Miten valita paras öljy viskositeettiluokan sisältä, onko paras öljy se jossa on alhaisin jähmepiste?
Mikä olisi paras öljy 5W-30 luokkaan ACEA A5/B5 luokituksella?
Millä perusteella tehdä eroja öljymerkkien välille viskositeettiluokan sisällä?
4
407
Vastaukset
- Anonyymi
Kovin vaikeaa se kuluttajalle on, mutta kun ostaa tunnettuja ja niitä hinnakkaampia, niin ei voi mennä pieleen kuten halpisten kanssa voi käydä. Öljyn hinnassa säästämällä ei pääse rikastumaan.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17840304b
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Luokat taitaaa olla niin melkein niin väljiä että jäykin 5w-30 vastaa löysintä 5w-40 öljyä jne.
- Anonyymi
Jähmepistettä kyllä katsoisin, omassakin autossa 5w30 A5 ja jähmepisteitä läytyy kaikkea välilä -35 - <-45. Esim Mazdan omassa öljyssä on jähmepiste <-45 eli pysyy hyvinkin kylmässä juoksevana.
Toinen asia mihin voi kiinnittää huomiota on kuumaviskositeetti @100C joka usein löytyy teknisistä tiedoista. Vaikka SAE viskositeetti on sama 5w30, tuossa tarkemmassa viskositeetissa @100C löytyy kuitenkin eroja. Usein mitä alhaisempi kuumaviskositeetti, sitä enemmän öljyä kuluu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898593
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504228
- 593772
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432481
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382193Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362167