Voit luulla mitä tahdot

Anonyymi-ap

Mutta en ole mikään pubiruusu. En edes käy missään, jos ei ole tyttöporukka tai muu tiiminrakennushomma. En etsi ketään baareista, enkä halua käydä niissä usein. Pidän enemmän taiteesta ja nautin kulttuurielämyksistä. Kaukomaita on tullut kierrettyä ja ymmärrän erilaisuutta.
Minulla on jollain tapaa traaginen menneisyys, enkä halua draamaa elämääni. En halua elämääni kuin hyviä ihmisiä, kelvottomat potkin armotta pois. Siihen on syynsä. En ole valehtelija, enkä seläntakana puhuja. En hyväksy huonoa käytöstä edes seläntakana. Olen yksiavioinen enkä ymmärrä muita tapoja olla parisuhteessa.
Minulla on vahvat ja selkeät arvot, joiden takana seison. Olen ollut kaunis riittävän kauan, jotta tiedän, ettei ulkonäkö ole kestävää eikä onnen tae. En hae sellaista huomiota. Jotain kestävämpää, jossa ei ole tilaa pintaliidolle. Nautin hyvistä keskusteluista ja vaivattomasta hiljaisuudesta. Pidän lupaukseni ja sopimukseni. Se on kunnia-asia. Luottamukseni voi pettää vain kerran. Toista kertaa ei tule. Sanon sanottavani mieluiten suoraan. Kestänyt suoraa puhetta itsekin.
Pukeudun työssäni asiallisesti, vähemmän naisellisesti kuin haluaisin. Siihen on syynsä. En ole työkseni esillä, enkä halua olla. Minun ei tarvitse todistaa mitään. Muut tehkööt omat johtopäätöksensä, teot puhukoon puolestaan.
Etsin miestä, jonka kanssa voi elää hyvää elämää. Luottamus on kaiken a ja o. Hyvää arkea, jossa on rakkautta ja jossa kohdellaan toista hyvin. Oikeastaan en etsi, sillä siten ei löydä. Tulee vastaan, kun tulee.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toi on naisen puhetta.

      • Anonyymi

        Hyvä, että joku arvostaa. Ilman että näkee kuvia pepusta tai muista kehonosista. Eiköhän ne peppu- ja tissimiehet tällä palstalla löydä kohderyhmänsä muualta. Ja ovat jo löytäneetkin.


    • Anonyymi

      No onko tullut vastaan sopivaa miestä? Noilla arvoilla sellainen saattaisi löytyä.

      • Anonyymi

        Varmasti hyviä vaihtoehtoja löytyy, mutta sepä se on kun kaikki ei kiinnosta. Vain yksi potentiaalisesti kiinnostava on tullut viimeisen vuoden aikana vastaan. Mutta eipä se aina natsaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti hyviä vaihtoehtoja löytyy, mutta sepä se on kun kaikki ei kiinnosta. Vain yksi potentiaalisesti kiinnostava on tullut viimeisen vuoden aikana vastaan. Mutta eipä se aina natsaa.

        Jos heitän natsan pois?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos heitän natsan pois?

        No tavallaan hän kyllä heitti minut pois.


    • Anonyymi

      Miksi paasaat täällä etkä omassa someprofiilissasi? Käytä välejä kappalejakona tai joka toinen jättää lukematta tuon.

      • Anonyymi

        En ole mikään aktiivinen somettaja. Jos ihmiset viitsii lukea max tekstiviestin merkkimäärän, se on aika turhaa. Enemmin katsovat nättejä kuvia.


    • Anonyymi

      Melkein kuin omasta kynästä tuo teksti! Ollaankohan kadonneita siskoksia?

      • Anonyymi

        Hienoa! Uskon, että samanmoisia kyllä löytyy.

        Ap


    • Anonyymi

      Missä kuvittelet törmääväsi mielenkiintoiseen mieheen, jos et käy baareissa, kuin tyttöporukassa? Sieltä porukan luoman suojamuurin keskeltä sinua ei kukaan fiksumpi mies tule hakemaan.

      Kaikenlaiset nettitreffailut käy työstä, jotenkin liian väkinäistä puurtamista, enkä ainakaan itse koskaan laittaisi kuvaani mihinkään senssipalstalle.

      Jotenkin tuntuu, että baarit ja klubit ovat tulleet takaisin, ihmiset ovat kyllästyneet nettitreffailuun ja on aivan eri juttu, kun näkee ihmisen elävänä. Baariin mahtuu aina joku örveltävä juoppo, mutta pääosin porukka osaa aikuisten paikoissa olla fiksusti, kolmannes ei käytä alkoholia ollenkaan. Vaatii naiselta itseltään aktiivisuutta, ettei vaan ole kohteena, koska kohde ei itse voi valita seuraansa, tulee niitä epätoivottuja kohtaamisia.

      • Anonyymi

        Kylläpä niitä on löytänyt muualta kuin baarista. Siihen luotan edelleen. Mies tekee aloitteen. Minä en niitä tee. Saatan kyllä rohkaista. Jos ei ota onkeensa, ei ole minua varten. Älä huoli kyllä on muitakin tapoja tavata ihmisiä kuin nettitreffit, some ja baarit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä niitä on löytänyt muualta kuin baarista. Siihen luotan edelleen. Mies tekee aloitteen. Minä en niitä tee. Saatan kyllä rohkaista. Jos ei ota onkeensa, ei ole minua varten. Älä huoli kyllä on muitakin tapoja tavata ihmisiä kuin nettitreffit, some ja baarit.

        Olisit nyt edes yhden muun tavan kertonut, niitä vaan ei taida olla. Kukaan tervepäinen mies ei lähde kaupassa, tai muussakaan vastaavassa tilanteessa tekemään aloitteita, itse saat ne tehdä ja silloinkin tulee pettymyksiä.
        Yksin saat tuolla asenteella olla lopunikääsi, todennäköisesti oletkin sen ajatuksen jollakin tasolla jo tiedostanut, kirjoituksestasi se paistaa läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit nyt edes yhden muun tavan kertonut, niitä vaan ei taida olla. Kukaan tervepäinen mies ei lähde kaupassa, tai muussakaan vastaavassa tilanteessa tekemään aloitteita, itse saat ne tehdä ja silloinkin tulee pettymyksiä.
        Yksin saat tuolla asenteella olla lopunikääsi, todennäköisesti oletkin sen ajatuksen jollakin tasolla jo tiedostanut, kirjoituksestasi se paistaa läpi.

        Samaa mieltä kuin 15:44:31
        - sivusta XY


    • Anonyymi

      Marianne kristiina. Minä olen aina tiennyt tuon sinusta. T .M

      • Anonyymi

        Kiitos. Vaikka nuo nimet ei ihan täysin osuneet, mutta ajatus se on tärkein ❤


    • Anonyymi

      Nuorilla on nuorten mieli ja se sulle suotakoon. Eletty elämä vähentää tuollaista minä minä uhoa. Huomaa olevansa ihan tavallinen eikä pidä niin kovaa meteliä itsestään. Pidä ihanteesi mutta älä paasaa.

    • Anonyymi

      Ei sinun tarvitse selitellä mitään, kerrankos sitä nyt tulee ajauduttua kavereistaan eroon ja hieman muutenkin höllättyä otettaan kaikesta. Ajattelinkin että nyt on varmaan eri vaihde päällä kuin tavallisesti, olit poikkeuksellisen villin oloinen naisenpuolisko. Harmi että päättyi niinkin lyhyeen. Eihän sitä tiedä jos otat tavaksi, no leikki leikkinä. Kunniallinen nainen varmasti olet noilla spekseillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe