Minä olen se aito ja oikea ja originaali. Ne muut ovat vahvennuttuja karrikoituja minua huonosti esittäviä hahmoja.
Minä olen se
Anonyymi-ap
4
273
Vastaukset
- Anonyymi
Interesting, ätmi. Jos ei ny ihan noin kröhöm ns radikaalisti kun sinun kohdalla
, niin aika moni esittää sellaista karrikoitua jopa karnevalisoitua versiota itsestään ympäristöstä riippuen. Ei välitä ehkä kaikkiin tutustua, se on oikeastaan etuoikeus- puhu kädelle tai suutele sitä- Anonyymi
Kuka tietää vaikka ois kuinka herrkkä tai vaikkei poraa niin voi joskus silti liikuttua kainalopieru perään höhö
- Anonyymi
Oletko vielä täällä kuka tän tekikään??
- Anonyymi
vai niin ihan kiva juttu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1152598- 842241
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651760- 561737
- 1651680
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581546Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461536- 1201299
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281239Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3571224