tehdä valeprofiileja toisen nimellä tai kuvilla. Mahtaa pää olla täynnä sitä itteensä jos täytyy tuollaista tehdä. Motiivina kiusanteko.
Järkevämpiäkin harrastuksia on olemassa.
Ei ole kovin viisasta
48
1225
Vastaukset
- Anonyymi
Juurikin noin.
- Anonyymi
Ei ihan tervettä touhua todellakaan. Kai olet ilmoittanut tuosta edelleen?
- Anonyymi
Ei tuollaisesta ole kukaan kiinnostunut. Tuota tapahtuu päivittäin. Joudut kiusatuksi tai hyvällä tuurilla et.
Kiusaaminen sallitaan Suomessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuollaisesta ole kukaan kiinnostunut. Tuota tapahtuu päivittäin. Joudut kiusatuksi tai hyvällä tuurilla et.
Kiusaaminen sallitaan Suomessa.Et taida olla ihan ajantasalla tuon "tietosi" kanssa. Kiusaaminen ei ole sallittua, joskaan vähäpätöisiksi luokiteltavat ovat niitä, joita ei noteerata, mutta jos sitä kestää pidemmän aikaa jne., niin kylläpä vain on rangaistava teko. Tää on se oikea tieto. Tiedän, koska jouduin itte ottaa selvää tuohon asiaan.
- Anonyymi
Seuransa kannattaa valita tarkoin. Kaikki ei ole luottamuksen arvoisia.
- Anonyymi
Miten se liittyy seuran valintaan oi pölkkypää jos esim joku dude netissä esiintyy naisina jonka muut puupäät on tunnistavinaan? Sivusta tämä millä se sunkin pää käy ureallako
- Anonyymi
Fiksu henkilö kertoo jos toisen kuvia tms käytetään väärin. Toki jos haluaa olla mukana kyseenalaisessa toiminnassa……………….
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Juurikin näin ja sama koskee muutakin yksityistiedon levittämistä.
- Anonyymi
Kerro lisää- onko joku epätoivoisten katkerien molojen porukka sortunut jopa tuollaiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin ja sama koskee muutakin yksityistiedon levittämistä.
Nii ja esim jo ihan sitä, että puhua pulisee täällä muiden asioita tai oletettuja asioita antaumuksella, kuten jotkut tekee
- Anonyymi
Rikollista toimintaa ja aina rangaistava teko.
- Anonyymi
Ei lait koske kaikkia. Jotkut saa tehdä mitä haluaa.
- Anonyymi
..
- Anonyymi
No mikä tässä aloituksessa tyhjää tynnyriä Kolisti? Sivusta
- Anonyymi
Häh????
- Anonyymi
Rauhaa rakastava
- Anonyymi
Jos tiedät jonkun tekevän tuota, niin ilmoita asiasta eteenpäin. Jopa ”kaveri” voi tehdä tuollaista. Se on rangaistava teko.
- Anonyymi
Terve ihminen ei kiusaa
- Anonyymi
Ei kiusaa ei, mutta oikeus ei aina tapahdu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiusaa ei, mutta oikeus ei aina tapahdu.
Jooh,,valokuituu pukkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jooh,,valokuituu pukkaa
Tarkotatko tätä urkkimista harrastavaa roskasakkia kenties? Ei heidän toiminnan mahdollistavat vaikenijatkaan viattomia ole
Käsittääkseni profiileja voi ilmiantaa, jolloin ne tutkitaan ehkä väärinkäytön varalta.
Itse suljin mm. toisen facebook tilini, mikä oli edellisellä sukunimelläni, kun tuttavia hämäsi kaksi eri sukunimeä ja profiilia. Olen ollut naimisissa ja otin silloisen puolison sukunimen, joten sen nyt olis tietävien luullut älyävän ja ymmärtävän.
Vaan nyt toimii taas, kun ei hämää eri sukunimi.
- Anonyymi
Nämä ovat vanhoja asioita jotka tapahtuivat kun olin nuori. Kihlattuni valehteli minusta asioita yhteisille ystävillemme. Vaikka hän ymmärsi väärin asian niin se ei tee tekoa pienemmäksi hän aiheutti minulle ahdistusta ja mielenterveys ongelmia valheillaan.
Olin yhden ystäväni luona ja ystäväni sanoi yhden toisen ystävän kuullen sitä juorua mitä olivat kuulleet kihlatultani minä olin siihen aikaan alistettu ihminen en osannut pitää puoliani. Jos minulla olisi ollut silloin rohkeutta niin olisin sanonut että miten voit puhua minulle noin rumasti? Hänen olisi pitänyt kysyä minulta että miten asia on mutta hän halusi uskoa juorun. En ole niihin ihmisiin yhteydessä enää enkä edes halua olla. Ystävät eivät ole sellaisia jotka pettävät ja uskovat kaiken maailman juorut.
Siksi minä tästä puhun koska haluan että tietävät miten vaikeaa minulla silloin oli.- Anonyymi
Ompa asianlaita mikä tahansa et sinä silti saa tehdä toisen hlötiedoilla yhtään mitään. Olet sairastunut hae apua. Älä kiusaa jos et voi asianomaisten kanssa selvittää niin jätä se pois julkisilta sivuilta. Lopeta yksityis asioiden puhuminen täällä. Me emme ole eksäsi. Etkä voi tietää kuka täällä on kirjoittamassa.
- Anonyymi
Onko tällainen tapaus tullut esiin jossain muussa yhteydessä esim somesssa kuin tämän palstaäijän pösilöt feikkiprofiilit?
- Anonyymi
Tarkoitatko nyt nikkejä täällä vai mitä?
Ootko tehnyt jostakusta johonkin muualle profiileja? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko nyt nikkejä täällä vai mitä?
Ootko tehnyt jostakusta johonkin muualle profiileja?No en ole tehnyt kenestäkään vaan kysyin mielestäni täysin ymmärrettävän kysymyksen, missä ei pitäisi olla mitään pyöristysvaraa. Jessus.
- Anonyymi
Ajankohtainen kirjoitus. Rikollisista teoista joutuu tilille jossain vaiheessa.
- Anonyymi
👍👍👍👍🤝
- Anonyymi
Kiusaaja ei koskaan muutu.
- Anonyymi
Eikä muutu patologinen valehtelijakaan jollei ihmettä tapahdu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä muutu patologinen valehtelijakaan jollei ihmettä tapahdu.
Sanos muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanos muuta.
Moni laulaa kuin satakieli jos pääsee itte helpommalla, eli se siitä raffiudesta nääs jos ja kun tilinteko alkaa
- Anonyymi
Todella sairasta ja tiedän että eräät tekee tätä. Ainakin kaksi henkilö tiedän nimeltä. Motiivina minun kiusaaminen, tekevät myös muutakin rikollista
- Anonyymi
Porukalla on niin mukava kiusata. T. Kiusaajaporukka
- Anonyymi
Ihanaa!
- Anonyymi
Ja sinäkö olet tämän kiusaajajengin kurkiaura? Se on varmaan esim elämässä huonosti menestyneen tissiposken elämän täyttymys kokea olevansa sellainen. Huvittaa hieman. -TT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinäkö olet tämän kiusaajajengin kurkiaura? Se on varmaan esim elämässä huonosti menestyneen tissiposken elämän täyttymys kokea olevansa sellainen. Huvittaa hieman. -TT
Mitä nyt välillä sgagailla ja unelmoida seinän läpi ajamisesta tai koiran lahtaamisesta, kun tämä kokemus ei realisoidu
- Anonyymi
Toisilla taas motiivina jotta kun ei omilla kuvilla nimellä saa seuraa toisilla pettäminen ja joillakin taas kaverit sopii seläntakana niitä sokkotreffejä noihinkin on monia syitä riippunee ai kenestä on kyse
- Anonyymi
Sinähän se tiedät kun sellaista teet. Lopeta mielistely kun selän takana toimit rikollisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän se tiedät kun sellaista teet. Lopeta mielistely kun selän takana toimit rikollisesti.
Mitähän sinä sait palstaäijän selosteesta irti? Kiinnostaa psykologisessa mielessä skidisti
- Anonyymi
Varmaan jokin pakko-oire, oman tulkintani mukaan.
- Anonyymi
Mikä on valeprofiili ?
- Anonyymi
Pienenä mulla oli kaveri, jolla oli pakko-oireita. Tavallaan hiffasin sen juonen mutta en kuitenkaan ymmärtänyt sitä.
- Anonyymi
Se tuli yllätyksenä se ..... ei tunnu hyvältä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392095Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1861545- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151118
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351050Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70894
- 250886