Kosteita terveisiä.

Anonyymi-ap

Suurena ihmetyksen aiheenani on miksi TT ei kutsu Laiffia nyt esimerkiksi vappuna luokseen viettämään laatuaikaa kun kummallekin on kaverisuhteet erittäin tärkeitä, mutta heidän välinen kaveruussuhde ei kukoista, vaikka yhteistä mielenkiintoa ja puheenaihetta olisi aivan loputtomiin

Raxipossutkin saisivat thaimaalaisista lapsista kavereita ja facessakin voisivat sitten vaihtaa sanaa keskenään.

Laiffikin pääsisisi tutustumaan TT:n uuteen rakennusluomukseen ja sen aikuisten olohuoneeseen.

Ryppynen ja TT:n haavevaimo voisivat keskustella googlekääntäjän avustuksella.

Myöhästyneenä tupaantuliaislahjana Hukkapala voisi viedä useita muovipussillisia fasun suklaata.

Tästähän syntyisi vuosisadan rakkaustarina kun se ei aivan sitä vielä ole Pattayan rakkaiden kaikkien osapuolten kesken rakkauden pääkohteen ollessa 2010.

15

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On sulla ihmetyksen aiheet, eikö elämässäsi ole mitään muuta?

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍑 ­­N­­­y­­­m­f­o­­­m­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17841104o

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Voisivat ottaa yhteyden molempien esikuvaan hänen katsellen isolta skiiriltä ystäviään ja näin kolmikko voisi keskustella päivän polttavista aiheistaan kaikkien ollen ihan joo joo.
      Tippaleipiä söisivät ja simaa maiskutellen valkoiset iltakoulusta saadut lakit päässään.

      • Anonyymi

        Varsinaiset riemujuhlat ja olymbiaaditkin voisi TT kaiken totuuden torvensoittajana sihteerinään vieläkin totisempi tarkkailija Tehdasköyhä Hukkapala.
        Kutsut Sairaspohkeiselle, kalansavustajalle kolmannessa polvessa, Herroille helläkoukku ja hellakoukku, Krunikan Vilille, Kontulan Kingille, Martalle tietysti, Golfarille, kasipallojen velanperijälle, jopa vaikkapa 2010:n ylivertaisille ja exillekin, sekä HondaKurkolle joka toisi mukanaan jätesäkillisen pähkinöitä, että kaikille riittää puuhaa oravien syöttämisessä.


      • Anonyymi

        Hyvä diisi... ihan ittekö sanoitit?

        Kysyin... naapurin omenapuiston intialaiselta mämmi,
        mummolta miten sanat savoksi mennöö.....

        ---
        Hukkapala menee
        Laula toivoa patriot lallan lej
        Hukkapala menee
        Laula toivoa isäksi lej
        Ja sellainen, jota Hukkapala ei ota
        Hän ei myöskään saa TT:tä
        Hukkapala menee...
        Laula toivoa isäksi lej
        ---

        Kovakuntoisena talkkihanurina harvemmin mää kävelen
        ja, jou jou mutt kerrotko NumButt tohon istuvan sävelen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä diisi... ihan ittekö sanoitit?

        Kysyin... naapurin omenapuiston intialaiselta mämmi,
        mummolta miten sanat savoksi mennöö.....

        ---
        Hukkapala menee
        Laula toivoa patriot lallan lej
        Hukkapala menee
        Laula toivoa isäksi lej
        Ja sellainen, jota Hukkapala ei ota
        Hän ei myöskään saa TT:tä
        Hukkapala menee...
        Laula toivoa isäksi lej
        ---

        Kovakuntoisena talkkihanurina harvemmin mää kävelen
        ja, jou jou mutt kerrotko NumButt tohon istuvan sävelen

        Jippii jippii taas hyvä syy Sbugeilla.
        Suomennos ei ole oikein.


      • Anonyymi

        Entäs yhdys sanat ??


      • Anonyymi

        Kysy peililtäsi mitä villalanka on saanut sinut tänään tekemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy peililtäsi mitä villalanka on saanut sinut tänään tekemään.

        Kysy sinä sisäiseltä Sika-Amalialtasi kannattaisiko sinun pyyhkiä ihan vaan oma pyllysi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä diisi... ihan ittekö sanoitit?

        Kysyin... naapurin omenapuiston intialaiselta mämmi,
        mummolta miten sanat savoksi mennöö.....

        ---
        Hukkapala menee
        Laula toivoa patriot lallan lej
        Hukkapala menee
        Laula toivoa isäksi lej
        Ja sellainen, jota Hukkapala ei ota
        Hän ei myöskään saa TT:tä
        Hukkapala menee...
        Laula toivoa isäksi lej
        ---

        Kovakuntoisena talkkihanurina harvemmin mää kävelen
        ja, jou jou mutt kerrotko NumButt tohon istuvan sävelen

        Kovakuntoisena talkkihanurina harvemmin mää kävelen
        ja, jou jou mutt kerrotko NumButt tohon istuvan sävelen

        https://www.youtube.com/watch?v=BJQum6zY4Os


      • Anonyymi

        Helppoahan se on omistus Ladan ex omistajana kuksailla osamaksu Meseilijöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinaiset riemujuhlat ja olymbiaaditkin voisi TT kaiken totuuden torvensoittajana sihteerinään vieläkin totisempi tarkkailija Tehdasköyhä Hukkapala.
        Kutsut Sairaspohkeiselle, kalansavustajalle kolmannessa polvessa, Herroille helläkoukku ja hellakoukku, Krunikan Vilille, Kontulan Kingille, Martalle tietysti, Golfarille, kasipallojen velanperijälle, jopa vaikkapa 2010:n ylivertaisille ja exillekin, sekä HondaKurkolle joka toisi mukanaan jätesäkillisen pähkinöitä, että kaikille riittää puuhaa oravien syöttämisessä.

        Silloin sensukka kun olit prätkäpalstalla Chiang Main Harley-tyttönä hapsunahkahousuissa niin sinulla oli tapana riidellä HondaKurkon kanssa. Itse en siellä keskustellut, mutta kävin vilkaisemassa sitä palstaa kun aloit etsiä täältä tuota HondaKurko nimimerkkiä.
        Sinulle on pitkä taival täällä palstalla jo lukuisilla eri hahmoilla.


    • Anonyymi

      Yksinäisyys ilmenee monella muotoa...

    • Ilmoittakaa välittömästi minulle, ketä teillä on tulossa vappuna kylään ja ketä ei tule.
      Vaadin kuulla myös että miksi joku tulee ja joku ei, onko erilainen arvomaailma tai vaimo? Lähden radalle vapuksi, menee muutamat tuhannet eurot jos aimo innostuu.
      Ihan ekaksi haetaan salesta alekokkia ja atrillia.

      • Anonyymi

        Teillä hyvä pore, kuksissa.
        Siinä ei sitä, muutaman sentin kusista putkea... kaipailla, katkerana.
        Kun sinä, ja Posso Pulleva Pallomerensaari.
        Pupen ...sanonko mitä... imeskelette.


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe