jotenkin minulle tulee mieleen tämän palstan "asiallisista islamin arvostelijoista" keski-aikainen kaupungin "roskajoukko" joka heinähangot heiluen vaatii roviolle jotakuta noidaksi luulemaansa , vähän joukosta poikkeavaa henkilöä.
"roskajoukko"
11
649
Vastaukset
- jake_waits
>jotenkin minulle tulee mieleen tämän palstan "asiallisista islamin arvostelijoista" keski-aikainen kaupungin "roskajoukko" joka heinähangot heiluen vaatii roviolle jotakuta noidaksi luulemaansa , vähän joukosta poikkeavaa henkilöä.>
Kuka on vaatinut roviolle?
Koetko sinä olevasi tuo "vähän joukosta poikkeava henkilö"? - Juliaana
Kiitos määritelmästäsi. Kerro tuomitsetko Sharian?
peiliin, vaan alkavat heilutella heinähankojaan.
Ensin aletaan vainota noidiksi luultuja.
Sitten vainotaan niitä, jotka puolustavat noidiksi luultuja.
Seuraavassa vaiheessa vainotaankin niitä, jotka eivät tule heinähankoporukkaan mukaan vainoamaan noidiksi luultuja.- T Kempis
On helppo kerskua Muhammadin kauniilla opetuksilla rakkaudesta. Yhtä helppoa tuntuu olevan jatkuva toimiminen niiden vastaisesti samalla kun niillä kerskuu. Tällaista toimintaa kutsutaan tekopyhyydeksi tai kaksinaismoraaliksi. Palstan sankarit näyttävät tässä suhteessa seuraavan eräiden edeltäjiensä esimerkkejä.
kun arvelet löytäväsi tuttuja ja turvallisia piirteitä myös muiden uskontojen edustajista.
Siitä se yhteisen kielen löytäminen voi alkaa.
- aye-serene
...ne tosiaan taida olla erikoisen *asiallisia*. :) Mutta näillä palstoilla ei yleensä kirjoitella erikoisen asiallisesti...vaikuttaa että täällä ollaan hyvin kiihtyneitä tänään ja eilenkin...
Kivityksestä on varmasti aika vaikeaa puhua asiallisesti...kun kiihtyy niin kuin näkyvät nyt tekevän...
Tiedätkö mitä?
Tiedän että Abbe puolustaa Islamia kynsin ja hampain...mutta jos hän rauhoittuisi hieman...eikä koko ajan nalkuttaisi kaikille vastaan...niin ehkä Islamin kritisoijatkin osaisivat vähän asiallisemmin puhua??
Ainainen vastaan sanominen ja henkilökohtaisesti *haukkuminen* saa vain nämä *kritisoivat* entistä enemmän kiukkuisemmiksi...
...ihmisen psyykke toimii niin...minun jos kenen se pitäisi tietää...
Jaa että oikein *roskajoukko*??? Joo voin nähdä sen joukon edessäni kun sukjen silmäni ja ajattelen...mikä näky. ;))
Täytyy tässä sitten kai varoa ettei saa vielä heinähangolla päähän...sanoi aye ja läksi kävelemään pois...
/ayeon ollut kiihtynyt jo monta vuotta Koraanin ns. miekkajakeista, Muhammedin yhdestä avioliitosta, somalien Suomessa olemisesta (osa porukasta), betoniporsaista, sianlihansyöntikiellosta (siis muslimeilla - juutalaispalstalla toinen porukka on ollut ajoittain kiihtynyt juutalaisten sianlihansyöntikiellosta), Kristillisten Joulujuhlien karmeasta kohtalosta, musliminaisten vaatetuksesta, muslimien rukoustavoista, Jumalan olemuksesta islamin mukaan, Jeesuksen pitämisestä profeettana (juutalaispalstalla vastaava porukka on ollut kiihtynyt siitä, etteivät juutalaiset pidä Jeesusta edes profeettana), Konstantinopolin valloituksesta, muslimien kansainvälisestä salaliitosta (juutalaispalstalla vastaava porukka on ollut kiihtynyt juutalaisten kansainvälisestä salaliitosta) ja niin poispäin.
Kun heinähankoporukka väsyy yhteen aiheeseen, sitten he palaavat uudestaan toiseen, sitten taas johonkin kolmanteen, sitten... ja taas ensimmäiseen. Niinhän tuo on kuin jokin ikiliikkuja.
Mitä Abbeen tulee, Abbe on sitä mieltä, että pitää syyttää nimenomaan sitä, joka pahuuksia tekee. Ei niitä kaikkia, jotka sattuvat kuulumaan samaan uskonnolliseen ryhmään, kansallisuuteen tai jotka sattuvat olemaan vaikkapa samanvärisiä. Sitä ja nimenomaan sitä Abbe puolustaa kynsin ja hampain. Ja siksi Abbe myös haukkuu leimaamiseen syyllisiä _henkilöitä_. Keitäpäs muita?- aye-serene
Aabra-ham kirjoitti:
on ollut kiihtynyt jo monta vuotta Koraanin ns. miekkajakeista, Muhammedin yhdestä avioliitosta, somalien Suomessa olemisesta (osa porukasta), betoniporsaista, sianlihansyöntikiellosta (siis muslimeilla - juutalaispalstalla toinen porukka on ollut ajoittain kiihtynyt juutalaisten sianlihansyöntikiellosta), Kristillisten Joulujuhlien karmeasta kohtalosta, musliminaisten vaatetuksesta, muslimien rukoustavoista, Jumalan olemuksesta islamin mukaan, Jeesuksen pitämisestä profeettana (juutalaispalstalla vastaava porukka on ollut kiihtynyt siitä, etteivät juutalaiset pidä Jeesusta edes profeettana), Konstantinopolin valloituksesta, muslimien kansainvälisestä salaliitosta (juutalaispalstalla vastaava porukka on ollut kiihtynyt juutalaisten kansainvälisestä salaliitosta) ja niin poispäin.
Kun heinähankoporukka väsyy yhteen aiheeseen, sitten he palaavat uudestaan toiseen, sitten taas johonkin kolmanteen, sitten... ja taas ensimmäiseen. Niinhän tuo on kuin jokin ikiliikkuja.
Mitä Abbeen tulee, Abbe on sitä mieltä, että pitää syyttää nimenomaan sitä, joka pahuuksia tekee. Ei niitä kaikkia, jotka sattuvat kuulumaan samaan uskonnolliseen ryhmään, kansallisuuteen tai jotka sattuvat olemaan vaikkapa samanvärisiä. Sitä ja nimenomaan sitä Abbe puolustaa kynsin ja hampain. Ja siksi Abbe myös haukkuu leimaamiseen syyllisiä _henkilöitä_. Keitäpäs muita?...sinä taisteluasi...kunhan et vain saa heinähangosta päähäsi...
Ja kyllä minä sinua jotenkin ymmärrän...siis että miksi nalkutat jatkuvasti noille kiihkosta hurmiossa oleville kriitikoille...
...förhoppningsvis myös sinä ehkä ymmärrät miksi minä reagoitsen melkein kaikkiin viesteihin joissa puhutaan pahaa joistakin kirjoittajista?? Minun tapauksessani ei ole mitään merkitystä kuka on joutunut mobbien uhriksi...puolustan kuitenkin...
Olen havainnut jo ajat sitten että täällä vähän niin kuin härnätään sinua...mutta itsehän olet leikissä mukana...
/aye - jake_waits
Aabra-ham kirjoitti:
on ollut kiihtynyt jo monta vuotta Koraanin ns. miekkajakeista, Muhammedin yhdestä avioliitosta, somalien Suomessa olemisesta (osa porukasta), betoniporsaista, sianlihansyöntikiellosta (siis muslimeilla - juutalaispalstalla toinen porukka on ollut ajoittain kiihtynyt juutalaisten sianlihansyöntikiellosta), Kristillisten Joulujuhlien karmeasta kohtalosta, musliminaisten vaatetuksesta, muslimien rukoustavoista, Jumalan olemuksesta islamin mukaan, Jeesuksen pitämisestä profeettana (juutalaispalstalla vastaava porukka on ollut kiihtynyt siitä, etteivät juutalaiset pidä Jeesusta edes profeettana), Konstantinopolin valloituksesta, muslimien kansainvälisestä salaliitosta (juutalaispalstalla vastaava porukka on ollut kiihtynyt juutalaisten kansainvälisestä salaliitosta) ja niin poispäin.
Mitä Abbeen tulee, Abbe on sitä mieltä, että pitää syyttää nimenomaan sitä, joka pahuuksia tekee. Ei niitä kaikkia, jotka sattuvat kuulumaan samaan uskonnolliseen ryhmään, kansallisuuteen tai jotka sattuvat olemaan vaikkapa samanvärisiä. Sitä ja nimenomaan sitä Abbe puolustaa kynsin ja hampain. Ja siksi Abbe myös haukkuu leimaamiseen syyllisiä _henkilöitä_. Keitäpäs muita?Tekeekö valtio väärin, jos se tekee hakaristien julkisen käytön rangaistavaksi?
Siis, jos ryhmän ei ole todettu syyllistyneen mihinkään pahuuteen, mutta se tykkää pitää paitaa, jonka rinnuksessa komeilee iso hakaristi, heitä ei pitäisi leimata sen mukaan, mitä sattumalta jokin samaan ryhmään kuulunut uskonto ja ideologia sattui tekemään Toisen maailmansodan aikana?
>muslimien kansainvälisestä salaliitosta (juutalaispalstalla vastaava porukka on ollut kiihtynyt juutalaisten kansainvälisestä salaliitosta) ja niin poispäin.>
Siionin viisaiden pöytäkirjat tms. jutut juutalaisten salaliitoista ja kristittyjen veren juomisesta ovat tuulesta temmattua pötyä. Niillä ei ole mitään todellisuuspohjaa.
Sen sijaan islamin ponnistelu islamin saattamiseksi dominoivaksi uskonnoksi koko maailmaan ei ole salaliitto. Se on Koraanissa ja haditheissä. Otteita niistä on sinulle turha tässä tarjota, koska sinulla on jokin tauti tms. joka estää sinua toteamasta tosiasioita. Ei mitään uutta. aye-serene kirjoitti:
...sinä taisteluasi...kunhan et vain saa heinähangosta päähäsi...
Ja kyllä minä sinua jotenkin ymmärrän...siis että miksi nalkutat jatkuvasti noille kiihkosta hurmiossa oleville kriitikoille...
...förhoppningsvis myös sinä ehkä ymmärrät miksi minä reagoitsen melkein kaikkiin viesteihin joissa puhutaan pahaa joistakin kirjoittajista?? Minun tapauksessani ei ole mitään merkitystä kuka on joutunut mobbien uhriksi...puolustan kuitenkin...
Olen havainnut jo ajat sitten että täällä vähän niin kuin härnätään sinua...mutta itsehän olet leikissä mukana...
/ayeEikä se ole edes kovin vaikeaa, kun ovat niin kiihkeästi hurmioissaan.
Onhan tässä sitäpaitsi oma hauskuutensa, kun odottelen koneen ääressä yhtä tärkeää viestiä sähköpostiini.jake_waits kirjoitti:
Tekeekö valtio väärin, jos se tekee hakaristien julkisen käytön rangaistavaksi?
Siis, jos ryhmän ei ole todettu syyllistyneen mihinkään pahuuteen, mutta se tykkää pitää paitaa, jonka rinnuksessa komeilee iso hakaristi, heitä ei pitäisi leimata sen mukaan, mitä sattumalta jokin samaan ryhmään kuulunut uskonto ja ideologia sattui tekemään Toisen maailmansodan aikana?
>muslimien kansainvälisestä salaliitosta (juutalaispalstalla vastaava porukka on ollut kiihtynyt juutalaisten kansainvälisestä salaliitosta) ja niin poispäin.>
Siionin viisaiden pöytäkirjat tms. jutut juutalaisten salaliitoista ja kristittyjen veren juomisesta ovat tuulesta temmattua pötyä. Niillä ei ole mitään todellisuuspohjaa.
Sen sijaan islamin ponnistelu islamin saattamiseksi dominoivaksi uskonnoksi koko maailmaan ei ole salaliitto. Se on Koraanissa ja haditheissä. Otteita niistä on sinulle turha tässä tarjota, koska sinulla on jokin tauti tms. joka estää sinua toteamasta tosiasioita. Ei mitään uutta.Samat teemat yhä uudestaan ja uudestaan. Joko tulee pian taas Muhammedin yhden avioliiton vuoro?
Ehkäpä tuo kiihkoilu antaa jotain sisältöä elämääsi.
Tiesitkö muuten, että juutalaiset ja muslimit ovat yhteisessä salaliitossa, jonka tarkoituksena on ryöstää Punaisen Ristin kaikki veripankit, jotta he saisivat kerrankin tarpeeksi kristittyjen verta juotavakseen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471