Suurena ihmetyksen aiheenani on miksi TT ei kutsu Laiffia nyt esimerkiksi vappuna luokseen viettämään laatuaikaa kun kummallekin on kaverisuhteet erittäin tärkeitä, mutta heidän välinen kaveruussuhde ei kukoista, vaikka yhteistä mielenkiintoa ja puheenaihetta olisi aivan loputtomiin
Raxipossutkin saisivat thaimaalaisista lapsista kavereita ja facessakin voisivat sitten vaihtaa sanaa keskenään.
Laiffikin pääsisisi tutustumaan TT:n uuteen rakennusluomukseen ja sen aikuisten olohuoneeseen.
Ryppynen ja TT:n haavevaimo voisivat keskustella googlekääntäjän avustuksella.
Myöhästyneenä tupaantuliaislahjana Hukkapala voisi viedä useita muovipussillisia fasun suklaata.
Tästähän syntyisi vuosisadan rakkaustarina kun se ei aivan sitä vielä ole Pattayan rakkaiden kaikkien osapuolten kesken rakkauden pääkohteen ollessa 2010.
Kosteita terveisiä.
15
239
Vastaukset
- Anonyymi
On sulla ihmetyksen aiheet, eikö elämässäsi ole mitään muuta?
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17841104o
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Voisivat ottaa yhteyden molempien esikuvaan hänen katsellen isolta skiiriltä ystäviään ja näin kolmikko voisi keskustella päivän polttavista aiheistaan kaikkien ollen ihan joo joo.
Tippaleipiä söisivät ja simaa maiskutellen valkoiset iltakoulusta saadut lakit päässään.- Anonyymi
Varsinaiset riemujuhlat ja olymbiaaditkin voisi TT kaiken totuuden torvensoittajana sihteerinään vieläkin totisempi tarkkailija Tehdasköyhä Hukkapala.
Kutsut Sairaspohkeiselle, kalansavustajalle kolmannessa polvessa, Herroille helläkoukku ja hellakoukku, Krunikan Vilille, Kontulan Kingille, Martalle tietysti, Golfarille, kasipallojen velanperijälle, jopa vaikkapa 2010:n ylivertaisille ja exillekin, sekä HondaKurkolle joka toisi mukanaan jätesäkillisen pähkinöitä, että kaikille riittää puuhaa oravien syöttämisessä. - Anonyymi
Hyvä diisi... ihan ittekö sanoitit?
Kysyin... naapurin omenapuiston intialaiselta mämmi,
mummolta miten sanat savoksi mennöö.....
---
Hukkapala menee
Laula toivoa patriot lallan lej
Hukkapala menee
Laula toivoa isäksi lej
Ja sellainen, jota Hukkapala ei ota
Hän ei myöskään saa TT:tä
Hukkapala menee...
Laula toivoa isäksi lej
---
Kovakuntoisena talkkihanurina harvemmin mää kävelen
ja, jou jou mutt kerrotko NumButt tohon istuvan sävelen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä diisi... ihan ittekö sanoitit?
Kysyin... naapurin omenapuiston intialaiselta mämmi,
mummolta miten sanat savoksi mennöö.....
---
Hukkapala menee
Laula toivoa patriot lallan lej
Hukkapala menee
Laula toivoa isäksi lej
Ja sellainen, jota Hukkapala ei ota
Hän ei myöskään saa TT:tä
Hukkapala menee...
Laula toivoa isäksi lej
---
Kovakuntoisena talkkihanurina harvemmin mää kävelen
ja, jou jou mutt kerrotko NumButt tohon istuvan sävelenJippii jippii taas hyvä syy Sbugeilla.
Suomennos ei ole oikein. - Anonyymi
Entäs yhdys sanat ??
- Anonyymi
Kysy peililtäsi mitä villalanka on saanut sinut tänään tekemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy peililtäsi mitä villalanka on saanut sinut tänään tekemään.
Kysy sinä sisäiseltä Sika-Amalialtasi kannattaisiko sinun pyyhkiä ihan vaan oma pyllysi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä diisi... ihan ittekö sanoitit?
Kysyin... naapurin omenapuiston intialaiselta mämmi,
mummolta miten sanat savoksi mennöö.....
---
Hukkapala menee
Laula toivoa patriot lallan lej
Hukkapala menee
Laula toivoa isäksi lej
Ja sellainen, jota Hukkapala ei ota
Hän ei myöskään saa TT:tä
Hukkapala menee...
Laula toivoa isäksi lej
---
Kovakuntoisena talkkihanurina harvemmin mää kävelen
ja, jou jou mutt kerrotko NumButt tohon istuvan sävelenKovakuntoisena talkkihanurina harvemmin mää kävelen
ja, jou jou mutt kerrotko NumButt tohon istuvan sävelen
https://www.youtube.com/watch?v=BJQum6zY4Os - Anonyymi
Helppoahan se on omistus Ladan ex omistajana kuksailla osamaksu Meseilijöitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinaiset riemujuhlat ja olymbiaaditkin voisi TT kaiken totuuden torvensoittajana sihteerinään vieläkin totisempi tarkkailija Tehdasköyhä Hukkapala.
Kutsut Sairaspohkeiselle, kalansavustajalle kolmannessa polvessa, Herroille helläkoukku ja hellakoukku, Krunikan Vilille, Kontulan Kingille, Martalle tietysti, Golfarille, kasipallojen velanperijälle, jopa vaikkapa 2010:n ylivertaisille ja exillekin, sekä HondaKurkolle joka toisi mukanaan jätesäkillisen pähkinöitä, että kaikille riittää puuhaa oravien syöttämisessä.Silloin sensukka kun olit prätkäpalstalla Chiang Main Harley-tyttönä hapsunahkahousuissa niin sinulla oli tapana riidellä HondaKurkon kanssa. Itse en siellä keskustellut, mutta kävin vilkaisemassa sitä palstaa kun aloit etsiä täältä tuota HondaKurko nimimerkkiä.
Sinulle on pitkä taival täällä palstalla jo lukuisilla eri hahmoilla.
- Anonyymi
Yksinäisyys ilmenee monella muotoa...
Ilmoittakaa välittömästi minulle, ketä teillä on tulossa vappuna kylään ja ketä ei tule.
Vaadin kuulla myös että miksi joku tulee ja joku ei, onko erilainen arvomaailma tai vaimo? Lähden radalle vapuksi, menee muutamat tuhannet eurot jos aimo innostuu.
Ihan ekaksi haetaan salesta alekokkia ja atrillia.- Anonyymi
Teillä hyvä pore, kuksissa.
Siinä ei sitä, muutaman sentin kusista putkea... kaipailla, katkerana.
Kun sinä, ja Posso Pulleva Pallomerensaari.
Pupen ...sanonko mitä... imeskelette.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602