Oletteko kukaan ruvenneet katumaan tatuointejanne? Jotkuthan ottavat näitä jopa naamaan niin onko ne nyt loppujen lopuksi niin hienoja kuitenkaan? Luulis että ne vois ruveta ketuttamaan jossain vaiheessa? Mitä mieltä onko teillä kokemuksia tästä?
Tatuoinnit kaduttaako
53
471
Vastaukset
- Anonyymi
Ei minua kaduta. Voin käyttää pitkähihaista paitaa.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17842524b
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ei kaduta, nämä ovat itseäni varten. Enemmän tuntuu suututtavan muita, en tiedä miksi heitä kiinnostaa.
- Anonyymi
Ne rumentavat sinua, vaikka sinulla ei olisi sellaiseen varaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne rumentavat sinua, vaikka sinulla ei olisi sellaiseen varaa.
Eipä juurikaan, olen sujut itsetuntoni kanssa. Kannattaa vaikkapa katsoa itse peiliin ja kasvattaa omaa itsetuntoa jos random henkilöiden tatuoinnit saa sinut noin kovasti herneen nenään. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä juurikaan, olen sujut itsetuntoni kanssa. Kannattaa vaikkapa katsoa itse peiliin ja kasvattaa omaa itsetuntoa jos random henkilöiden tatuoinnit saa sinut noin kovasti herneen nenään. :)
Herne löytyi näköjään omasta nenästäsi. Kannattaa aluksi opetella edes oikeinkirjoitusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herne löytyi näköjään omasta nenästäsi. Kannattaa aluksi opetella edes oikeinkirjoitusta.
Klassikko!
Kun et osaa heittää vasta-argumenttia, alat länkyttämään jostain turhasta, kuten esim. oikeinkirjoituksesta.
Ressukka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Klassikko!
Kun et osaa heittää vasta-argumenttia, alat länkyttämään jostain turhasta, kuten esim. oikeinkirjoituksesta.
Ressukka.Sinulla on näköjään lukutaitokin hakusessa. Voi sinua pientä!
- Anonyymi
Valkoinen roskaväki erottuu kätevästi tatuoinneista.
Vain alempiin sosiaaliluokkiin kuuluvat, wannabe-kovikset ja typerykset ottavat noita kuvia kroppaansa.
Haluavat viestittää jotain ympärilleen - mutta valitettavasti normaalijärkisten silmissä viesti on "hei olen idiootti".
Noitahan on pääasiassa sellaisilla menestyjillä kuin vangeilla, jengiläisillä, maksullisen naisen ammattiin ryhtyneillä (käytännössä kaikilla, olen käyttänyt kymmeniä ja vain kaksi on ollut täysin tatuoimattomia), "elämänkoulun" käyneillä ja yleensä semi-paskasakilla.
Kunnon ihmisillä noita ei juurikaan näe, koska tuohan on käytännössä sama kuin idiootin viivakoodi.- Anonyymi
Mikä on kunnon ihminen? Jos katsot peiliin, katsooko sieltä kunnon ihminen vai huonon itsetunnon omaava hiiri, kunnon ihmisen ei tarvitse itkeä muista ihmisistä.
- Anonyymi
Pääsin juuri tohtori-ohjelmaan ja minulla on taruointeja. Vuosituloni ovat n. 60 000, eli koen kuuluvani keskiluokkaan. Olen harrastanut tiettyjä musiikkialakulttuureja koko elämäni ja niihin liittyviä tatuointeja rakastan myös. Muut elämääni ohjaavat arvot ovat raittius ja vegaanius. Sinun ei tarvitse pitää tatuoinneista, mutta niitä löytyy kyllä runsaasti myös lääkäreiltä, opettajilta jne. Eli väitteesi ovat tuulesta temmattuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsin juuri tohtori-ohjelmaan ja minulla on taruointeja. Vuosituloni ovat n. 60 000, eli koen kuuluvani keskiluokkaan. Olen harrastanut tiettyjä musiikkialakulttuureja koko elämäni ja niihin liittyviä tatuointeja rakastan myös. Muut elämääni ohjaavat arvot ovat raittius ja vegaanius. Sinun ei tarvitse pitää tatuoinneista, mutta niitä löytyy kyllä runsaasti myös lääkäreiltä, opettajilta jne. Eli väitteesi ovat tuulesta temmattuja.
Ei ole lääkäreillä tai muillakaan arvostettujen ammattien harjoittajilla naamatatuointeja näkynyt. Muutkin töherrykset pidetään vaatteiden alla piilossa.
- Anonyymi
Eiköhän se ole kuitenkin niinpäin että jos on tarpeeksi hyvä itsetunto niin ei ota tatuointeja eikä tarvi muutenkaan meikata.
- Anonyymi
Hyvän itsetunnon omaava henkilö ei vertaa toisia ihmisiä miten he pukeutuvat, saatika meikkaavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvän itsetunnon omaava henkilö ei vertaa toisia ihmisiä miten he pukeutuvat, saatika meikkaavat.
Onko joku niin väittänyt? Etkö ymmärrä lukemaasi tai ai niin nythän minä vertailen sinua niihin jotka ymmärtävät lukemansa eli minulla on sitten sinun mukaasi huono itsetunto?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko joku niin väittänyt? Etkö ymmärrä lukemaasi tai ai niin nythän minä vertailen sinua niihin jotka ymmärtävät lukemansa eli minulla on sitten sinun mukaasi huono itsetunto?
Miten sitten meikkaus ja tatuoinnit liittyvät itsetuntoon? Vai johtuuko huono itsetuntosi vain että olet älyllisesti muista hieman jäljessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sitten meikkaus ja tatuoinnit liittyvät itsetuntoon? Vai johtuuko huono itsetuntosi vain että olet älyllisesti muista hieman jäljessä.
Tatuoinnit liittyvät itsetuntoon siten, että luullaan, että täytyisi todistaa muille ihmisille normaalista kipukynnyksestä.
- Anonyymi
Kyllä tatuoinnit ovat idioottien tekosia.
Ja kun ikää tulee, vasta ne näyttävät kamalilta.
En voi ymmärtää tuota vartalonsa sotkemista...hyi helvetti!- Anonyymi
Mulla oli vapaa kasvatus. Kun piirsin pienenä naamaani tussilla niin ei mun niitä tarvinnut pestä ikinä pois. Ainahan joku katseli bussissapitkään ja pyöritteli silmiään mun äipälle. Mutta siinä oppi. MITÄ VÄLIÄ! Aivan. Otin kuvia isonakin myös naamaani. Mitä se muille kuuluu. Tuijotelkoot, prkl!
- Anonyymi
Enemmän inhottavampaa on ylipainoiset suomalaiset, jotka eivät pidä itsestään huolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän inhottavampaa on ylipainoiset suomalaiset, jotka eivät pidä itsestään huolta.
Juu ja entäs lihava jolla on tatuointeja. Joku kuva saattaa olla osittain jo poimujen välissä piilossa. Tokihan tämä on aivan sallittua puolestani. Eipä ainakaan ole tylsää uimarannallakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli vapaa kasvatus. Kun piirsin pienenä naamaani tussilla niin ei mun niitä tarvinnut pestä ikinä pois. Ainahan joku katseli bussissapitkään ja pyöritteli silmiään mun äipälle. Mutta siinä oppi. MITÄ VÄLIÄ! Aivan. Otin kuvia isonakin myös naamaani. Mitä se muille kuuluu. Tuijotelkoot, prkl!
Sittemmin ryöstit siwan ?!
Anonyymi kirjoitti:
Tuijotteleminen ja tuijoteltavaksi tuleminen on osa totuutta. Entä sitten, kun katse käännetään kokonaan pois siksi, että tatuointiasi ei todellakaan VOI katsoa?
- Anonyymi
Avaajaan kysymys ei tuomitse se kysyy. Mistä joku tatuoitu taas arvioi että kyseessä on arvostelu?
- Anonyymi
Sama keskustelu jatkuu taas 4kk päästä, huoh.
- Anonyymi
Jos joku tatuoi naamansa niin se haluaa olla eri näköinen kuin on. Eikä se taas kuulu kenellekään. Antakaa olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku tatuoi naamansa niin se haluaa olla eri näköinen kuin on. Eikä se taas kuulu kenellekään. Antakaa olla.
En ole nähnyt ketään joka nyt naamaansa olisi tatuoinut? No oon jotain kuvia toki. Ei kukaan normaali selaiata tee siinä on jokin fetissi tai joku taustalla. En oo Hämeenlinnassa oo nähny kellään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäkösesti nämä henkilöt ihmettelevät jos jollakin on huulihalkio tai muuta vastaava.
Aina löytyy kitisemistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole nähnyt ketään joka nyt naamaansa olisi tatuoinut? No oon jotain kuvia toki. Ei kukaan normaali selaiata tee siinä on jokin fetissi tai joku taustalla. En oo Hämeenlinnassa oo nähny kellään.
No joo näimpä Apasseilla voi olla sotamaalauksia mutta pitäkää nyt se oma naama sentään alkuperäisessä kunnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nähnyt. Kyse oli väkivaltaisesta miehestä, jonka selvästi piti ottaa tatuointi esittääkseen kovista. Pituudeltaan hän oli ns. hukkapätkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäkösesti nämä henkilöt ihmettelevät jos jollakin on huulihalkio tai muuta vastaava.
Aina löytyy kitisemistä.Huulihalkio ei johdu omasta typeryydestä.
- Anonyymi
Äläs nyt jos joku haluaa vartavasten näyttää kaislojen seassa hiipivältä Apassilta se hänelle suotakoon.
- Anonyymi
No minä voin rehellisesti sanoa että otin toiseen käsivarteen ns tribaalikuvioinnin nuorena. Nyt vatutttaa. Nuoruuden uhmasta voi olla paljonkin haittaa. Esim. seksissä vaimoni kanssa joudun käyttämään hänen itsensä ompelemaa ihonväristä hihaa joka on kuin proteesi itselleni. Muuten hänen seksinsä ei onnistu. Tatuointi on hänelle red flag. On siitä muutakin haittaa ne värit alkaa hajota ihon sisään ja tullut suttuinen. Plus että töissä tosiaan täytyy olla se pitkähihainen paita. Myyn kodinkoneita ja yksikään mummo ei luota jos se kuva näkyy.
- Anonyymi
Jos sä sanot että oot puoliksi jostain Tyynenmeren saarilta että kuuluu kulttuurin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sä sanot että oot puoliksi jostain Tyynenmeren saarilta että kuuluu kulttuurin?
Ei se sielläkään kuulu. Maorit on savella maalanneet koristeitaan. Lähteneet pesussa pois. Sadan vuoden sisällä syntynyt rikollisalakultturi myös tämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se sielläkään kuulu. Maorit on savella maalanneet koristeitaan. Lähteneet pesussa pois. Sadan vuoden sisällä syntynyt rikollisalakultturi myös tämä.
Tribaalit oli joskus muodissa. Kimi Räikkönenkin otti. Olit soturi. Miksipä niitä hävetä kertoo tarinaa ja ajankuvaa. No naamaan en ole nähnyt niitä kenenkään ottavan. Sellaista soturia en haluaisi tavata kyllä koskaan joka näitä naamaansa ottaa. Voisi pokka pettää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tribaalit oli joskus muodissa. Kimi Räikkönenkin otti. Olit soturi. Miksipä niitä hävetä kertoo tarinaa ja ajankuvaa. No naamaan en ole nähnyt niitä kenenkään ottavan. Sellaista soturia en haluaisi tavata kyllä koskaan joka näitä naamaansa ottaa. Voisi pokka pettää.
Minulla siis on tribaali. Olkapää kokonaan loppuu ranteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla siis on tribaali. Olkapää kokonaan loppuu ranteeseen.
Toki salilla näkee näitä paljon myös nuoremmilla. Jos sä saat kunnon lihakset niin ei ne näytä kauhealta vaan sopii. Minulla meni maksa hormoneista niin mulla on lihakset löllöä jo. En ole ylpeä kun kroppa petti.
- Anonyymi
Onkohan kansanedustajilla tatuointeja. Ei. Miksi ei.
- Anonyymi
Harkintakyky ei ole paras mahdollinen?
- Anonyymi
Ei kaduta, naamatatuoinnit voi peittää kätevästi kommandopipolla.
- Anonyymi
En kadu, lisää haluan:)
- Anonyymi
Varmaan 80% suomalaisista on jo tatuoitu. On siis normaalimpaa olla tatuoitu kuin ei tatuoitu. Uimarannoilla ja uimahalleissa näitä joskus näkee ja sitä päätyy ihmettelemään miksi tuo ja tuokaan ei ole kuvia ottanut? Onko heidän elämänsä vaan niin latteaa ja tylsää ettei siitä saa edes pientä muistoa aikaan omaan nahkaan. Vai onko joku niin nössö vaan että pelkää liikaa sitä pientä nipistelyä minkä neula aiheuttaa? Eivät takuulla ole kovin mukavaa seuraakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan 80% suomalaisista on jo tatuoitu. On siis normaalimpaa olla tatuoitu kuin ei tatuoitu. Uimarannoilla ja uimahalleissa näitä joskus näkee ja sitä päätyy ihmettelemään miksi tuo ja tuokaan ei ole kuvia ottanut? Onko heidän elämänsä vaan niin latteaa ja tylsää ettei siitä saa edes pientä muistoa aikaan omaan nahkaan. Vai onko joku niin nössö vaan että pelkää liikaa sitä pientä nipistelyä minkä neula aiheuttaa? Eivät takuulla ole kovin mukavaa seuraakaan.
Vai niin. Tilaankin heti ajan ja pyydän vitunkuvan poskeen. Oonko sit rock.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitteesi tatuointien yleisyydestä on pohjaa vailla. Tosiasiassa vain harva on niin idiootti, että maksaa jollekin siitä, että laittaa hänelle ihonrumennuksen. Ehkä ovat jollakin tapaa muistivammaisia, että pitää käyttää ihoa muistikirjana.
- Anonyymi
Vaaleanvihreäksi kulunut tribaali olkavarressa, mikä olisi kuumempaa? Pääkallot ja pata kaulassa, kova jätkä, vai Tollo?
Mua ei haittaa kenenkään tatuoinnit, mutta oon varma että jokainen tatuoitu on niitä kyseenalaistanut. Mitta ei sitä kukaan halua myöntää, että 'paskan myivät'.- Anonyymi
Totuuden nimissä olen katunut niiden ottamista. Luulen että näin käy ajan myötä jokaiselle. Ne alkavat häiritä itseä ja aika ajoin miettii että miltäköhän oma iho näyttäisi. Minulle on tullut jo tavaksi peittää niitä itseltänikin. Siinä ne kuitenkin vilkkuvat koko ajan ne sutut. Telkkaria katsellessa suihkussa joka paikassa tuntuu joskus että sekoan ja hinkkaan niitä juuriharjalla. Eihän se mitään auta. Laserointi maksaa liikaa. Että kyllä olen katunut kadun joka päivä vihaan peiliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuuden nimissä olen katunut niiden ottamista. Luulen että näin käy ajan myötä jokaiselle. Ne alkavat häiritä itseä ja aika ajoin miettii että miltäköhän oma iho näyttäisi. Minulle on tullut jo tavaksi peittää niitä itseltänikin. Siinä ne kuitenkin vilkkuvat koko ajan ne sutut. Telkkaria katsellessa suihkussa joka paikassa tuntuu joskus että sekoan ja hinkkaan niitä juuriharjalla. Eihän se mitään auta. Laserointi maksaa liikaa. Että kyllä olen katunut kadun joka päivä vihaan peiliä.
Miksi sitten otit ne?
- Anonyymi
Naama tussattuna kun ryöstää siwan niin kiinnijäämisen riski kasvaa !
- Anonyymi
ei harmita yhtään kun varsinkin monet yh-äidit ovat kehuneet jormani tatuointia suorastaan houkuttelevaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei harmita yhtään kun varsinkin monet yh-äidit ovat kehuneet jormani tatuointia suorastaan houkuttelevaksi
En ymmärrä. Tehdään tatuointi näkyvälle paikalle ihoon tai naamaan. Sitten suututaan jos joku katselee sitä vähän pidempään. Miksi se on naamassa jos sitä ei saa katsoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä. Tehdään tatuointi näkyvälle paikalle ihoon tai naamaan. Sitten suututaan jos joku katselee sitä vähän pidempään. Miksi se on naamassa jos sitä ei saa katsoa?
No, ei kai tatuoimisesta maksaneilta voi paljoa loogisuutta odottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käärme vehkeeseen, se on aina hieno spektaakkeli kun soittaa pilliä ja kobra alkaa nousemaan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389