Hyvää huomenta. ☕🎈
Hyvää vappua
56
142
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää vappua myös sinulle.🤱🤗
Hyvää ja hauskaa vappua myös sinulle🤗
- Anonyymi
Hyvää huomenta ja mukavaa vappua! ☕️🎉 mitäs tänään on suunnitelmissa? 👸🏼
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Huomenta. No, eipä oikein mitään. Kahvia nyt juon. Käyn salilla ehkä. ☕🎈
Heittäiskö vappurunon susihukalle?heitän silti 💁🏼♀️
Vappua viettää tänään saamme,
Työläisten päivää juhlikaamme.
Kulttuuriin kuuluu sima🍻,
Pidetään tänään matala rima.
Munkitkin kuuluvat vappuun🍩,
Se on kai merkittynä johonkin lappuun.
Jokainen juhlii tavallaan, rauhoittuen tai riehuen.
Vietetään vappua lippu liehuen🇫🇮 Anonyymi kirjoitti:
Heittäiskö vappurunon susihukalle?heitän silti 💁🏼♀️
Vappua viettää tänään saamme,
Työläisten päivää juhlikaamme.
Kulttuuriin kuuluu sima🍻,
Pidetään tänään matala rima.
Munkitkin kuuluvat vappuun🍩,
Se on kai merkittynä johonkin lappuun.
Jokainen juhlii tavallaan, rauhoittuen tai riehuen.
Vietetään vappua lippu liehuen🇫🇮Kiitos. Se oli runo soma että kiva. 🤗 ☕ 🎈
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mitäs sinulla, suunnitelmissa? :)
Eipä mitään normista poikkeavaa myöskään. Taidan lähteä keittiöön kahville☕️
Anonyymi kirjoitti:
Eipä mitään normista poikkeavaa myöskään. Taidan lähteä keittiöön kahville☕️
Ok.
- Anonyymi
talla hetkella en kirjoita mitaan jos juha taas tietaa niin se raivostuu
- Anonyymi
Ei ole kahvia eikä rahaa yhtään. Ei ole kahvinkeitintäkään.
Spagettia on. Juureksia on. Kyllä mä siitä sopan saan keitettyä. - Anonyymi
Velat ulosotossa.
Ikävä kuulla. Itse sain talouteni hyvään kuntoon hiljattain. Toivottavasti saan sen myös pidettyä niin.
Kaikki on ohi. En juhli.
- Anonyymi
Ei vappua tarvi juhliakaan.
Tiesitkö, että ”kaikki on ohi” voi sanoa vasta kuolinvuoteella? Anonyymi kirjoitti:
Ei vappua tarvi juhliakaan.
Tiesitkö, että ”kaikki on ohi” voi sanoa vasta kuolinvuoteella?Tarkoitin ihastukseeni liittyviä asioita. Haluan unohtaa ja haudata tunteet.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tarkoitin ihastukseeni liittyviä asioita. Haluan unohtaa ja haudata tunteet.
Eli lopetat netan poikaystävän stalkkaamisen?
Anonyymi kirjoitti:
Eli lopetat netan poikaystävän stalkkaamisen?
Ei siitä ole mitään iloa minulle.
- Anonyymi
Oletko mustasusi T-mies?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En ole. Nimi alkaa J:llä. Yhteensä 4 kirjainta.
Ok kiitti vastauksesta. Eräs t mies on vaan käyttänyt nimimerkkiä musta susi joskus vuosia takaperin eräässä toisessa yhteydessä, joten siksi kysyin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En ole. Nimi alkaa J:llä. Yhteensä 4 kirjainta.
Jari?
Anonyymi kirjoitti:
Ok kiitti vastauksesta. Eräs t mies on vaan käyttänyt nimimerkkiä musta susi joskus vuosia takaperin eräässä toisessa yhteydessä, joten siksi kysyin.
Ok... Voi hitto. Sori en tiennyt.
- Anonyymi
samoin sinulle paivalla syötiin nakkeja ja nyt meilla oli munkki ja simaa ei kait meilla sitten muuta olekkaan
Minä olen herkutellut ihan riittävästi. Poika ehdotti että lähdettäisiin laavulle, jonnekin. Täytyy miettiä että minne. Muuta ei tänään tapahdu.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minä olen herkutellut ihan riittävästi. Poika ehdotti että lähdettäisiin laavulle, jonnekin. Täytyy miettiä että minne. Muuta ei tänään tapahdu.
Laaavulle. Inariin?
Anonyymi kirjoitti:
Laaavulle. Inariin?
Ei tarvitse mennä niin kauas. Huomenna on aamulla töitä. Lappiin voin lähteä lomalla ens kuussa. Tai jonnekin. Mihin nokka näyttää.
- Anonyymi
Ketkä te? Keillä teillä oli ?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jääkää ja mädäntykää laavulle. Turhaa.
- Anonyymi
Nakkeja ja perunasalaattia👩
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se on aika perinteistä. Minä ostan grillimakkaraa ja lähden nuotiolle. Kauas ihmisistä.
Eikö sulle riitä ja kelpaa mikään. Kaikilla ei ole perhettä ja sä jaksat valittaa siitäkin kun joudut olee lasten kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sulle riitä ja kelpaa mikään. Kaikilla ei ole perhettä ja sä jaksat valittaa siitäkin kun joudut olee lasten kanssa.
En mitään valittanut.
- Anonyymi
Noita-akka näppylänaama. Shut up.
- Anonyymi
No tää on se monen lapsen äiti ja monen lapsen iISOÄiti. On se ISO.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se on aika perinteistä. Minä ostan grillimakkaraa ja lähden nuotiolle. Kauas ihmisistä.
😅😅😅
Tänään taas, joku nuori trollasi minua Tinderissä. Oli muka ensin kiinnostunut ja kohta oli poistunut kokonaan.
- Anonyymi
Helvetti.Kuka sua pakottaa olee tinderissä? Koko ajan löytyy kaikkea paskaa josta pitää valittaa. Mikään ei ole hyvin.
Anonyymi kirjoitti:
Helvetti.Kuka sua pakottaa olee tinderissä? Koko ajan löytyy kaikkea paskaa josta pitää valittaa. Mikään ei ole hyvin.
Haista nyt paska sinäkin. Mistä sitä akkaa muuten löytää? Ketään kiinnosta missään. En halua mitään läskiä viiskymppistä varaäitiä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Haista nyt paska sinäkin. Mistä sitä akkaa muuten löytää? Ketään kiinnosta missään. En halua mitään läskiä viiskymppistä varaäitiä.
Minä ainakin toivon että löydät sen oikean 🤗
Ne on aika lailla samaa matskua kaikki. Suomessa on kuitenkin aika vähän ihmisiä, ja sinkkuja. Joten ne on kaikki samat ihmiset joka sivulla. Ne on aika rajoitettuja, jollei maksa jotain kk maksua. Ilmaiset voi olla jotain huijausta. Voin tehdä tuonne treffiin taas kerran profiilin. Eipä sielläkään viimeksikään tullut vastaan, kuin pari mummoa, ja venäläisiä email kusetuksia.
Anonyymi kirjoitti:
Minä ainakin toivon että löydät sen oikean 🤗
Aika toivotonta alkaa olla. Ikää tulee lisää, ja mahdollisuudet hupenee. Kiitos kuitenkin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
sulla on tuota vittu sanaa vähän liikaa noissa teksteissä.
Ai nytkö kirosanat haittaa kun 11 vuotas tyttö j käytti paska sanaa niin se ei sua haitannut.
Anonyymi kirjoitti:
Ai nytkö kirosanat haittaa kun 11 vuotas tyttö j käytti paska sanaa niin se ei sua haitannut.
No ei se kovin fiksulta vaikuta, ja sinä et kaiketi ole 11v? Ylläpito pistää pois ketjut joissa kirotaan jatkuvasti.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kukaan nainen ei halua puolilöysää vitjamunaa.
Kaks työntöä ja tuijotus.
Sou. Tyst nyyy Anonyymi kirjoitti:
Kukaan nainen ei halua puolilöysää vitjamunaa.
Kaks työntöä ja tuijotus.
Sou. Tyst nyyySinä et tiedä mistään mitään. Aja sillä teslallas vaikka seinään.
- Anonyymi
mustasusi joko teit sen profiilin treffeihin?
En ole vielä tehnyt. On masentanut niin paljon nyt. Lähden nyt sinne laavulle. Tulen sieltä muutaman tunnin päästä pois.
On siellä treffeissä nyt profiili. En ole vielä laittanut kuvaa sinne.
- Anonyymi
Sillen vaan että, pitkälle on tultu aamusta. Nämä naiset täällä ovat, sinulle vilpittömiä ja ystävällisiä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin6212168Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh175181Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r344738Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4712381Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142250Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2931823FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01481Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu941328- 391236
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101215