Oon ihastunut samalla kuntosalilla käyvään mieheen. Sain hänen puhelinnumeron auton rekkarin kautta. En tiä onko sinkku. Aattelin jos laitan viestin. Kysyn onko sinkku ja jos lähtee kahville. Uskallanko?
Uskallanko laittaa viestin miehelle
12
411
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai uskallat, nostan jo etukäteen hattua sinulle.
Rohkeutta💪...sinua palkitaan.- Anonyymi
Kiitos
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17840063D
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tätä palstaa jos on uskominen, niin naiset voi ja heidän suorastaan pitää paukutella spontaanisti viestiä ja tämä näkemys pätee muutenkin kuin ätmin kuntosalitrollauksten yhteydessä. Siellä salilla vois satsata vaikka spinningiin tai siellähän ne kaikki eukot onkin, joten punttipuolelle
- Anonyymi
Kiitos
Teepä ensin haku miehen osoitteella, siitä voi selvitä asuuko samassa osoitteessa muitakin. Voi selvitä, mutta ei välttämättä. Eikä se tietty tapailukumppania löydä.
Mutta muuten, uskalla, ota riski ja kokeile onneasi!
Mikä olisi pahin mitä voisi tapahtua? Se että joudut vaihtamaan kuntosalia? Aika pientä, eikö?- Anonyymi
Kiitos. Miten tehdään haku osoitteella? Joo, vaihdan kuntosalia jos tapahtuu pahin
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Miten tehdään haku osoitteella? Joo, vaihdan kuntosalia jos tapahtuu pahin
Puhelimessa voi kokeilla eri appseja, Fonecta Callerista alkaen. Selaimella myös ja tietty voi soittaa väestörekkariin ja tiedustella ko. osoitteessa asuvien tietoja.
No mutta silloin kaikki on hyvin, kun se pahin on vain salin vaihto. Riski on siis pieni, menetettävää ei juuri ole. Joten todellakin kannattaa jatkaa projektia 😊👍- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Puhelimessa voi kokeilla eri appseja, Fonecta Callerista alkaen. Selaimella myös ja tietty voi soittaa väestörekkariin ja tiedustella ko. osoitteessa asuvien tietoja.
No mutta silloin kaikki on hyvin, kun se pahin on vain salin vaihto. Riski on siis pieni, menetettävää ei juuri ole. Joten todellakin kannattaa jatkaa projektia 😊👍Kiitos neuvosta. Kokeilen tota. Ja ei oo muita naisia samassa osoitteessa laitan viestin
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos neuvosta. Kokeilen tota. Ja ei oo muita naisia samassa osoitteessa laitan viestin
Jep, jos ei muita samassa osoitteessa, niin sitten kokeile rohkeasti. Ei siihen ainakaan kukaan kuole, vaikka olisikin tapailusuhde tms., niin minun mielestäni et voi oikeasti hävitä mitään.
Ja rohkeus jota tuolla tavoin osoitat, on minusta hienoa ja hämmentävääkin, en tiedä olisinko itse yhtä rohkea vastaavassa tilanteessa. Ajattele sitä, olet todella rohkea, se on kaunista, sinä pystyt mihin tahansa 😊- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Jep, jos ei muita samassa osoitteessa, niin sitten kokeile rohkeasti. Ei siihen ainakaan kukaan kuole, vaikka olisikin tapailusuhde tms., niin minun mielestäni et voi oikeasti hävitä mitään.
Ja rohkeus jota tuolla tavoin osoitat, on minusta hienoa ja hämmentävääkin, en tiedä olisinko itse yhtä rohkea vastaavassa tilanteessa. Ajattele sitä, olet todella rohkea, se on kaunista, sinä pystyt mihin tahansa 😊Kiitos
- Anonyymi
Jeps laita vaan senkin ihana Jenna
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990