:( tuntuu epätoivoiselta, en tiedä kelle puhua asioistani ja en löydä ketään jonka kanssa olla. olen siis lähinnä yksin ja toivoton. on mulla huolia, kuten vaikka muutto jossa vaihdan koulua, yms. pelottaa jotkut asiat niinkuin että saanko ikinä kavereita jotka ymmärtää mua ja muut sellaiset.. mua usein stressaa ilman syytä ja ei oo ketään tukena. unenlahjani ovat kuitenkin todella hyvät :0. en tiedä onko masennusta, ahdistusta tai jotain muuta mutta mikä auttaisi..?
Kaveriongelmat
7
201
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt voisi asian kääntää toisin päin. Ala itse ymmärtää itseäsi ja muitakin! Miltä kuulostaa?
Ei kukaan halua alkaa vain auttajaksi ja toisen ymmärtäjäksi. Ystävyys ja toisen ymmärtäminen pitää olla vastavuoroista. Sinä et voi vain vaatia, sellaisen kanssa ei kukaan jaksa olla.
Tietyissä asioissa jokainen on lopulta yksin.- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17841073w
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Tuollainen on ainakin täyzin turha pelko etttä kukaan tekisi sinulle miän pahaaa, koska olet koko sukuinesikin niin merkityksetön hahmo tai tapahtuma.
- Anonyymi
Hyvän kaverin tunnistaa siitä kun hän lahjoittaa sinulle 2 miljoonaa euroa käteistä rahaa ja sanoo: maksa takaisin kun jaksat, ajattele lahjana tätä rahaa.
- Anonyymi
Kukaan ei voi ymmärtää sinua paremmin kuin sinä itse! Turhaan etsit ymmärtäjää.
- Anonyymi
Voithan saada uusia kavereita uudesta koulusta.Sitä vaan joskus stressaa asioista ihan turhaan mutta jos on kovin herkkä niin asia tuntuu isolta.Voitko ajatella jotain uutta harrastusta esim.kuoro siel on ihan hyväksyvä meininki.Jos olo on kovin tukala niin koulun terkkarilla vois käydä joka arvioi onko tarvetta esim.lääkäriin.Tsemppiä!
- Anonyymi
Kuulostat siltä, että olet tosiaan aika yksin murteittesi kanssa. Voisitko kääntyä koulussa kuraattorin puoleen ja kertoa hänelle huolistasi ja toiveistasi. On monia tahoja ja keinoja, jotka voisivat auttaa sua sun tilanteessa, mutta ensin niistä pitää kertoa jollekkin. Yksin ei tosiaan kannata murheiden ja huolien kanssa jäädä. Eli kuraattori tai psykologi tai ihan vaan joku luotettava opettaja, josta pidät. Hänellekkin voi kertoa, ja hän sitten ohjaa tarvittaessa sinua eteenpäin oppilashuollon piiriin. Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171093124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123648Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2392460Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja252368Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31700- 1941255
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491224- 721180
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591059Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?771009