Olen nyt syksystä asti kamppaillut taas syömisen kanssa. Aiempaa historiaa tästä. Syksystä vuoden vaihteeseen söin ihan jäätävä määriä makeeta ja joko oksensin, paastosin tai liikuin paljon sen jälkeen. Kaikki kääntyi hieman toisin kun äitini naapurissa asuva mummo sanoi minun lihoneen ja aloin kiinnittää huomiota mitä söin ja aloitin herkkulakon. Söin koko ajan vähemmän kunnes join pelkkiä proteeinipirtelöitä ja liikuin paljon. Lopulta en syönyt enää yhtään mitään. Hämmennyin kuinka helppoa se oli. Hieman yli viikon olin syömättä mitään ja laihduin runsaat kuusi kiloa. Olin tosi tyytyväinen kunnes nyt taas kahden viime päivän aikana olen taas syönyt kauheesti makeeta. En yhtään haluaisi. Pääsin niin hyvään alkuun. Tiedän ettei tämä ole hyväksi mutta en oikein tiedä mitä tehdä. Hämmästyin myös ettei poikaystäväni sanonut mitään vaikka varmasti huomasi etten syönyt yhtään mitään tuon viikon aikana. En oikein haluaisi kertoakaan tästä kellekään ja kuitenkaan minua ei otettaisi kovin tosissaan niinkuin viimeksi. Tämä kaikki on jo täysin nielaissut minut. Mitähän sitä oikein tekisi
Mitä oikein tehdä
Anonyymi-ap
1
155
Vastaukset
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17841240R
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup483507Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1242802Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua402454Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652177Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4311747- 621227
- 561123
- 2591059
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.651011- 45978