tehdä valeprofiileja toisen nimellä tai kuvilla. Mahtaa pää olla täynnä sitä itteensä jos täytyy tuollaista tehdä. Motiivina kiusanteko.
Järkevämpiäkin harrastuksia on olemassa.
Ei ole kovin viisasta
82
1804
Vastaukset
- Anonyymi
Juurikin noin.
- Anonyymi
Ei ihan tervettä touhua todellakaan. Kai olet ilmoittanut tuosta edelleen?
- Anonyymi
Ei tuollaisesta ole kukaan kiinnostunut. Tuota tapahtuu päivittäin. Joudut kiusatuksi tai hyvällä tuurilla et.
Kiusaaminen sallitaan Suomessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuollaisesta ole kukaan kiinnostunut. Tuota tapahtuu päivittäin. Joudut kiusatuksi tai hyvällä tuurilla et.
Kiusaaminen sallitaan Suomessa.Et taida olla ihan ajantasalla tuon "tietosi" kanssa. Kiusaaminen ei ole sallittua, joskaan vähäpätöisiksi luokiteltavat ovat niitä, joita ei noteerata, mutta jos sitä kestää pidemmän aikaa jne., niin kylläpä vain on rangaistava teko. Tää on se oikea tieto. Tiedän, koska jouduin itte ottaa selvää tuohon asiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiusaaminen sallitaan Suomessa.Tässä maailmankaikkeudessa ei ole puolueetonta oikeudenkäyntiä ollenkaan, vaikkei kannata sanoa niin.
- Anonyymi
Seuransa kannattaa valita tarkoin. Kaikki ei ole luottamuksen arvoisia.
- Anonyymi
Miten se liittyy seuran valintaan oi pölkkypää jos esim joku dude netissä esiintyy naisina jonka muut puupäät on tunnistavinaan? Sivusta tämä millä se sunkin pää käy ureallako
- Anonyymi
Fiksu henkilö kertoo jos toisen kuvia tms käytetään väärin. Toki jos haluaa olla mukana kyseenalaisessa toiminnassa……………….
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Juurikin näin ja sama koskee muutakin yksityistiedon levittämistä.
- Anonyymi
Kerro lisää- onko joku epätoivoisten katkerien molojen porukka sortunut jopa tuollaiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin ja sama koskee muutakin yksityistiedon levittämistä.
Nii ja esim jo ihan sitä, että puhua pulisee täällä muiden asioita tai oletettuja asioita antaumuksella, kuten jotkut tekee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää- onko joku epätoivoisten katkerien molojen porukka sortunut jopa tuollaiseen?
Mokka paloja pakka moloja. Hei meikä ksnsa osaa näitä haffuja anagrammeja. Tee
- Anonyymi
Rikollista toimintaa ja aina rangaistava teko.
- Anonyymi
Ei lait koske kaikkia. Jotkut saa tehdä mitä haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lait koske kaikkia. Jotkut saa tehdä mitä haluaa.
Joo, näköjään ja vuosia
- Anonyymi
..
- Anonyymi
No mikä tässä aloituksessa tyhjää tynnyriä Kolisti? Sivusta
- Anonyymi
Häh????
- Anonyymi
Rauhaa rakastava
- Anonyymi
Jos tiedät jonkun tekevän tuota, niin ilmoita asiasta eteenpäin. Jopa ”kaveri” voi tehdä tuollaista. Se on rangaistava teko.
- Anonyymi
Terve ihminen ei kiusaa
- Anonyymi
Ei kiusaa ei, mutta oikeus ei aina tapahdu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiusaa ei, mutta oikeus ei aina tapahdu.
Jooh,,valokuituu pukkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jooh,,valokuituu pukkaa
Tarkotatko tätä urkkimista harrastavaa roskasakkia kenties? Ei heidän toiminnan mahdollistavat vaikenijatkaan viattomia ole
Käsittääkseni profiileja voi ilmiantaa, jolloin ne tutkitaan ehkä väärinkäytön varalta.
Itse suljin mm. toisen facebook tilini, mikä oli edellisellä sukunimelläni, kun tuttavia hämäsi kaksi eri sukunimeä ja profiilia. Olen ollut naimisissa ja otin silloisen puolison sukunimen, joten sen nyt olis tietävien luullut älyävän ja ymmärtävän.
Vaan nyt toimii taas, kun ei hämää eri sukunimi.
- Anonyymi
Nämä ovat vanhoja asioita jotka tapahtuivat kun olin nuori. Kihlattuni valehteli minusta asioita yhteisille ystävillemme. Vaikka hän ymmärsi väärin asian niin se ei tee tekoa pienemmäksi hän aiheutti minulle ahdistusta ja mielenterveys ongelmia valheillaan.
Olin yhden ystäväni luona ja ystäväni sanoi yhden toisen ystävän kuullen sitä juorua mitä olivat kuulleet kihlatultani minä olin siihen aikaan alistettu ihminen en osannut pitää puoliani. Jos minulla olisi ollut silloin rohkeutta niin olisin sanonut että miten voit puhua minulle noin rumasti? Hänen olisi pitänyt kysyä minulta että miten asia on mutta hän halusi uskoa juorun. En ole niihin ihmisiin yhteydessä enää enkä edes halua olla. Ystävät eivät ole sellaisia jotka pettävät ja uskovat kaiken maailman juorut.
Siksi minä tästä puhun koska haluan että tietävät miten vaikeaa minulla silloin oli.- Anonyymi
Ompa asianlaita mikä tahansa et sinä silti saa tehdä toisen hlötiedoilla yhtään mitään. Olet sairastunut hae apua. Älä kiusaa jos et voi asianomaisten kanssa selvittää niin jätä se pois julkisilta sivuilta. Lopeta yksityis asioiden puhuminen täällä. Me emme ole eksäsi. Etkä voi tietää kuka täällä on kirjoittamassa.
- Anonyymi
Onko tällainen tapaus tullut esiin jossain muussa yhteydessä esim somesssa kuin tämän palstaäijän pösilöt feikkiprofiilit?
- Anonyymi
Tarkoitatko nyt nikkejä täällä vai mitä?
Ootko tehnyt jostakusta johonkin muualle profiileja? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko nyt nikkejä täällä vai mitä?
Ootko tehnyt jostakusta johonkin muualle profiileja?No en ole tehnyt kenestäkään vaan kysyin mielestäni täysin ymmärrettävän kysymyksen, missä ei pitäisi olla mitään pyöristysvaraa. Jessus.
- Anonyymi
Ajankohtainen kirjoitus. Rikollisista teoista joutuu tilille jossain vaiheessa.
- Anonyymi
👍👍👍👍🤝
- Anonyymi
Kiusaaja ei koskaan muutu.
- Anonyymi
Eikä muutu patologinen valehtelijakaan jollei ihmettä tapahdu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä muutu patologinen valehtelijakaan jollei ihmettä tapahdu.
Sanos muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanos muuta.
Moni laulaa kuin satakieli jos pääsee itte helpommalla, eli se siitä raffiudesta nääs jos ja kun tilinteko alkaa
- Anonyymi
Todella sairasta ja tiedän että eräät tekee tätä. Ainakin kaksi henkilö tiedän nimeltä. Motiivina minun kiusaaminen, tekevät myös muutakin rikollista
- Anonyymi
Porukalla on niin mukava kiusata. T. Kiusaajaporukka
- Anonyymi
Ihanaa!
- Anonyymi
Ja sinäkö olet tämän kiusaajajengin kurkiaura? Se on varmaan esim elämässä huonosti menestyneen tissiposken elämän täyttymys kokea olevansa sellainen. Huvittaa hieman. -TT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinäkö olet tämän kiusaajajengin kurkiaura? Se on varmaan esim elämässä huonosti menestyneen tissiposken elämän täyttymys kokea olevansa sellainen. Huvittaa hieman. -TT
Mitä nyt välillä sgagailla ja unelmoida seinän läpi ajamisesta tai koiran lahtaamisesta, kun tämä kokemus ei realisoidu
- Anonyymi
Toisilla taas motiivina jotta kun ei omilla kuvilla nimellä saa seuraa toisilla pettäminen ja joillakin taas kaverit sopii seläntakana niitä sokkotreffejä noihinkin on monia syitä riippunee ai kenestä on kyse
- Anonyymi
Sinähän se tiedät kun sellaista teet. Lopeta mielistely kun selän takana toimit rikollisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän se tiedät kun sellaista teet. Lopeta mielistely kun selän takana toimit rikollisesti.
Mitähän sinä sait palstaäijän selosteesta irti? Kiinnostaa psykologisessa mielessä skidisti
- Anonyymi
Varmaan jokin pakko-oire, oman tulkintani mukaan.
- Anonyymi
Mikä on valeprofiili ?
- Anonyymi
Esimerkiksi esiintyminen toisen henkilön identiteetillä. Ainakin palstasetä on kunnostautunut tässä asiassa ja tehnyt itseään tykö naisten someryhmiin naista esittäen. Ei ellitnellit aina älyllä loista, mitä olen seuraillut sivusta aivotonta huutonaurua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi esiintyminen toisen henkilön identiteetillä. Ainakin palstasetä on kunnostautunut tässä asiassa ja tehnyt itseään tykö naisten someryhmiin naista esittäen. Ei ellitnellit aina älyllä loista, mitä olen seuraillut sivusta aivotonta huutonaurua
Siis häh? Mitä hyötyä muka saa naisena esiintyen naisten someryhmissä? Ihan hullu idea jo pelkkänä ajatuksenakin.
- Anonyymi
Pienenä mulla oli kaveri, jolla oli pakko-oireita. Tavallaan hiffasin sen juonen mutta en kuitenkaan ymmärtänyt sitä.
- Anonyymi
Se tuli yllätyksenä se ..... ei tunnu hyvältä.
- Anonyymi
Mikä sitten muitakin motiivina voi olla?
- Anonyymi
Ihan kusipäisyys? Sivusta
- Anonyymi
Kun ei joillakin ole muuta tekemistä. Suomessa saa tehdä ilman rangaistuksia asioita toisille.
- Anonyymi
Jotkut lähettelee häirikköviestejä tekaistuilla profiileilla..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin arvaan ketkä lokapojat…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten levitellään perättömiä puheita yrittäen hankaloittaa toisen elämää kaikin keinoin. Suurin osa uskoo kaikki pskapuheet. Jokainen voi miettiä miltä itsestä tuntuisi kun sun elämä yritetään kaikin keinoin pilata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin arvaan ketkä lokapojat…
Tuohon porukkaan kuuluu naisiakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten levitellään perättömiä puheita yrittäen hankaloittaa toisen elämää kaikin keinoin. Suurin osa uskoo kaikki pskapuheet. Jokainen voi miettiä miltä itsestä tuntuisi kun sun elämä yritetään kaikin keinoin pilata.
👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen läheinen hylkää toisen perättömien puheiden vuoksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen läheinen hylkää toisen perättömien puheiden vuoksi?
Sellainen joka ei alunperinkään ole välittänyt toisesta vaan toivoo toiselle pelkkää pahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen joka ei alunperinkään ole välittänyt toisesta vaan toivoo toiselle pelkkää pahaa.
Vika ei tarvitse olla suuri kun se on päässä.
- Anonyymi
Se on nii mukavaa mustamaalata.
- Anonyymi
Jokaisen on välillä hyvä kokea olevansa haluttu, vaikka sitten väärällä identiteetillä. Vai mitä monipersoonagubbe 🤭
- Anonyymi
Onko susta jotenkin hauskaa että tuollaista jotkutharrastaa? Voi olla että sunkin mieli muuttuisi jos joutuisit itse kohteeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko susta jotenkin hauskaa että tuollaista jotkutharrastaa? Voi olla että sunkin mieli muuttuisi jos joutuisit itse kohteeksi
Tämähän ihan vaan kuule ivasi tätä palstaäijän taipumusta esiintyä väärillä persoonallisuuksilla. Sisälukutaitoa vähän
- Anonyymi
Jonkun kannattaisi ottaa selvää että varmasti on sitten kohde oikea eikä joku täysin syytön jonka rikot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkun kannattaisi ottaa selvää että varmasti on sitten kohde oikea eikä joku täysin syytön jonka rikot.
Eiköhän tämä hänen mainitsema palstaäijä ole aika tunnettu tapaus ja sulla on päässä kyllä vikaa jos alat heti mietiskellä tuollaisia. Mutta niinhän se monesti menee, että jos kohteena on mies niin ollaan täällä symppaamassa
- Anonyymi
No, tuohan on stalkkaamista tai maalittamista. Haluaa aiheuttaa toiselle harmia ja haittaa. Jos kaikkeen tuollaiseen syyllistyy, sitä ei saa enää takaisin. Silloin on syyllistynyt siihen ja se pitäisi tietysti myöntää, että siitä pääsee eroon. Eli virheen tekee maalittaja aina asemasta riippumatta.
Usein voi lähteä ihan pienestäkin. Ihminen voi sanoa jotakin, mikä harmittaa näitä tulevia maalittajia. Usein näissä tapauksissa sanominen on ihan oikein ja paikallaan. Myös se, että turvautuu jonkinnäköiseen maalittamiseen, paljastaa usein sen, että kohde on oikeassa ja toimii oikein, jos kuitenkin ihan asiallisesti kommentoi. - Anonyymi
Uliuli vinku vonku, uliuli vinku vonku.
- Anonyymi
Eli Olrtko sinä vajuck eunuck persuboi toiminut näin kun täällä iniset?
- Anonyymi
Ota ysimillinen burana jos sinua ahdistaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole, oletko sinä? Vähän nimittäin vaikutat siltä, ei pahalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En itseasiassa anna mitään arvoa kaltaisellesi palstalla elävälle monirajoitteiselle äärivassari emakolle, tai emakkomaiselle äärivassari "miehelle". Voit mennä ruikuttamaan jollekin jota kiinnostaa, minulta et säälipisteitä saa.
- Anonyymi
Ulisee sitten kun oma läheisesi joutuu kohteeksi ja pahimmassa tapauksessa lopettaa elämänsä.
Ei meinaan ole ensimmäinen tapaus sitten.
Niitä sellaisia juttuja täällä käyneetkin on tehnyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulisee sitten kun oma läheisesi joutuu kohteeksi ja pahimmassa tapauksessa lopettaa elämänsä.
Ei meinaan ole ensimmäinen tapaus sitten.
Niitä sellaisia juttuja täällä käyneetkin on tehnyt.Aina kiusaaja on jollakin tavalla vastuussa seurauksista, joita kiusaamisesta mahdollisesti koituu. Toki kiusatun on hyvä aina ajatella, ettei hänessä ole mitään syytä ja ymmärtää, että kiusaajat tai maalittajat aina tekevät virheen, ei se, jota kiusataan.
Jos itse on asiallinen ja toisia arvostava, ei ole mitään hätää. Kiusaajat ovat aina todellisia uhreja, koska he aiheuttavat pahimman vahingon tominnallaan juuri itselleen.
Myös on aina ymmärrettävä, että jos jossakin yhteisössä ei puutu huomaamaansa kiusaamiseen tai maalittamiseen millään tavalla, on osasyyllinen itsekin siihen. Varsinkin jos on esimiesasemassa ja antaa asiattoman toiminnan jatkua, on itse aina yhtä syyllinen pahaan toimintaan.
Myös työtoverit, jotka hiljaisesti hyväksyvät, eivätkä esim. kerro vaikka anonyymin vihjekanavan kautta näkemästään asiattomasta toiminnasta, ovat aina moraalisesti myös syypäitä tähän toimintaan. Täytyy siis yrittää ainakin tehdä selväksi, että kiusaaminen tai maalittaminen missää olosuhteissa tai ketään kohtaan ei ole sallittua tai hyväksyttävää. Aika yksinkertaista.
Voikaa hyvin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina kiusaaja on jollakin tavalla vastuussa seurauksista, joita kiusaamisesta mahdollisesti koituu. Toki kiusatun on hyvä aina ajatella, ettei hänessä ole mitään syytä ja ymmärtää, että kiusaajat tai maalittajat aina tekevät virheen, ei se, jota kiusataan.
Jos itse on asiallinen ja toisia arvostava, ei ole mitään hätää. Kiusaajat ovat aina todellisia uhreja, koska he aiheuttavat pahimman vahingon tominnallaan juuri itselleen.
Myös on aina ymmärrettävä, että jos jossakin yhteisössä ei puutu huomaamaansa kiusaamiseen tai maalittamiseen millään tavalla, on osasyyllinen itsekin siihen. Varsinkin jos on esimiesasemassa ja antaa asiattoman toiminnan jatkua, on itse aina yhtä syyllinen pahaan toimintaan.
Myös työtoverit, jotka hiljaisesti hyväksyvät, eivätkä esim. kerro vaikka anonyymin vihjekanavan kautta näkemästään asiattomasta toiminnasta, ovat aina moraalisesti myös syypäitä tähän toimintaan. Täytyy siis yrittää ainakin tehdä selväksi, että kiusaaminen tai maalittaminen missää olosuhteissa tai ketään kohtaan ei ole sallittua tai hyväksyttävää. Aika yksinkertaista.
Voikaa hyvin!Olipa hyvä kirjoitus. Yhden työpaikan hlökunta oli hurmiossaan palstasta esimiehiä myöten, eikä kukaan huomannut kysäistä siltä yhdeltä maalitetulta=kiusatulta mieltä hän oli asiasta. Taisi niitä kiusattuja olla muutama muukin. Luulivat varmaan kiusattua lähes pääkirjoittelijaksi, vaikka ei tiennyt palstatouhuistaan moneen vuoteen yhtään mitään.
Nousihan siitä lopuksi aikamoinen hässäkkä ja taisi muutama esimieskin menettää pestinsä. Enpä olisi uskonut, että tuollainen touhu nykyaikana on mahdollista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa hyvä kirjoitus. Yhden työpaikan hlökunta oli hurmiossaan palstasta esimiehiä myöten, eikä kukaan huomannut kysäistä siltä yhdeltä maalitetulta=kiusatulta mieltä hän oli asiasta. Taisi niitä kiusattuja olla muutama muukin. Luulivat varmaan kiusattua lähes pääkirjoittelijaksi, vaikka ei tiennyt palstatouhuistaan moneen vuoteen yhtään mitään.
Nousihan siitä lopuksi aikamoinen hässäkkä ja taisi muutama esimieskin menettää pestinsä. Enpä olisi uskonut, että tuollainen touhu nykyaikana on mahdollista.Oi oi. voimia. Toki joku voi luullakin, että kiusataan, vaikka niin ei tehtäisikään. Ei myöskään siis saa syyttää ketään kiusaamisesta, jos niin ei ole tapahtunut. Sekin olisi kiusaamista silloin. Näinkin on joskus tapahtunut. Voi hyvin!
- Anonyymi
Aladof vajaks hier
- Anonyymi
Se ei ainakaan lisää luottamusta, kun lehdestä saa lukea, mitä tulee huijauksiin ja valeprofiileihin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2512541Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151581Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141489Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3741334Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun161221Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t251147Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist180974Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19876- 75833
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.62831