Kun on syntynyt luuseriksi niin on sitä aina. Saa tyytyä paskaan työhön tehtaalla eikä se siitä muutu. Samaan kategoriaan menee kaupan kassa, siivoojat, rahtarit, sähköasentajat, putkiasentajat, rakentajat ja monet muut. Kukaan näitä töitä tekevä ei saa mitään tärkeää aikaan koko elämänsä aikana. Kun sen tajuaa niin elämästä lähtee ilo. Olisinpa syntynyt viisaammaksi niin voisin olla vaikka lääkäri joka oikeasti tekee tärkeää työtä.
Nyt on vain tyydyttävä tähän ja kärsiä kunnes kuolema korjaa jämät pois.
Kun ei saa elämässään mitään aikaan
12
268
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin se elämän ilo ihan vaan ammatista on riippuvainen. Vaikka pienituloisuus vaikuttaa, kaventaa elinpiiriä niin kun sairaudetkin ja mm. yksinäisyys. Mutta joo tuntuu että toiset saa jo nuorena sen leiman ja kapeamman katsantokannan elämään, selviytymiseen. Toisille taas vaan taivas on auki. Kohtalo?
- Anonyymi
Jahas
Taas lähettiin naimisiin muuten viikoks kerrallaan, - Anonyymi
Kaikki työt ovat tärkeitä se on sinun alemmuudentunteen joka luokittelee huonoiksi töiksi työt jotka ovat todella tarpeellisia.
Mutta lohduksesi voin sanoa että kauppojen kassat tulevat poistumaan joten sitten saat maksella koneiden kanssa ihan kaikessa rauhassa. Ja jos ei kukaan siivoaisi niin sairauksia tulisi enenmmän ja ihmiset haukkuisivat likaan.
Entäs kun on sähkökatko niin jo huudetaan sähköä takaisin kovalla äänellä eikä ihmisillä ole edes aavistusta mitä sähkömiesten työ sisältää.
Rakentajajia tarvitaan eihän muuten tulisi uusia taloja. Putkimiehen työ se vasta onkin tärkeää , sillä kun viemäri menee tukkoon niin siinä on teikäläinen kusessa kun ei osaa hakea syytä tukokseen .
Joten jokainen työ on arvokasta työtä, ja sinun kaltaisesi ihminen kehtaa niittää alentaa. - Anonyymi
Mitä tärkeää haluaisit saada aikaan elämässäsi, realistisesti?
- Anonyymi
Olen siivooja joka viihtyy työssään eikä ihmisarvo ole ammatista kiinni.Elämässä on oikeasti tärkeämpiäkin arvoja kuin työ.Mikään ei estä AP ta kouluttautumasta eri alalle jos työ tehtaalla tympii,ei sitä tarvi kädet ristissä kuolemaa odottaa.
- Anonyymi
Ole työkyvyttömyyseläkkeellä, enkä siltikään ajattele olevani luuseri.
Elämässä on paljon muutakin kuin työ, tai vain joku muu tietty juttu.
Elämä ja onnellisuus koostuvat pienistä palasista, ei sen tarvitse olla mikään iso, kerralla onnelliseksi ja tyytyväiseksi tekevä asia.
Ihminen on tavallaan sellainen, kuin hän kuvittelee olevansa, minäkuva on kaikilla omanlaisensa. - Anonyymi
Mä oon ollu konttorirottana ja se on tylsääkin tylsempi homma. Onneksi pääsin sieltä pois ja menin ensin puualan koulutukseen ja siitä puutehtaalle töihin ja edelleen asennushommiin ja lopulta siirryin kokonaan rakennusalalle. On paljon parempaa työtä. palkka on pienempi, mutta maakunnissa on asumismenotkin pienemmät enkä muutoinkaan koe että mun tehtävä ois kuluttaa mahdollisimman paljon. Eli alkuperäinen ammattini oli yo-merkonomi ja kaikella tavalla epäsopiva ammatti mulle, mutta kun ei muutakaan silloin keksinyt.
- Anonyymi
OK. Kiva.
- Anonyymi
Kiva ku saa olla suht terve on rahaa juomaa ruokaa hieman päihteitä ja lämpöä vaiks tehtaassa käynkin töisä,kivaa elämää enkä kaipaa ketään rinnalleni
- Anonyymi
Ihminen on tyytyväinen silloin kun on tyytyväinen.
Ei siihen tarvita välttämättä mitään mahtavaa ja erikoista.
- Anonyymi
Tiedän lääkäreitä, jotka on menneet avioon ja eronneet.
Päätyneet alkisvieroitukseen jne.
Ei se raha tee onnelliseksi, vaan kuinka kauan voi havumetsässä samoilla tai istua. - Anonyymi
Ei onni tarvitse kasvaakseen mitään suurta. Onni koostuu pienistä palasista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768882Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593311- 422698
- 272231
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372190- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151753- 681705
- 181639