Tässäpä niitä:
1. Et ole minun
2. Olet lähtenyt minua pakoon
3. Kauneutesi ei näy kilometrien taakse
4. Liian vilkas mielikuvitus
5. Korkea vaatimustaso
6. Sydänten särkijä
7. Suuri rakkautesi ei ole yltänyt tänne asti
8. Tarkkailijaluonne
Pistän lisää, kun saan kartoitettua.
Nainen, on sulla huonojakin puolia
122
3457
Vastaukset
- Anonyymi
Jos joku ois tätä mieltä musta niin en haluaisi häntä. 😂
- Anonyymi
Lisäys: osa ihan kivoja juttuja mutta sydänten särkijä ja korkea vaatimustaso särähtää. Et voi pakottaa ketään haluamaan sinua. Miten vaikea käsittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys: osa ihan kivoja juttuja mutta sydänten särkijä ja korkea vaatimustaso särähtää. Et voi pakottaa ketään haluamaan sinua. Miten vaikea käsittää.
Ei oo sulle. Oot kamala justiina
- Anonyymi
Tuohan on varsin hauska lista kun huumorilla ottaa. 🤭
Ja täytyy ottaa, kun osuu niin hyvin kohdalleen... 👀 Paitsi kauneudesta en nyt tiedä. 😅
Enkä minä mitään sydämiä särje, ainakaan tahallani, vaikka vähän joutuu välillä lähteä pikkuisen pakoonkin. 🥴 - Anonyymi
Saitko sen käsityksen, että lista oli tehty vakavalla mielellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan on varsin hauska lista kun huumorilla ottaa. 🤭
Ja täytyy ottaa, kun osuu niin hyvin kohdalleen... 👀 Paitsi kauneudesta en nyt tiedä. 😅
Enkä minä mitään sydämiä särje, ainakaan tahallani, vaikka vähän joutuu välillä lähteä pikkuisen pakoonkin. 🥴Minäkin pidin tästä. Lista kuplii kivasti monimielisyydessään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo sulle. Oot kamala justiina
hmm...Pian on varakaskin yhtä kokemusta rikkaampi
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17841859P
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ei tainnut olla mulle (naiselle), mutta vastaan niinkuin oisi ollut galluppi.
1. Et ole minun
Olen vapaa varattu. Eli en kenenkään, mutta ei kiinnosta muut kuin kaipaamani.
2. Olet lähtenyt minua pakoon
En ole vielä mennyt kesäksi piiloon. Pari viikkoa vielä kaupungissa.
3. Kauneutesi ei näy kilometrien taakse
11 kilsaa pyörllä, 13 km autolla jos osoite sama, kuin silloin.
4. Liian vilkas mielikuvitus
Sen takia en nykyisin lueskelekaan palstaa.
5. Korkea vaatimustaso
Jos tarkoittaa, että ihailemani mies on ainutlaatuinen niin kyllä.
6. Sydänten särkijä
Jos jonkun sydän särkyy, niin ei ole mun vika. Jos en tykkää niin en tykkää.
7. Suuri rakkautesi ei ole yltänyt tänne asti
Ei häntä ole näkynyt täälläkään 😢
8. Tarkkailijaluonne
Tämä kyllä. Porukassa enemmän tarkkailen, kuin tungen esiin.- Anonyymi
13 Km päässä EI ole kun kirjolohilampi ja Eräkämppä ! Eli Älä äijä valehtele ja siitä 3 km on Tuulipuisto ! 44 tuulimyllyä toisen pitäjän rajaa , ja mokomat on vielä Suunnitteilla .
- Anonyymi
Jos joku tulis sanomaan minulle … luovia juttuja harrastavana ja ehkä joskus vielä työkseni tekevänä naisena että mullon liian vilkas mielikuvitus
Tyyppi olis samantien ulkona elämästäni ….
Saa etsiä sen tylsämielisen alistuja naisen muualta…..
Sitä puolta minussa ei arvostella.
Samoin se et menee sanomaan sydäntensärkijäksi ja vaativaksi persoonaksi
Vaikka olenkin niitä molempia niin ajaa miehen pois mielestä ….
Saa siinä mies olla sitte yksin aivan vapaasti … - Anonyymi
Periaatteessa kaikki nuo osuivat, mutta enpä usko hänen täällä kirjoittelevan. Hankalat välit meillä.
- Anonyymi
Onkohan enää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan enää?
Meillä voi olla tästä näkemyseroja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just erottiin.
- Anonyymi
Oon miettinyt monesti sitä että jotkut ihmiset tekee mielessään aina tekosyitä ihan pieniäkin, miksi ei voi ottaa yhteyttä tai lähestyä jos vähääkään olisi mahdollista. En siis tarkoita että toinen on varattu tai tietää jo ettei toisella ole kiinnostusta niin sitten on asia erikseen. Kysymällähän ja hienoisesti lähestymällähän siitä saa selvän että mikä on toisen mielenkiinto ja jos toinen vastaa tylysti tai muuten on vastaamatta niin asia selvä. Joskus on mentävä vaan sen mukavuusalueen ulkopuolelle jos jotain haluaa, poksauttaa sen suojakuplan. Vaihtoehtona on se että sitten vain kestää että ehkä se ikävä joskus siitä menee pois, jos menee. Pelko ja jännitys ajaa varmaankin ihmiset mielessään ajattelemaan syyn miksi ei voi tehdä.
- Anonyymi
Mä lähestyin ite mutta kummankaan kanssa jota kaipaan asiat ei lähteny etenemään niinkuin toivoin …ainakin yritin kyllä kovasti,
Melkein kuolinkin kun keho ei pysynyt mukana kierroksissa.
Et kyllä Jotku yrittää ainaki jossain vaiheessa elämää…
Jos joskus vielä rakastun johonkuhun siihen voi olla vaikea tutustua ja ottaa yhteyksiä kun pohjalla on enempi epäonnistumisia ihmissuhteissa kun onnea ja iloa…
Kyllä siinä tulee pelkoa
Samoin ne joilla on vähän kokemuksia … mutta ovat esim olleet kiusattuja tai muuten epäsuosiossa pelkäävät …
Saamaa tuskan väistelyä…
Se epämukavuus juttu on vähän lievempi tunne kun se tressi minkä kanssa epäonnistuneet ja kiusatut painiskelevat enenkun jotain kokeilevat tehdä…
Minua esim ei viehätä kaltaiseni …jotka voisivat ongelmiani ymmärtää ja jotka ovat kokeneet samaa paskaa…
Ne on vain kavereita ne …Seksiin on muuta haussa …. En halua ola terapeutti siinäkin suhteessa
Etin sitä onnea edeleen mikä elämästäni puuttuu… kun se on ollu niin kovaa muuten.
Vastapainoa… tasapainoa …rakkautta..
Seuraavaksi yritän muokata itseni vielä keran ja paremin semoiseksi et viimeinkin kelpaisin riistäisin ja yltäisim saamaan onnesta kiinni ja olisin usemalle se vaihtoehto johon voi tutustua ja ehkä myös rakastua…
Kuljen kohti epätoivoista taistelua…
Naiselta - Anonyymi
Olen samaa mieltä! Tekosyitä vaan kun uskallus puuttuu.
- Anonyymi
Noh, näin kävi. Muiden tuntemuksiin ja näkemyksiin ei oikeastaan voi juurikaan vaikuttaa, joten kaikenlaista voi sattua. Mutta hauska lista, joten Glada Vappen!
- Anonyymi
Osuu paitsi sydäntensärkijä. Sitä en ole. En niinkuin millään lailla. Korkea vaatimustaso- vain yksi kelpaa, se johon olen ihastunut. Rakkaus- mihinpä se yksipuolisena yltää.
- Anonyymi
Noi loput onkin yksin jääneen mies raukan rutinaa siitä et jäi yksin ,,,,
Helpompi hyväksyä oma tilanne kun voi haukkua naisen. Ja kulkea sitte eteenpäin….
Naiset voi kyllä pelätäkki mutta yleensä silloin miehen käytöksessä ja luonteessa on jotain vialla jotain mikä siihen ajaa…
Sillon mietittävä että onko oma mielipide itsestä se minkä muutkin näkevät ja kokevat…
Sit tuohon kauneus ei näy kauas
Kuka prkl käski ihastua johonki Of tai somenaiseen jota et oo koskaan nähny livenä
Siinä on taas turha syytellä naista … kun se oma aktiivisuus asian suhteen on persellään.
Nykyaikana on enenpi mahdollisuuksia tutustua ja tapailla mutta silti ihmiset saa mitään aikaan…Ens kerralla tee enenpi …muiden syyttely on laiskan keino.- Anonyymi
Huom! Joskus se mies syyllistetään tuohon vaikkei olisi se syypää. Mulla on näyttöä jos haluat tarkemmin tietää. Viestit kahden ihmisen välillä.
- Anonyymi
Mitkäs on sun huonoja puolia?
- Anonyymi
Niistä pitäisi tehdä oma aloitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niistä pitäisi tehdä oma aloitus.
Olen odottamut, että koska teet tämän aloituksen.
- Anonyymi
Noinhan se on, mutta sinullahan on koko koko loppuelämä korjata noita minun "vikoja"💋
- Anonyymi
1. Viimeinkin tajusit
2. En näköjään tarpeeksi kauas
3. Olisiko kannattanut käydä Specsaversilla
4. Et tiedä puoliakaan
5. Aina on varaa korottaa
6. Väärä syytös
7. Se vain kiertää sut
8. Sellainen tosiaan olen, hiljainen sivustatarkkailija- Anonyymi
Tarkoitatko, että et ole mielestäsi kaunis? Erehdyt.
Niin, ja kyllä minä sinua rakastan vaikka muuttaisit Kiinaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko, että et ole mielestäsi kaunis? Erehdyt.
Niin, ja kyllä minä sinua rakastan vaikka muuttaisit Kiinaan.Sinun kaukonäössäsihän se ongelma on. Hanki lasit tai uudet vahvemmat linssit. Siitä vaan, minä taas en rakasta sinua, vaikka olisit viimeinen mies maailmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kaukonäössäsihän se ongelma on. Hanki lasit tai uudet vahvemmat linssit. Siitä vaan, minä taas en rakasta sinua, vaikka olisit viimeinen mies maailmassa.
Voisitko kertoa, miksi olen sulle niin vastenmielinen, kun sanot sen noin vahvasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kaukonäössäsihän se ongelma on. Hanki lasit tai uudet vahvemmat linssit. Siitä vaan, minä taas en rakasta sinua, vaikka olisit viimeinen mies maailmassa.
Olipa inhottavasti sanottu. Vahvat on antipatiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa inhottavasti sanottu. Vahvat on antipatiat.
Ei minusta lainkaan inhottavasti mutta suoraan kyllä. Eikä ole lainkaan antipatioita. Kun ei sovi yhteen jonkun kanssa, niin sitten ei sovi. Turha sen asian ympärillä on kierrellä ja esittää muuta kuin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minusta lainkaan inhottavasti mutta suoraan kyllä. Eikä ole lainkaan antipatioita. Kun ei sovi yhteen jonkun kanssa, niin sitten ei sovi. Turha sen asian ympärillä on kierrellä ja esittää muuta kuin on.
Sinusta saa vaikutelman, että olet kylmä ja tyly. Vähän kuin jyräjustiina.
No thanks! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No thanks!Olen kaukana siitä. Täysin päinvastainen tuohon olettamaasi. Joskus kuitenkin on hyvä sanoa asiat suoraa. Sillä vältetään aivan turhia haaveita ja surua. Minulle taas tulee sinusta mieleen jyrääjä ja kritisoija. sinähän pidät huonoina puolina useampaa sellaista puoltani, joita itse taas pidän ehdottomasti parhaimpina puolinani. Eli en tietenkään huolisi rinnalleni ihmistä, joka pitäsi pahansa sitä mikä minussa on parasta. Sellainen ihminenhän vain tuhoaisi minusta kaiken hyvän.
So no thank you to you too! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kaukana siitä. Täysin päinvastainen tuohon olettamaasi. Joskus kuitenkin on hyvä sanoa asiat suoraa. Sillä vältetään aivan turhia haaveita ja surua. Minulle taas tulee sinusta mieleen jyrääjä ja kritisoija. sinähän pidät huonoina puolina useampaa sellaista puoltani, joita itse taas pidän ehdottomasti parhaimpina puolinani. Eli en tietenkään huolisi rinnalleni ihmistä, joka pitäsi pahansa sitä mikä minussa on parasta. Sellainen ihminenhän vain tuhoaisi minusta kaiken hyvän.
So no thank you to you too!Nämä "kielteiset" piirteet hänestä on tehty kieli poskessa, joten ei pidä ottaa kaikkea vakavasti. Ja senkin jälkeen makuasioista ei voi kiistellä, joten se siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä "kielteiset" piirteet hänestä on tehty kieli poskessa, joten ei pidä ottaa kaikkea vakavasti. Ja senkin jälkeen makuasioista ei voi kiistellä, joten se siitä.
Se, että ne edes ilmaisee ja se, että lukee tekstini kuten luit, kertoo sen, ettei tajua huumoriani lainkaan ja on ainakin muutaman sadan valovuoden päässä henkisesti. Eli ei mitään mahdollisuuksia, vaikka olisi viimeinen mies maailmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä "kielteiset" piirteet hänestä on tehty kieli poskessa, joten ei pidä ottaa kaikkea vakavasti. Ja senkin jälkeen makuasioista ei voi kiistellä, joten se siitä.
Niin kauan kun maailmasta löytyy edes jotain eläimiä, joiden kanssa on mahdollista päästä sosiaaliseen kanssakäymiseen, niin ne sentään eivät kritisoi turhista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, että ne edes ilmaisee ja se, että lukee tekstini kuten luit, kertoo sen, ettei tajua huumoriani lainkaan ja on ainakin muutaman sadan valovuoden päässä henkisesti. Eli ei mitään mahdollisuuksia, vaikka olisi viimeinen mies maailmassa.
No se on sitten hej då!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on sitten hej då!
Siätähän se oli jo ekasta viestistäni. Luulin sanoneeni riittävän suoraan viimeistään toisessa viestissäni, mutta ei sekään tainnut sitten olla riittävän suoraan sanottu,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos yhtään lohduttaa, niin minusta oli alusta lähtien selvää, että nämä oli tehty kieli poskessa. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko kertoa, miksi olen sulle niin vastenmielinen, kun sanot sen noin vahvasti?
Ja sori, en huomannut tätä viestiäsi. Et ole vastenmielinen, olet epäyhteensopiva. Ihminen, joka pitää monia parhaita puoliani huonoina ja vieläpä erikseen kritisoi niitä, ei todellakaan sovi yhteen kanssani. Tuossa asetelmassa ei kukaan ole tyytyväinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos yhtään lohduttaa, niin minusta oli alusta lähtien selvää, että nämä oli tehty kieli poskessa. -sivusta
Tietysti oli itsestäänselvää, mutta ei se ole oleellista. Oleellista on erilaisuus, ei onko jokin vakavissaan sanottu vai ei. Myös kieli poskessa kirjoitetuista näkee sen, jos ollaan liian erilaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti oli itsestäänselvää, mutta ei se ole oleellista. Oleellista on erilaisuus, ei onko jokin vakavissaan sanottu vai ei. Myös kieli poskessa kirjoitetuista näkee sen, jos ollaan liian erilaisia.
Mutta miksi sitä pitää ruveta tuntemattomalle räyhäämään jostain kieli poskessa tehdystä listasta? Sitä minä en ymmärrä. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miksi sitä pitää ruveta tuntemattomalle räyhäämään jostain kieli poskessa tehdystä listasta? Sitä minä en ymmärrä. -sivusta
Kuka tässä muka räyhää? Minun silmiini lähinnä joku toinen tuli tuohon räyhäämään minun kieli poskessa tehtyy vastaukseeni = hänellä on totaalisen erilainen huumorintaju kuin minulla. Sitä en tiedä onko kyseessä aloittaja, mutta v.ttuako sen väliä. minä en ole hetkeäkään kenellekään räyhännyt, mutta kyllä, koen minulle räyhtyn, kuten nyt sinä tuossa edellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli älä siis tule siihen sivusta räyhäämään, jos et halua räyhäämistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä luin tämänkin listan ja tulkitsin sen hyväntuulisenesti kirjoitettuna: osin tosimielellä, osin huumörin kautta. Monimielisyys on hauskuutta. Sanoilla ja ilmaisuilla leikkiminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No thanks!Minä olen mies. En jyräjustiina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..muutaman sadan valovuoden päässä...
Hmm. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kauan kun maailmasta löytyy edes jotain eläimiä, joiden kanssa on mahdollista päästä sosiaaliseen kanssakäymiseen, niin ne sentään eivät kritisoi turhista.
Iilimadot lapsena roikkuivat polven ja nilkan välillä, kun irrotin soutuvenettä irti rannalla. Järvelle lähdettiin syssen kanssa.
Ei ne höpötellyt, vaikka nypin niitä ja raastoin jollain puunoksalka irti. Hiljaisia kavereita olivat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne olivat. Minusta riemastuttavia. Ilmaisun sä-vyä pitää tulkita, kokea ja eritoten aistia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos tuo vänkyttäjä ei olekaan sinun hän ja tuskin onkaan eli hänen mielipiteillä ei ole sulle oikeasti vatunkaan väliä.
- Anonyymi
9. Ylikriittinen (en tarkoita itseeni kohdistuvaa)
10. Rikkoo kauneusmittareita
11. Sählääjä
12. Asuu väärässä paikassa
13. Ylivirittyneisyys
14. Ajatus leikkaa nopeasti
15. Vastaanharaaja
16. Urautuvaisuus- Anonyymi
Miksi kohta 16. On huono juttu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kohta 16. On huono juttu?
On hyvä joskus kokeilla uutta ja muuttaa ajatusmalleja. Olla suunnittelematta liikaa ja tekemättä aina täsmälleen samalla tavalla. Kulkea siitä, mistä kaikki muutkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hyvä joskus kokeilla uutta ja muuttaa ajatusmalleja. Olla suunnittelematta liikaa ja tekemättä aina täsmälleen samalla tavalla. Kulkea siitä, mistä kaikki muutkin.
Ai no ei sitten minulle. Olen tuuliviiri😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai no ei sitten minulle. Olen tuuliviiri😁
Eikös tuuliviiri olekin juuri päinvastainen urautuvalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiset haluaa mennä omaa polkua ja sehän ei ole sitä urautumista vaan sitä että tuntee itsensä ja tietää mitä haluaa/tarvii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiset haluaa mennä omaa polkua ja sehän ei ole sitä urautumista vaan sitä että tuntee itsensä ja tietää mitä haluaa/tarvii.
Jos kuljet omaa ja omia polkujasi, olet makuuni. Et silloin ole urautuva. Peukut tästä 👍
- Anonyymi
Kun nyt naiset, myös tällä palstalla, ovat valittaneet, että rakastaako mies naista kaikkine virheineen. Siis jos tietäisi, millainen hän on oikeasti puutteineen. Tässä on vähän korjausta siihen ongelmaan. Rakastan silti tulisesti tätä naista kaikista puutteistaan huolimatta.
17. Luuli, että olin pelimies- Anonyymi
Niin no, mitä pitäisi ajatella jos toinen ei muuta osaa kun vongata. ja joka lopettaa olemasta herrasmies. ja jolla on toinen yhtä aikaa, hakee vain "kokemuksia."
- Anonyymi
Kuka tällaisiin Nainen- viesteihin vastaa?Numero 7 oli tosin hieman hauska. Jätä se nainen rauhaan!
- Anonyymi
Jätä sinä kommentoimatta, koska et tiedä minusta mitään. En ole ahdistelemassa häntä millään tavoin.
Ketä sä kartoitat🤭
- Anonyymi
Moni kohta osuu, mutta sitten ajattelen ettei hän tuntisi minua niin hyvin, voidakseen laittaa tälläisiä väittämiä.
- Anonyymi
Jospa olenkin hyvä tekemään huomioita? Ja tarkkanäköinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minä ja hän ei niin usein nähdä. Eli ehkä ei kuitenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minä ja hän ei niin usein nähdä. Eli ehkä ei kuitenkaan.
Jospa onkin tehty tuttavuutta joskus aiemmin, eihän sitä muuten voi toista tuntea. Paitsi jos on ahkera ja avoin somettaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa onkin tehty tuttavuutta joskus aiemmin, eihän sitä muuten voi toista tuntea. Paitsi jos on ahkera ja avoin somettaja.
Kieltämättä tämä pitäisi paikkansa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kieltämättä tämä pitäisi paikkansa :)
Niin pitääkin ❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tunne mua ollenkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Specsaversillä on käyty! Käyty on.
- Anonyymi
Jotkut tekee listoja ja jotkut..no jätetään sanomatta. Tuleeko viimeinen listaus vuonna 2030?
- Anonyymi
En laita listaan liian tunnistettavia piirteitä, joten kaikki ei ole tässä.
Hyvien puolien lista onkin sitten mahdottoman paljon pidempi. - Anonyymi
Harmi että listassa on urautuvaisuus.
- Anonyymi
Haluatko pitää kiinni urautuvaisuudesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko pitää kiinni urautuvaisuudesta?
Ei kun en ole urautuvainen, joten tämä ei voi liipata kovin läheltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun en ole urautuvainen, joten tämä ei voi liipata kovin läheltä.
Selvä. Voihan kyse olla virhearviosta myös, tai sinun omasta kokemuksesta, miten itsesi koet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä. Voihan kyse olla virhearviosta myös, tai sinun omasta kokemuksesta, miten itsesi koet.
Eikö se miten ihminen itsenä kokee ole totuus? Et voi tietää ihmisen puolia ilman kommunikaatiota.
- Anonyymi
Jos hänellä on paljon hyviä puolia niin miksi et ota yhteyttä suoraan?
- Anonyymi
Varmaan siksi, koska minussakin on vikoja. Jotka siihen vaikuttaa.
- Anonyymi
Teillä on väärä nainen😁 täsmäole
- Anonyymi
Oon ettiny kinderis mut ei oikee löydy sellasta ku sä😄😋
- Anonyymi
Vai tarkoititko Tinderiä?
- Anonyymi
😂 montas söit?
- Kinderiä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 montas söit?
- KinderiäEn kerro 🤭 senki pönttö😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 montas söit?
- KinderiäYheksän
- Anonyymi
Mäkin voisin vastata tähän kuin vastaisin eräälle ja tuohon kaikkeen riittää yksi ainoa sanana vastaukseksi: luulet vain. Ohhoh siinä olikin kaksi sanaa XD
- Anonyymi
Onko hän fyysisesti tuttu vai vain kirjaimin?
- Anonyymi
Sekä että, sekä että.
- Anonyymi
Listalla on suurin osa asioista, jotka sopisivat minuun. Seuraavien kohtien osalta olen kuitenkin eri mieltä: 2 (olen muuttanut, mutta en ole paennut ketään), 6 (en ainakaan tietoisesti), 10 (olen ok-näköinen, en kaunis), 11 (olen kaikkein eniten eri mieltä tästä kohdasta), 13 (ehkä joskus) ja 15 (en koe olevani).
Jos viesti olisi ollut minulle, olisin toivonut suoraa yhteydenottoa.- Anonyymi
Mieluiten olisin minäkin hänen kanssaan suoraan yhteydessä, mutta tässä on taas se minun heikkouteni. Eräs niistä.
Ja kyllä, käsitys ja kokemus itsestä vaikuttaa todella paljon kuvaan itsestä. Ja tietysti vertailukohdat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluiten olisin minäkin hänen kanssaan suoraan yhteydessä, mutta tässä on taas se minun heikkouteni. Eräs niistä.
Ja kyllä, käsitys ja kokemus itsestä vaikuttaa todella paljon kuvaan itsestä. Ja tietysti vertailukohdat.Milloin teillä on ollut viimeksi jokin yhteys (esim. olette tavanneet, viestitelleet tai puhuneet puhelimessa)?
- Anonyymi
Minua tämä aloitus ei voi koskea, olen täydellinen 😉💋
Lisäksi hän olisi täydellinen, ainakin melkein..minulle❤️🔥❤️🔥 - Anonyymi
Tämä ketju näyttää kiinnostavan.
- Anonyymi
Kunhan joten kuten hallitsee omaa hulluuttaan. Kukaan ei voi tuntea ketään. Ei vaikka lukisi jokaisen tämän koskaan kirjoittaman ajatuksen koska sana on vain heiveröinen liekki pimeyttä vasten.
- Anonyymi
En ole ihan varma kuinka tarkkaa kuvaa olen vailla. En oikein pidä peileistäkään.
- Anonyymi
Aika hyvin listattu.
Suurin osa nappiin, ei kaikki.
Onneksi nuo olivat niitä huonoja puolia. 😉❤️ - Anonyymi
Minussa on vain pelkkää huonoa! En kelpaa mihinkään, en edes k*llia lutkuttamaan.
Johanna- Anonyymi
Voi siuta ätmiä kun jaksat Jossuu larpata yhä vaa
- Anonyymi
Tää huumori puree kyllä - tykkään! 😆
Omassa ihastuksessa kanssa paljon samantapaisia vikoja 🤔:
1. Älykäs
2. Komea
3. Pitkä työura
4. Urheilullinen
5. Ymmärtäväinen
6. Ystävällinen
7. Utelias
8. Asuu ihan väärässä paikassa
9. Sana hallussa.
10. Tarkka.- Anonyymi
Osuu suurelta osin oikeaan, lukuunottamatta kohtaa 3. Pitkä työura, joo, mutta ei yhtenäinen. Komeudestakaan en ole varma. Ehkä vähän, mutta en sentään vastustamaton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuu suurelta osin oikeaan, lukuunottamatta kohtaa 3. Pitkä työura, joo, mutta ei yhtenäinen. Komeudestakaan en ole varma. Ehkä vähän, mutta en sentään vastustamaton.
😁 … Kuulostaa siltä, että sovit hyvin yhteen tuon naisen kanssa. Aloittajan kuvaileman siis.
- Anonyymi
Ei ainakaan minusta kerro nämä.
- Anonyymi
Kiva ketju ja suloisia huonoja puolia. Kyllähän sä tiedät aloittaja, että väärät naiset täällä tähän vastailivat. Jotkut nauttivat siitä, että saavat loukata toista. Täällä on paljon sadisteja, jotka trollaavat tilaisuuksia päästä iskemään. Sen kun pitää mielessä tajuaa, mistä joissain vastauksissa on kyse.
- Anonyymi
Anteeksi mitä? Miksi aloittajalla olisi oikeus määritellä toinen ihminen? Minkä perusteella oletukset on tehty?!
- Anonyymi
1. En ole kenenkään omaisuutta.
2. Kääk! Mörkö!
3. Et sinäkään ole ole insta hot male@
4. Vilkas mielikuvitus auttaa ratkaisemaan ongelmia, joita sinulla kuplassa eläneenä ei vsrmastikkaan ollut tai noh mistä tiedä.
5. En aio selittää aikuiselle ihmiselle asioita sen kuuluu äidin tehdä.
6. What?!
7. En rakastu heti
8. .... oppii paljon.... - Anonyymi
Moni asia osuu, mutta varmasti 100 000 muuhunkin. Kerro joku huono puoli, joka on hänelle uniikki. Ei kovin yleinen.
- Anonyymi
Kauniisti tai jotenkin hellästi kuvattu joku henkilö jos nuo ovat huonoja puolia. Vaikka ehkä ulkonäkökeskeinen,mutta miehille se taitaa olla tärkeää.
Hmm. Toista ei voi tuntea, mutta itselleni varmaan luottamus ja turvallisuus siinä mielessä että on hyväntahtoinen ihminen eikä aktiivisesti tee pahaa kellekään ovat riittävät vaatimukset ihastuksen kohteelle, että ihastuminen kestää kaikki muut mahdolliset viat. Temperamentin, mahdolliset mt ailahtelut, ...
ulkonäkö ei ole tärkeää mutta tottakai ihastuksen näkee kauniina fyysisesti. - Anonyymi
Sähän tunnet mut paremmin kuin tunnen itseni 😂
- Anonyymi
Niin tunnen. Olen tehnyt tarkkaa salapoliisityötä 🕵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ylivirittyneisyys tulee esille? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saitko salapoliisityösi päätökseen?
- Anonyymi
Nii-i. 😘
- Anonyymi
Minä voisin joustaa. Eräs mies pakeni minua ensin. Ongelma on se toinen on päättänyt että ei tule. Mustasukkaiset jättävät. Olin mustista ja en jättänyt toisten käskystä, että kukaan ei tiedä kenestä olin kiinnostunut. Nyt henkilö on vaihdettu toiseen. Sama nimi on ja silleen. Ei tietoa onko varattu mies. Miksi aina käy niin, että minä häviän? Kilpailu on kovaa myös ihmisten suosiosta ei kaikki ottaisi hänestä miestä.
- Anonyymi
Eihän tuossa ole yhtään huonoa puolta.
- Anonyymi
Vain naisten miehet särkee sydämiä. Onkohan kukaan nainen edes särkenyt miehen sydäntä? Ei vaikuta siltä. Miehet aina saa jonkun toisen heti kun hankkiutuvat eroon jostakin toisesta.
- Anonyymi
Nyt kun olet ne huonot puolet luetellut, niin mitkä on ne hyvät? Hyvät uutiset pitää kertoa aina viimeiseksi, että voi hymyillä🙂
- Anonyymi
1. En ole vielä…
2. En muista tällaista tapahtuneen.
3. En pääse lähemmäs, koska en tiedä missä asut.
4. Siitä on se hyöty, että viitsii etsiä täällä jotain viestiä omalta kaivatulta.
5. No on kyllä, siksi olen ihastunut häneen 🤗
6. Aika monen kanssa ei valitettavasti natsaa, jomman kumman sydän silloin särkyy.
7. Kyllä yltää, olet vaan ignoorannut sen.
8. Kyllä, ja tietäisitpä vaan kuinka paljon näen. - Anonyymi
9. Pakko myöntää. 😬
10. Kyllä, mutta millä tavalla 🤪
11. No aina välillä sattuu ja taoahtuu.
12. Mieluummin asuisin siellä missä hänkin...
13. Johtunee unettomuudesta.
14. Ajan saatossa oppinut.
15. Oma mielipide on pakko sanoa. Voin silti olla väärässä. 🧐
16. Hmmm… Ehkä jossain asioissa. En tiedä. 🤷♀️
17. Totta. - Anonyymi
5 ja 8 Ei pidä paikkaansa. Ei tämä tosin minulle ollutkaan :)
- Anonyymi
Mutta hauska. Sopisi minun ihastukseni huumorintajuun kyllä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345338Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4842474Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271239JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51035En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.16957Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7934Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv41812HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193774Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3764Siellä taas pyörin
Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?8723