Ei ole kovin viisasta

Anonyymi-ap

tehdä valeprofiileja toisen nimellä tai kuvilla. Mahtaa pää olla täynnä sitä itteensä jos täytyy tuollaista tehdä. Motiivina kiusanteko.
Järkevämpiäkin harrastuksia on olemassa.

22

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juurikin noin.

    • Anonyymi

      Ei ihan tervettä touhua todellakaan. Kai olet ilmoittanut tuosta edelleen?

      • Anonyymi

        Ei tuollaisesta ole kukaan kiinnostunut. Tuota tapahtuu päivittäin. Joudut kiusatuksi tai hyvällä tuurilla et.

        Kiusaaminen sallitaan Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuollaisesta ole kukaan kiinnostunut. Tuota tapahtuu päivittäin. Joudut kiusatuksi tai hyvällä tuurilla et.

        Kiusaaminen sallitaan Suomessa.

        Et taida olla ihan ajantasalla tuon "tietosi" kanssa. Kiusaaminen ei ole sallittua, joskaan vähäpätöisiksi luokiteltavat ovat niitä, joita ei noteerata, mutta jos sitä kestää pidemmän aikaa jne., niin kylläpä vain on rangaistava teko. Tää on se oikea tieto. Tiedän, koska jouduin itte ottaa selvää tuohon asiaan.


    • Anonyymi

      Seuransa kannattaa valita tarkoin. Kaikki ei ole luottamuksen arvoisia.

    • Anonyymi

      Fiksu henkilö kertoo jos toisen kuvia tms käytetään väärin. Toki jos haluaa olla mukana kyseenalaisessa toiminnassa……………….

      • Anonyymi

        Juuri näin.


    • Anonyymi

      Rikollista toimintaa ja aina rangaistava teko.

    • Anonyymi

      ..

    • Anonyymi

      Häh????

    • Anonyymi

      Rauhaa rakastava

    • Anonyymi

      Jos tiedät jonkun tekevän tuota, niin ilmoita asiasta eteenpäin. Jopa ”kaveri” voi tehdä tuollaista. Se on rangaistava teko.

    • Anonyymi

      Terve ihminen ei kiusaa

      • Anonyymi

        Ei kiusaa ei, mutta oikeus ei aina tapahdu.


    • Käsittääkseni profiileja voi ilmiantaa, jolloin ne tutkitaan ehkä väärinkäytön varalta.

      • Itse suljin mm. toisen facebook tilini, mikä oli edellisellä sukunimelläni, kun tuttavia hämäsi kaksi eri sukunimeä ja profiilia. Olen ollut naimisissa ja otin silloisen puolison sukunimen, joten sen nyt olis tietävien luullut älyävän ja ymmärtävän.

        Vaan nyt toimii taas, kun ei hämää eri sukunimi.


    • Anonyymi

      Nämä ovat vanhoja asioita jotka tapahtuivat kun olin nuori. Kihlattuni valehteli minusta asioita yhteisille ystävillemme. Vaikka hän ymmärsi väärin asian niin se ei tee tekoa pienemmäksi hän aiheutti minulle ahdistusta ja mielenterveys ongelmia valheillaan.
      Olin yhden ystäväni luona ja ystäväni sanoi yhden toisen ystävän kuullen sitä juorua mitä olivat kuulleet kihlatultani minä olin siihen aikaan alistettu ihminen en osannut pitää puoliani. Jos minulla olisi ollut silloin rohkeutta niin olisin sanonut että miten voit puhua minulle noin rumasti? Hänen olisi pitänyt kysyä minulta että miten asia on mutta hän halusi uskoa juorun. En ole niihin ihmisiin yhteydessä enää enkä edes halua olla. Ystävät eivät ole sellaisia jotka pettävät ja uskovat kaiken maailman juorut.
      Siksi minä tästä puhun koska haluan että tietävät miten vaikeaa minulla silloin oli.

    • Anonyymi

      Onko tällainen tapaus tullut esiin jossain muussa yhteydessä esim somesssa kuin tämän palstaäijän pösilöt feikkiprofiilit?

    • Anonyymi

      Ajankohtainen kirjoitus. Rikollisista teoista joutuu tilille jossain vaiheessa.

      • Anonyymi

        👍👍👍👍🤝


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1719
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe