Olipa taas kiva katsoa ja kuunnella musiikkia. Aivan mainio ohjelma ja loistavia nuoria laulajia. Suosikkini Onni voitti, vaikka vähän pelkäsin, että vanhahtavat lauluvalinnat eivät oikein iske. Mutta Onni ja ääni iskivät. Kaikki finaaliesiintyjät ja -esitykset olivat todella hyviä. Nautin. Jään kaipaamaan.
The voice of Finland
16
340
Vastaukset
- Anonyymi
Meinaan katsoa tänään viimeisen osan, oli jo voittaja iltiksessä muttei se haittaa. Nautin esityksistä mutta ne raadin ylistykset joskus kelaan katsomatta, varsinkin vähän kyllästyttää kaksikon jaaritus. Kuuluvat toki formaattiin, niin ok. Kaiken kaikkiaan loistava ohjelma.
- Anonyymi
Hyvänen aika "missä muruseni on" joka kilpailussa mukana, Elastiselta väärä kappalevalinta.
- Anonyymi
Tattarilta vietiin voitto murusella, laulua ollaan laulettu lukemattomat kerrat voicessa, ei kai kukaan voi sitä laitaa enää mukaan.
- Anonyymi
En osaa sanoa kuka neljästä oli paras, kun laulaa ja esiintyä heistä osasi kaikki. Loppu riippuu enää jostakin pikku seikasta, Onni oli jotenkin hellyyttävän näköinen, e-pohjailaiset puhelimet soi varmaan hullun lailla antamassa ääniä. E-pohjalaiset on vähän kuin sian jalat, kaikki toisiinsa kallellaa jos on ulkopuolinen uhka, keskenään kyllä riitelevät. Tosin Onnin ekalaulussa ne ylös menevät uudenlaisesti sovitetut kohdat nostattivat karvat pystyyn.
Kerrassaan hieno sarja. - Anonyymi
Ja kertakaikkiaan kaiuttimet sai "voittaja" palkinnoksi..kyllä vähän huvittavaa on! Olikohan yleisölle maksettu että menivät seisaallaan taputtamaan sinne..aikas typerää touhua on!
- Anonyymi
Monta edellisvuosien voittajaa muistatte, ulkomuistista.
Minä yhden, Erkinheimo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä yhden, Erkinheimo.Saija Saaristo ja Juffi Seponpoika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saija Saaristo ja Juffi Seponpoika.
jerkka virtanen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jerkka virtanen
2012 Mikko Sipola.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä yhden, Erkinheimo.Sama minulla, on tosi hyvä ja hyviä kappaleita esitti/esittää Sussu Erkinheimo.
Myös tämän vuoden voittaja oli suosikkini, kuten suurimman osan, taisi saada 40-50 % äänistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama minulla, on tosi hyvä ja hyviä kappaleita esitti/esittää Sussu Erkinheimo.
Myös tämän vuoden voittaja oli suosikkini, kuten suurimman osan, taisi saada 40-50 % äänistä.Juuri noin. Sussu keikkailee, Sussu näkyy, Sussu osaa laulaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin. Sussu keikkailee, Sussu näkyy, Sussu osaa laulaa.
Idoleista tullut muutama mm Hanna Pakarinen, Antti Tuisku, Anna Puu, Pete Parkkonen, Janika B ja Diandra. Kaikki olleet esillä, silloin tällöin.
- Anonyymi
Tänä vuonna laulajien taso oli todella korkea "Voicessa". Onni oli minunkin suosikkini ja mielestäni ansaitsi voiton.
Vuonna 2021 kisan voitti Kalle Virtanen. Seuraavassa linkissä yksi hänen esityksistään.
https://www.youtube.com/watch?v=LACcvKttfac
kylmätotuus- Anonyymi
Mia Kosonen ja Siru Airistola ovat olleet aikoinaan minun suosikkilaulajia.
Upeita Voice voittajia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mia Kosonen ja Siru Airistola ovat olleet aikoinaan minun suosikkilaulajia.
Upeita Voice voittajia.Mulle molemmat Virtaset kolahti oikein kunnolla, Jerkka ehkä enemmän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379