Mitähän etsivät, melkein tunnin on poliisihelikopteri pörrännyt Porvoossa näin vappupäivänä.
Poliisihelikopteri pörrää
7
375
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan kuin Kevätkumpu-sairaala-Sikosaari alueella. Kun tietää, vois koiran kanssa lähteä etsimään.
- Anonyymi
Itse Huhtisissa, ja aluksi kun kirjoitin, että meitä etelämpänä on jotain, mitä etsivät (ajattelin melkein keskustaa). Ja vielä ei näytä löytyneen, kun juuri äsken talomme yli taas kopteri, kohti etelää.
- Anonyymi
Nyt on mennyt jo lähes kuusi tuntia, ja vielä helikopteri pörrää.
Viranomaistiedote on helmi: etsitään ihmistä/henkilöä ylhäältä tai alhaalta. - Anonyymi
Yleisölennätys taidetehtaalta loppui klo 19,00.
Virasomaistiedote oli pariskunnan picnik talon katolla Tarmolassa 13,54.- Anonyymi
Kiitos tiedosta! Etsin itsekin tuon yleisölennätyksen, ja kaikki täsmää. Onpa helpottunut olo, ettei ketään etsitä...
Hyvää kevään jatkoa!
- Anonyymi
Mitä tarkoitat
- Anonyymi
Vaikee sanoo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954