80VfHDo7wo8 - Anonyymi
Ukrainan sota on heidän siellä ei kuulu meille. Mutta me tulemme Ukrainaa koska on väärin hyökätä itsenäiseen maahan aseilla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308