Onks tietoo Tervakosken uusimmasta taposta?
18
5267
Vastaukset
- Anonyymi
On. Se oli vahinko.
- Anonyymi
Jaa että vahinko? Vahingossa ampui? Vahingossa kuristi? Tappona kuitenkin tutkitaan. Oliko paikallisia vai muualta ja mitä ikäluokkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa että vahinko? Vahingossa ampui? Vahingossa kuristi? Tappona kuitenkin tutkitaan. Oliko paikallisia vai muualta ja mitä ikäluokkaa?
Kyllä kyllä, vahingossa haulikolla tyttöystäväänsä päähän. Jäbä joku kolmekymppinen, muija oli 21v. Täältä juu/hml.
- Anonyymi
"Naapurustossa asuva nainen kertoo lenkkeilevänsä päivittäin talon ohi, jossa nyt epäillään tapahtuneen tappo. ”Mitä jos olisin ollut liikenteessä juuri silloin”, hän tuumii kauhistuneena."
No mitäs sitten jos olisit ollut liikenteessä? Ei se varmaan siellä kadulla ollut lenkkeilijöitä vaanimassa.
Kyllä taas jollain psykoosit tulilla.- Anonyymi
järkyttynyt naisparka tarvitsee terapiaa ja paljon. laitetaanko tuhat tuntia Vastaamolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
järkyttynyt naisparka tarvitsee terapiaa ja paljon. laitetaanko tuhat tuntia Vastaamolla.
Mä luin tän ja olen turengista mutta moisen jutun takia hakeudun työkyvyttömyys eläkeelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä luin tän ja olen turengista mutta moisen jutun takia hakeudun työkyvyttömyys eläkeelle.
Eikös kaikki Turenkilaiset ole olleetnjo pitkään sairaseläkkeellä tai naapurin ampumina.
- Anonyymi
Synkkää on elämä havumetsien siimeksessä!!🙄🙄
- Anonyymi
😄😄😄ei ihme tervakoski😅😅😅sisäänpäin kääntyny suku nukuksittu vm kylä
- Anonyymi
Pimu halus tsiikata haulikon piipun sisälle, ja samalla sörkki liipasinta. No nyt on vähän lyhyempi pimu.
Kaikki kehä 3:sen sisäpuolella olleet olivat vaarassa.
Kaikki voivat vetää nokkaansa ylimääräisen viivan kokkelia terapiana.- Anonyymi
Kerrankin joku lyö faktat pöytään 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Nyt on piru irti. Joka viikonlopun Iltalehdessä surkea tarina nuorista "huolitelluista kaunottarista", jotka ovat kuolleet itsemurhaan, mielensairauteen, huumeisiin tai väkivaltarikoksiin.
Yhtäläisyyksinä useimmissa tapauksissa on elämänkallukoirat, runsaat tatuoinnit, huumeet, rikostuomioita nauttineet piirit kavereina.
Jos on tuttuja kriteereitä ja haluat selvitä hengissä, niin tietyistä piireistä ja elämäntyylistä kannattaa hankkiutua ajoissa eroon.
Opiskelkaa ja menkää töihin. Parempaa elämää kuin pää pehmyksissä kadottanut elämästä suurimman osan ja lopputulos surkea.
Kyllä elämästä saa elämisen arvoista, kun ajoissa kiskaisee itsensä irti jo totutusta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021589
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251414En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821240- 621133
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101018Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111979Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall210784Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57753- 119703
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698