Uskallanko laittaa viestin miehelle

Anonyymi-ap

Oon ihastunut samalla kuntosalilla käyvään mieheen. Sain hänen puhelinnumeron auton rekkarin kautta. En tiä onko sinkku. Aattelin jos laitan viestin. Kysyn onko sinkku ja jos lähtee kahville. Uskallanko?

12

571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tottakai uskallat, nostan jo etukäteen hattua sinulle.
      Rohkeutta💪...sinua palkitaan.

• Anonyymi

Kiitos

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍑 ­N­­y­­m­­­f­­­o­­m­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17840063D

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Tätä palstaa jos on uskominen, niin naiset voi ja heidän suorastaan pitää paukutella spontaanisti viestiä ja tämä näkemys pätee muutenkin kuin ätmin kuntosalitrollauksten yhteydessä. Siellä salilla vois satsata vaikka spinningiin tai siellähän ne kaikki eukot onkin, joten punttipuolelle

• Anonyymi

Kiitos

• Teepä ensin haku miehen osoitteella, siitä voi selvitä asuuko samassa osoitteessa muitakin. Voi selvitä, mutta ei välttämättä. Eikä se tietty tapailukumppania löydä.

Mutta muuten, uskalla, ota riski ja kokeile onneasi!
      Mikä olisi pahin mitä voisi tapahtua? Se että joudut vaihtamaan kuntosalia? Aika pientä, eikö?

• Anonyymi

Kiitos. Miten tehdään haku osoitteella? Joo, vaihdan kuntosalia jos tapahtuu pahin

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Miten tehdään haku osoitteella? Joo, vaihdan kuntosalia jos tapahtuu pahin

Puhelimessa voi kokeilla eri appseja, Fonecta Callerista alkaen. Selaimella myös ja tietty voi soittaa väestörekkariin ja tiedustella ko. osoitteessa asuvien tietoja.

No mutta silloin kaikki on hyvin, kun se pahin on vain salin vaihto. Riski on siis pieni, menetettävää ei juuri ole. Joten todellakin kannattaa jatkaa projektia 😊👍

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Puhelimessa voi kokeilla eri appseja, Fonecta Callerista alkaen. Selaimella myös ja tietty voi soittaa väestörekkariin ja tiedustella ko. osoitteessa asuvien tietoja.

No mutta silloin kaikki on hyvin, kun se pahin on vain salin vaihto. Riski on siis pieni, menetettävää ei juuri ole. Joten todellakin kannattaa jatkaa projektia 😊👍

Kiitos neuvosta. Kokeilen tota. Ja ei oo muita naisia samassa osoitteessa laitan viestin

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos neuvosta. Kokeilen tota. Ja ei oo muita naisia samassa osoitteessa laitan viestin

Jep, jos ei muita samassa osoitteessa, niin sitten kokeile rohkeasti. Ei siihen ainakaan kukaan kuole, vaikka olisikin tapailusuhde tms., niin minun mielestäni et voi oikeasti hävitä mitään.

Ja rohkeus jota tuolla tavoin osoitat, on minusta hienoa ja hämmentävääkin, en tiedä olisinko itse yhtä rohkea vastaavassa tilanteessa. Ajattele sitä, olet todella rohkea, se on kaunista, sinä pystyt mihin tahansa 😊

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Jep, jos ei muita samassa osoitteessa, niin sitten kokeile rohkeasti. Ei siihen ainakaan kukaan kuole, vaikka olisikin tapailusuhde tms., niin minun mielestäni et voi oikeasti hävitä mitään.

Ja rohkeus jota tuolla tavoin osoitat, on minusta hienoa ja hämmentävääkin, en tiedä olisinko itse yhtä rohkea vastaavassa tilanteessa. Ajattele sitä, olet todella rohkea, se on kaunista, sinä pystyt mihin tahansa 😊

Kiitos

• Anonyymi

Jeps laita vaan senkin ihana Jenna

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6888
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2036
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1064
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      996
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      944
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      929
    Aihe