ruma ja lihava?
m-n
Tiedät kyllä kuka
Miltä tuntuu olla
23
1085
Vastaukset
- Anonyymi
Älä viisastele luuseri!
- Anonyymi
Höylä ja karvat oikea missi
- Anonyymi
🫢🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Vaikee sanoo, pitäis olla kompaa kumpaa har har
- Anonyymi
Pituuttakin riittää kuin hirvellä ja vyötärö on- kyllä maailma on nyt valmis😛
- Anonyymi
Höylä ja karvat
- Anonyymi
Karvat saa kätevästi poistettua, ihan normaalia. Mutta älyä ei saa päähän lisättyä, ei sitten niin millään. Älyä joko on tai ei ole. Aloittaja - olen niin pahoillani puolestasi.
- Anonyymi
On se todella vapauttavaa, pitäshän sun tietää. Ku oot itekki.
- Anonyymi
Ylipainosta voi päästä eroon, rumuus on ja pysyy. Sisäinen rumuus, ulkoinen rumuus…
- Anonyymi
Lisää näitä! Katkeruutesi on kaunista katsottavaa :)
- Anonyymi
Saitko pakit?
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Mitä sitten? Niin olen mutta se ei ole muiden ongelma.
- Anonyymi
Uuh! Etkö parempaan pysty? Säälittävää.
- Anonyymi
Sinulle haluan olla kaikkea muuta kuin kaunis.
Kauneus on katsojan silmissä.
Moni kakku päältä kaunis.
Kauneus on katoavaista, rumuus sen kuin lisääntyy.
Heikolla itsetunnolla varustettu ihminen haukkuu toista. Luulee itsensä sillä ylentävänsä mutta erehtyy. Joskus sinullekkin tulee ikää ja ryppyjä. - Anonyymi
Kukaan ei tiedä kuka
- Anonyymi
Kaikki me ollaan ihmisiä, vaikka eri kokoisia. Tärkeämpää on kuitenkin persoona, toiset huomioiva vastuunsa tunteva ja yhteiseen hyvään pyrkivä. Oma mielipide tällainen.
- Anonyymi
No ei tää ny niin hullumpaa ole.
Miltä susta tuntuu olla tollanen pinnallinen pska? 😊 - Anonyymi
Tuo ajatus on vain sinun omassa päässäsi.
Aloitus kertoo vain sinusta , millainen ihminen olet.
Eikä siten hetkauta tunteitani suuntaan tai toiseen.
Ja vaikkei minulle olisikaan.
Enemmän surettaa puolestasi miksi alennut tuollaiseen?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139