Kumpaan kategoriaan itsenne luette?
Tanssimies vai panomies?
19
853
Vastaukset
- Anonyymi
Lisäisin tuohon vielä välimies muodon.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178419833
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Olen teräsmies, varusmies, panomies ja tanssimies.
- Anonyymi
Mistähän johtuu että ko miehet ovat nykyää
harvoin viihteellä 🤔 - Anonyymi
Miksi haluat tietää?
- Anonyymi
Vertailen vain mikä on itsetunnon ero lavakauden alussa ja lopussa. Palataan syyskuussa.
- Anonyymi
Molempi parempi.
- Anonyymi
Panen, mutta tarvittaessa myös tanssin.
- Anonyymi
Nykyisin en kumpaakaan. Se aika meni 10 vuotta sitten. Jäi kuitenkin muistoja.
- Anonyymi
Mikäli kenelläkään ei ole mitään sitä vastaan, niin tässä nimenomaisessa yhteydessä haluaisin omasta puolestani saada huomauttaa, että: ainakaan minun mielestäni niitä naisia ei ole millään voinut yhteensäkään niin montaa olla, että kenenkään olisi yhdestäkään heistä pitänyt sellaista numeroa lähteä tekemään.
- Anonyymi
Mielestäni viime päivien iltapäivälehdistön sensaatiohakuinen uutisointi aiheesta jopa siten, että on vihjailtu jörkan joutuneen muuttamaan ainakin puoliksi kompostiin asumaan noin väitetyn seitsemäntoista (17) naisen takia, on ollut täysin kohtuutonta mustamaalaamista. Heikammoon! Vaikka millä tavalla laskisi, niin eihän miestä, jolla on alle kaksikymmentä (20) vaista mitenkään voi naistenmiehenä saati häntäheikkinä nähdä. Kyllä ainakin tässä olisi pitänyt ymmärtää yhdestäkään niistä naisista myös iltapäivälehdistön olla lähtemättä sellaista iltapäivänumeroa tekemään.
- Anonyymi
Minä olen kaikkien standardikuvioisten naisten tuntema erikoiskuviomies.
Hallitsen sujuvasti sekä patjapolkan että lakanavalssin sen lisäksi että hallitsen
naisen standardikuvion viennin standardiasentoon käden alitse. - Anonyymi
Ei panomiehen tarvitse tansseissa käydä.
- Anonyymi
No no vertaa tavaran laatua lava vs. yökerho.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No no vertaa tavaran laatua lava vs. yökerho.
No jos verrataan oikeesti ...
Yökerhojen huippuvuodet takanapäin ? Lahtelainen liikemies: En koskisi pitkällä tikullakaan
🥂🍾
Yökerhot näivettyvät, kun nuoriso suuntaa mieluummin ruokaravintoloihin. Anniskelupaikoissa laatu korvaa määrän. Käydään parilla, jos nyt ylipäätään edes baariin päädytään. Treffit sovitaan Tinderissä eikä yökerhoihin tulla edes seuranhaussa.
Lavoilla vielä näkyy miehiä anniskelu puolella.
PISTOHIEKAN LAVA / RANTA ⛱
KUTSUU
To 20.7.2023 20:30--01:30
YÖLINTU
https://youtu.be/XMN6FJalsuw
Kari Montonen Simo Silmu
Ja kunnon bileet 😋
🤠 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos verrataan oikeesti ...
Yökerhojen huippuvuodet takanapäin ? Lahtelainen liikemies: En koskisi pitkällä tikullakaan
🥂🍾
Yökerhot näivettyvät, kun nuoriso suuntaa mieluummin ruokaravintoloihin. Anniskelupaikoissa laatu korvaa määrän. Käydään parilla, jos nyt ylipäätään edes baariin päädytään. Treffit sovitaan Tinderissä eikä yökerhoihin tulla edes seuranhaussa.
Lavoilla vielä näkyy miehiä anniskelu puolella.
PISTOHIEKAN LAVA / RANTA ⛱
KUTSUU
To 20.7.2023 20:30--01:30
YÖLINTU
https://youtu.be/XMN6FJalsuw
Kari Montonen Simo Silmu
Ja kunnon bileet 😋
🤠Toivottavasti Yölinnun fanit huolehtivat että Pistohiekalla tanssitaan ensikinkesänä ;)
- Anonyymi
Pistohiekalla harvinaisen pätevä lavaisäntä.
- Anonyymi
Olen viinamies, panen kovaa rapulassa enkä tanssi kuin voksia.
- Anonyymi
Tanssi mies
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34286521 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12551Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692328- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161522Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91371- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181791307RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421207