Missä määrin taitavien panomiesten kadehtiminen on aiheellista? Pohdin tätä asiaa ja tunnehan on täysin aito,. Ainoa vaihtoehto tällaiseeen incel- ja niceguy-tilanteeseen on peiliin katsominen. Missä vika? Jos haluaa seksiä niin onko siinä vaihtoehtoja?
Onko tilanne täysin toivoton. Ahdinko on aito.
Panomiesten kadehtiminen
7
1087
Vastaukset
- Anonyymi
Kummasti te panomies-wannabet aiheutatte naisille kärsimystä. Ikinä käynyt mielessä? t.pelkkä reikä, ei ihminen
- Anonyymi
Tällaista settiä tulee jos vähän avautuu siitä että haluais kehittyä heteroks. Ja saada terveen heterosuhteen.
- Anonyymi
Mustasusi ei saa ketään sänkyynsä kun ei osaa edes kahville pyytää. Haluaa heti ekana sanoa että haluaa naisen sänkyyn.
Naisen kanssa voi olla sängyssä ihan ilman seksiäkin. Kaiken ei tarvi olla aina niin rajua. En tiedä sitten oikeessa elämässä, mutta omissa kuvitelmissa mä haluan nähdä sellasen soman naisen.
- Anonyymi
Jos mustasuden ex vaimo ja strippari ovat olleet tyytyväisiä niin miksi ex vaimon kanssa oli vaan kerran vuodessa seksiä? Miten seksi voi olla hyvää jos vaimo haluaa kerran vuodessa yhdyntää?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k353775Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet511704- 731369
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751211Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1741072Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911051- 84935
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41836Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49781- 39760