Kesä tulee

Anonyymi-ap

Ja kohta taas 2t kansa palvoo koko kesän itseään perkelettä. Ainakin sen älämölön perusteella mitä rannoilta kuuluu kun 2t-raatoja käynnistellään. Voi sitä kiroilun ja sadattelun määrää. Ja välillä savu nousee koneesta kuin sielunpaimenen palttoon helmasta.

Ja voi sitä kateuden määrää kun naapuri lähtee viereiseltä laituripaikalta vesille nelari Hondallaan ilman mitään ihme vemmeltämisiä, ja oma Etec seisoo kuin järki vajaamielisen vajaatahtimiehen päässä. Seisoo vaan, eikä käynnisty.

18

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, hervoton kommentti!
      Tuo kateus on nähty useasti ;)

    • Anonyymi

      Nelitahtihörhö tekee saman avauksen vuodesta toiseen, ja vastaa itselleen .

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        2t-kahjoa viedään hoitoon ;)
        Hyvä pätkä!


    • Anonyymi

      Perinneviesti. Kevät on tullut.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Alottajan mölinästä ei saisi mitään selevää, kun nelarinsa oli tuollalailla selällään.


      • Anonyymi

        Siinähän heti kättelyssä sanotaan: "Do not try this yourself at any circumstances." Miksi ei? Ettei totuus paljastuisi? Sama porukka veti Mercuryn pinnan alle. Kaiken todistelun perusperiaatteena on, että toisten on voitava toistaa sama testi samoilla parametreillä ja päädyttävä samaan tulokseen. Mitä väliä että puolueeton on tarkastanut veneiden konfiguraatiot kun kaasukahvassa olevien ammattilaisten puolueettomuudesta ei hiiskuta sanaakaan... molemmat Evinruden markkinointiosastolta? Samalla kikkailulla se Evinrude olisi päätynyt pinnan alle jos puikoissa olisi ollut Mercuryn tai Yamahan markkinointimiehet - äijien ajoituksesta tuo on kiinni eikä mistään muusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän heti kättelyssä sanotaan: "Do not try this yourself at any circumstances." Miksi ei? Ettei totuus paljastuisi? Sama porukka veti Mercuryn pinnan alle. Kaiken todistelun perusperiaatteena on, että toisten on voitava toistaa sama testi samoilla parametreillä ja päädyttävä samaan tulokseen. Mitä väliä että puolueeton on tarkastanut veneiden konfiguraatiot kun kaasukahvassa olevien ammattilaisten puolueettomuudesta ei hiiskuta sanaakaan... molemmat Evinruden markkinointiosastolta? Samalla kikkailulla se Evinrude olisi päätynyt pinnan alle jos puikoissa olisi ollut Mercuryn tai Yamahan markkinointimiehet - äijien ajoituksesta tuo on kiinni eikä mistään muusta.

        Etkönä huomannu, vai tahallaanko änkytät, kun sehän näkyy selvästi,miten nelarit nykäisee ensimmäisenä, joten saavat kierrokset nousemaan ennen E-tecciä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkönä huomannu, vai tahallaanko änkytät, kun sehän näkyy selvästi,miten nelarit nykäisee ensimmäisenä, joten saavat kierrokset nousemaan ennen E-tecciä.

        Niin nykäisee varaslähdön ja sitten höllää kaasua. Kaikki katsojan hämäämiseksi.


    • Anonyymi

      Kovasti tuntuu korventavan 2t-miehiä.
      Liekö öljynkäry kurkussa..

      • Anonyymi

        Tämä ei ole runojen kertomis sivusto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole runojen kertomis sivusto.

        Mikäs se tuo aloitus sitten on jos ei runo, joka on toistunut jo useana keväänä?


    • Anonyymi

      Täytyy kyllä kommentoida, vaikka vähän aiheen viereen meneekin, että kuuntelisin ilolla 2-t älämölöä verrattuna naapurin mopoautolla pitkin pihaa päristelyyn ja paskan bassojumputuksen meteliin...

      • Anonyymi

        Saa sitä bassojumputusta veneistäkin kuunnella nykyään. Kieltää pitäisi.


    • Anonyymi

      Hemmetinmoinen käry eilen illalla laiturilla.
      Joku yritti (nimenomaan yritti) 2t-raaskua käyntiin.
      Savu nousi, mutta ei lähtenyt kunnolla käymään.

      • Anonyymi

        Kaverisi kertoi, ettet sinä erota nelitahtista kakstahtisesta.


    • Anonyymi

      Ei taida etec enää mylviä rannoilla kun sen valmistus loppui 10v sitten.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1489
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1106
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      924
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      175
      812
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      595
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe