Oon ihastunut samalla kuntosalilla käyvään mieheen. Sain hänen puhelinnumeron auton rekkarin kautta. En tiä onko sinkku. Aattelin jos laitan viestin. Kysyn onko sinkku ja jos lähtee kahville. Uskallanko?
Uskallanko laittaa viestin miehelle
12
429
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai uskallat, nostan jo etukäteen hattua sinulle.
Rohkeutta💪...sinua palkitaan.- Anonyymi
Kiitos
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17840063D
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tätä palstaa jos on uskominen, niin naiset voi ja heidän suorastaan pitää paukutella spontaanisti viestiä ja tämä näkemys pätee muutenkin kuin ätmin kuntosalitrollauksten yhteydessä. Siellä salilla vois satsata vaikka spinningiin tai siellähän ne kaikki eukot onkin, joten punttipuolelle
- Anonyymi
Kiitos
Teepä ensin haku miehen osoitteella, siitä voi selvitä asuuko samassa osoitteessa muitakin. Voi selvitä, mutta ei välttämättä. Eikä se tietty tapailukumppania löydä.
Mutta muuten, uskalla, ota riski ja kokeile onneasi!
Mikä olisi pahin mitä voisi tapahtua? Se että joudut vaihtamaan kuntosalia? Aika pientä, eikö?- Anonyymi
Kiitos. Miten tehdään haku osoitteella? Joo, vaihdan kuntosalia jos tapahtuu pahin
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Miten tehdään haku osoitteella? Joo, vaihdan kuntosalia jos tapahtuu pahin
Puhelimessa voi kokeilla eri appseja, Fonecta Callerista alkaen. Selaimella myös ja tietty voi soittaa väestörekkariin ja tiedustella ko. osoitteessa asuvien tietoja.
No mutta silloin kaikki on hyvin, kun se pahin on vain salin vaihto. Riski on siis pieni, menetettävää ei juuri ole. Joten todellakin kannattaa jatkaa projektia 😊👍- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Puhelimessa voi kokeilla eri appseja, Fonecta Callerista alkaen. Selaimella myös ja tietty voi soittaa väestörekkariin ja tiedustella ko. osoitteessa asuvien tietoja.
No mutta silloin kaikki on hyvin, kun se pahin on vain salin vaihto. Riski on siis pieni, menetettävää ei juuri ole. Joten todellakin kannattaa jatkaa projektia 😊👍Kiitos neuvosta. Kokeilen tota. Ja ei oo muita naisia samassa osoitteessa laitan viestin
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos neuvosta. Kokeilen tota. Ja ei oo muita naisia samassa osoitteessa laitan viestin
Jep, jos ei muita samassa osoitteessa, niin sitten kokeile rohkeasti. Ei siihen ainakaan kukaan kuole, vaikka olisikin tapailusuhde tms., niin minun mielestäni et voi oikeasti hävitä mitään.
Ja rohkeus jota tuolla tavoin osoitat, on minusta hienoa ja hämmentävääkin, en tiedä olisinko itse yhtä rohkea vastaavassa tilanteessa. Ajattele sitä, olet todella rohkea, se on kaunista, sinä pystyt mihin tahansa 😊- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Jep, jos ei muita samassa osoitteessa, niin sitten kokeile rohkeasti. Ei siihen ainakaan kukaan kuole, vaikka olisikin tapailusuhde tms., niin minun mielestäni et voi oikeasti hävitä mitään.
Ja rohkeus jota tuolla tavoin osoitat, on minusta hienoa ja hämmentävääkin, en tiedä olisinko itse yhtä rohkea vastaavassa tilanteessa. Ajattele sitä, olet todella rohkea, se on kaunista, sinä pystyt mihin tahansa 😊Kiitos
- Anonyymi
Jeps laita vaan senkin ihana Jenna
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438168
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724696
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373420Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483136Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482858Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262825- 392659
- 412106
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817