Kaveriongelmat

Anonyymi-ap

:( tuntuu epätoivoiselta, en tiedä kelle puhua asioistani ja en löydä ketään jonka kanssa olla. olen siis lähinnä yksin ja toivoton. on mulla huolia, kuten vaikka muutto jossa vaihdan koulua, yms. pelottaa jotkut asiat niinkuin että saanko ikinä kavereita jotka ymmärtää mua ja muut sellaiset.. mua usein stressaa ilman syytä ja ei oo ketään tukena. unenlahjani ovat kuitenkin todella hyvät :0. en tiedä onko masennusta, ahdistusta tai jotain muuta mutta mikä auttaisi..?

7

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt voisi asian kääntää toisin päin. Ala itse ymmärtää itseäsi ja muitakin! Miltä kuulostaa?

      Ei kukaan halua alkaa vain auttajaksi ja toisen ymmärtäjäksi. Ystävyys ja toisen ymmärtäminen pitää olla vastavuoroista. Sinä et voi vain vaatia, sellaisen kanssa ei kukaan jaksa olla.

      Tietyissä asioissa jokainen on lopulta yksin.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­­­N­­y­m­­­f­o­­­m­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17841073w

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Tuollainen on ainakin täyzin turha pelko etttä kukaan tekisi sinulle miän pahaaa, koska olet koko sukuinesikin niin merkityksetön hahmo tai tapahtuma.

    • Anonyymi

      Hyvän kaverin tunnistaa siitä kun hän lahjoittaa sinulle 2 miljoonaa euroa käteistä rahaa ja sanoo: maksa takaisin kun jaksat, ajattele lahjana tätä rahaa.

    • Anonyymi

      Kukaan ei voi ymmärtää sinua paremmin kuin sinä itse! Turhaan etsit ymmärtäjää.

    • Anonyymi

      Voithan saada uusia kavereita uudesta koulusta.Sitä vaan joskus stressaa asioista ihan turhaan mutta jos on kovin herkkä niin asia tuntuu isolta.Voitko ajatella jotain uutta harrastusta esim.kuoro siel on ihan hyväksyvä meininki.Jos olo on kovin tukala niin koulun terkkarilla vois käydä joka arvioi onko tarvetta esim.lääkäriin.Tsemppiä!

    • Anonyymi

      Kuulostat siltä, että olet tosiaan aika yksin murteittesi kanssa. Voisitko kääntyä koulussa kuraattorin puoleen ja kertoa hänelle huolistasi ja toiveistasi. On monia tahoja ja keinoja, jotka voisivat auttaa sua sun tilanteessa, mutta ensin niistä pitää kertoa jollekkin. Yksin ei tosiaan kannata murheiden ja huolien kanssa jäädä. Eli kuraattori tai psykologi tai ihan vaan joku luotettava opettaja, josta pidät. Hänellekkin voi kertoa, ja hän sitten ohjaa tarvittaessa sinua eteenpäin oppilashuollon piiriin. Tsemppiä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2896
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2450
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2049
    5. 171
      1862
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1856
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      134
      1546
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe