ettet ole aikomassa suhteeseen kanssani. En ole sitä tyyppiä, että heitän pyyhkeen kehään pienten pyristelyiden takia. Kun on lisäksi kyse tosi rakkaudesta.
Nainen, en anna periksi vaikka vihjaat
44
724
Vastaukset
⁉️ tunnisteita, että tietää oikea vastata⁉️
- Anonyymi
Nämä tämmöiset on salettia lähestymiskieltokamaa...
https://www.espoonkravmaga.fi/krav-maga/naisten-itsepuolustuskurssit/- Anonyymi
Sinun pitääkin piiloutua kellariin, koska tämä ei ollut sinulle.
- Anonyymi
Kaipaukseni kohde ei ole hysteerikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaukseni kohde ei ole hysteerikko.
Ja mistä tiedät, kun ei ole edes kiinnostunut sinusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun pitääkin piiloutua kellariin, koska tämä ei ollut sinulle.
Erehdyt, se on urheilupuisto.
- Anonyymi
Eräs mies piiritti naista monia vuosia ja sai hänet.
- Anonyymi
Hmm nainen väsyi ja säälistä sitten? :D
- Anonyymi
Esim. MacDonaldsin perustaja. Tai siis tarkennuksena, henkilö, joka bölli nimen alkuperäiseltä perustajalta.
Peräänantamaton sinnikkyys puri tässä tapauksessa, koska toinenkin oli jollain tasolla kiinnostunut ja varmasti myös imarreltu.
Kaikissa tapauksissa ei toimi. Mutta mies kyllä huomaa sen. Ainakin toivottavasti.
- Anonyymi
On hienoa ettet anna periksi. Rakkauden puolesta kannattaakin "taistella".
- Anonyymi
Omasta päästäsi keksit nuo vihjailut. Olet suhteessa kanssani ennen kuin ehdit kissaa sanoa.
- Anonyymi
Selvä, jos näin. Kovinpa huolimattomasti heität signaalejasi sitten.
- Anonyymi
Luulen kuitenkin, ettet ole ihastukseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa sanoa. Eipä tuossa tunnisteita ollut joten kai se on kaikille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen sinun ihastuksesi aivan varmasti.😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen sinun ihastuksesi aivan varmasti.😁
Tämä ei ollut sama kuin edellinen. Tuli sivusta. Itsekin epäilen ja paljon. terveisin tuo kissasta höpisijä
- Anonyymi
Pienten pyristelyiden🤔😳🥺😔🙂
- Anonyymi
Kyllä. Paljon ilkeää pitää hänen vielä tehdä, ennen kuin kärsivällisyys ja tunteet loppuu. Hän on ainoa oikea ja sillä siisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Paljon ilkeää pitää hänen vielä tehdä, ennen kuin kärsivällisyys ja tunteet loppuu. Hän on ainoa oikea ja sillä siisti.
Ja hän on tässä ❤️ minä rakastan sinua :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hän on tässä ❤️ minä rakastan sinua :)
Sinä olet todella sekaisin. Elät palstasuhteessa täällä joka miehen kanssa ja aina olet varma. Onko sinulle oikeaa kaivattua edes?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet todella sekaisin. Elät palstasuhteessa täällä joka miehen kanssa ja aina olet varma. Onko sinulle oikeaa kaivattua edes?
Kyllä, minä olen sekaisin, mutta vain rakkaudesta sekaisin. Ja toisekseen: olen mies eikä miehiin siis ole "sellaista" kiinnostusta. Ja kolmanneksi: kylläpä vain on oikea kaivattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset voi lähettää meseen viestiä että hän saisi tietää olevansa sulle tärkeä.
- Anonyymi
Hyvä sinä olet kestävä rakkaudessa!
- Anonyymi
En voi luonteelleni mitään .. ikuinen romantikko, vaikkakin sellainen kaatissäkki oonki, mutta kyllä mä rakkauden tunnen, silloin kun se on. Se nyt vain sattuu asumaan mussa. Sori siitä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi luonteelleni mitään .. ikuinen romantikko, vaikkakin sellainen kaatissäkki oonki, mutta kyllä mä rakkauden tunnen, silloin kun se on. Se nyt vain sattuu asumaan mussa. Sori siitä :)
En sit laittele linkkejä huom! Too dangerous ..
- Anonyymi
Laulu naiselle:
https://www.youtube.com/watch?v=u5qdgU-E03Q&list=PL2CCE00D5BDE2E557- Anonyymi
Kiitos Rakas.❤️Samoin tunnen sinua kohtaan;olet ensimmäinen ajatuksissani.
- Anonyymi
Tämä laulu tuokoon sinut lähemmäksi minua:
Harri Kuokkanen -Ollaanko vaan
YouTube.
🙋♀️
- Anonyymi
Vai että sellainen pyryharakka tapaus.
- Anonyymi
Huomenta, nainen! Mitä tänään, onko sulla ulkoilupäivä? Olen hengessä mukana.
- Anonyymi
Huomenta sinulle!On minulla tänään ulkoilupäivä.Minulla on tapana ulkoilla joka päivä.Jos ei tule mitään esteitä.
Kiitos siitä,että olet hengessä mukana!Se tuo minulle iloa ja lisää voimaa;
Voimaa ❤️Rakastaa ❤️Sinua vain enemmän ja enemmän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta sinulle!On minulla tänään ulkoilupäivä.Minulla on tapana ulkoilla joka päivä.Jos ei tule mitään esteitä.
Kiitos siitä,että olet hengessä mukana!Se tuo minulle iloa ja lisää voimaa;
Voimaa ❤️Rakastaa ❤️Sinua vain enemmän ja enemmän.❤❤❤❤❤
- Anonyymi
Mulla on joka päivä myös ulkoilupäivä. En ole koskaan oikeen ollut vappuihminen ei kulu mun vaput kännäten saati muutkaan pyhät, mutta kukin tehkööt miten tykkää. Onhan skumppa hyvää joskus. Hyvää vappua silti hänelle! Muhun ei kyllä yksikään ukko uppoais jos ei olis tuota ap,n luonnetta niin Hänhän on ainoa joka oikeen koskaan ikinä uponnutkaan.
- Anonyymi
Minä pärjään hyvin ilman ”humalaan”johtavia ”vappujuomia.”Pystyn nauttimaan vapusta muulla tavoin.Tällä kertaa olen puhaltanut ilmapalloja ja serpentiinillä koristellut kodin,ihan omaksi iloksi.
On myös kiva laittaaa ”omatekemää”ruokaa.Vaikka tällä kertaa vietän vapun yksin.
Olen vapaa nainen.Vaikka takanapäin minulla on pitkä avioliito.”Liitto”jonka luulin ensin olevan koko elämän pituinen liitto.Mitä se ei sitten ollutkaan.
- Anonyymi
Toivottavasti teet asioiden eteen jotain irl. Silloin on kyse tosirakkaudesta.
- Anonyymi
Entäs, jos se nainen ei rakasta sinua.
- Anonyymi
Hän kyllä tietää jos rakastaa.
- Anonyymi
Kokisin tuollaisen niin ahdistavana pakko änkemisenä, että suuttuisin. Ehkä joku muu on ymmärtäväisempi.
Cool❄️ - Anonyymi
Toinen ei välttämättä ole samaa mieltä. Ja se on jo sairasta väkisin yrittää.
- Anonyymi
No eipä ollut onneks mun aloitus tää ketju. Muutenkin jo saanu niskaan kaikkee huonoo vain. Nimeltä mainitsematta ..
- Anonyymi
Kukaan ei ole yrittämässä väkisin, ellet sinä itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ole yrittämässä väkisin, ellet sinä itse.
Sanotko väkisin yrittämiseksi, jos ikävöi toista? Entä jos ikävöin edesmenneitä sukulaisia? Onko sekin sit väkisin yrittämistä? Koeta ny perhana erottaa tunnetilat väkisin yrittämisestä! Kahjoa ajattelutyyliä!
- Anonyymi
Laulu tälle päivälle rakkaalleni:
https://www.youtube.com/watch?v=Z1qivhrQXLo- Anonyymi
Tahdon kulkea mielelläni noita polkuja yhdessä sinun kanssa.Ei kannata kurkottaa tai haikailla liiaksi merten taa.Täällä meillä on hyvä olla yhdessä!Yhteisellä polulla!
Neil Diamond Hello Again
YouTube.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin6212168Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh175181Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r344738Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4712381Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142250Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2931823FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01481Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu941328- 391236
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101215