Loppuuko wessapaperi?

wessavahti

Tuota miten on, missä vaiheessa wessapaperi loppuu? olisiko sitä syytä alkaa hamstrata jo?

Yst. vast. odotetaan.

27

1375

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • telluN

Ihan varmasti loppuu. Osta heti ainakin kuus rullaa, jos lakko oikein pitkäksi menee, niin osta koko säkki!

• paperirullamies

minä palaan töihin ihan pian, ja sitten sitä taas saa. Vessapaperia, nimittäin. Siihen saakka pärjäilkää.

• +-0

...lukihäiriö iski, luin ensin että :siihen saakka pirätelkää ;)) sori

• Angiina

En ole tullut ajatelleeksi, että teiltä saattavat vessapaperit loppua. Anteeksi kovasti, mutta nyt vahingoniloittelen pienen hetken. Viimein löytyi seikka, joka täällä kaukomaassa on paremmin kuin kotinurkilla! Koska näillä selkosilla ei ole lupa lakkoilla, niin ei siis voi myöskään tulla pyyhkeistä pula. Tosin täkäläinen kreppi on kyllä niin huonoa tekoa, että käsikopelolla homman joutuu aina kuitenkin loppuviimeksi hoitamaan. Revi siitä sitten, kirjaimellisesti.

• Hamsteri

Taidanpa heti käväistä lähikaupassa ja ostaa jokusen rullan...tai pari säkkiä!

• 12 lasta

Minä taidan samalla tilata kokonaisen rekkakuormallisen, jos jostain vaan sen vielä saisin...

• viimeistä viedään

Olen ihan varma, että paperin lakko päättyy, ennenkuin sovittelijoilla on wessapaperit lopussa!

• 49nainen

kuulema tuodaan ulkomailta jos meillä paperi loppuu.
        Kuulin siitä tänään kaupassa.

• viimeistä viedään...
        49nainen kirjoitti:

kuulema tuodaan ulkomailta jos meillä paperi loppuu.
        Kuulin siitä tänään kaupassa.

Niin, mutta mistä saadaan niin paljon, että riittää kaikkialle...meinaan vaan, että aika lailla laaja maa tämä Suomikin...Vaikka rajalle riittäiskin, riittääkö sinne susirajan perähikiällekin?

• vessaan

ja paskat se paperi lopppuu....

• Wessavahti

Nythän on niin, että sanomalehtipaperikin loppuu pian, milläs sitten pyyhitään, kun kaikki paperi loppuu?

• konsti
        Wessavahti kirjoitti:

Nythän on niin, että sanomalehtipaperikin loppuu pian, milläs sitten pyyhitään, kun kaikki paperi loppuu?

eli haetaan metsästä sammalta ;-)

• mekatron
        konsti kirjoitti:

eli haetaan metsästä sammalta ;-)

sellainen vuoltu lusikan mallinen, juuri "koroon kuin tehty, kuten olikin", oli naapurin papalla ulkovessan seinä raossa.
        Sama kaavin taisi olla monta vuottakin siinä, päivittäisessä käytössä.

Eikä sitä toiset uskaltaneet käyttää, se oli iso mies...

Nykyvessoista puuttuu ne raot, ei enää vanha keino pure sillä tapaa.

• Pirre*

lopu, ainakkaa suomesta, meiltä joskus loppuu..silloin me ostetaan kaupasta lisää..

• Toukokuu

Ei lopu mun mielestäni ei pidä hamstrata, mutta jokainen tekee niin kuin haluaa.

• sirkku:)

teillä ongelmat...;)))

Onneksi sanomalehtipaperia on tullut hamstrattua enemmänkin ajan mittaan... joskin pienen koirankin takia... Tekee tuo lamppuharja nääs tarpeensa suoraan paperillekin...;) Sanomalehtipaperin käyttämisen jälkeen vaikkapa käsisuihku on paikallaan, jos tarvis vaatii...;)))

Naisille vinkiksi: Pyyheliinat ovat hyvä apu paperin loppuessa! Pyyhkeen keskivaiheille vielä solmu, niin... a vot...;)))

• Hexa

Pitänee ryhtyä tuki-syömälakkoon, niin säästyy paperi ja paino putoaa - kaksi itikkaa yhdellä iskulla. (kesän ensimmmäinen inisee korvan juuressa par' aikaa).

• n52

Käväisin lähikaupassa ja mustin,että se paperi on tosiaan taas viimeisessä rullassa.
      Älytöntä,kalliita merkkejä kuulema saa,mutta ei oota tarjotaan jatkossa halvemista tuotteista!!
      Kuka hitto tonkin huhun on laittannut liikkeelle.
      Mä en ostanut kuin sen yhden pakkauksen mitä olin menossakin hakemaan ja olen valmis keksimään muiden tuotteiden käyttöä jos lakko jatkuu.

Paperiliitto lähti taisteluun hiton hyvien syiden takia!

• sinih52

muka hamstrannu??? uskoiskohan.. ( nauraa ) :=))
        noh voihan sitä pyyhkiä sit sanomalehteen
        eihän se mitään jos takapuoli vähän mustaksi jää,
        ai niin vai tuleeks sulle päivänsanomat??????

• n52
        sinih52 kirjoitti:

muka hamstrannu??? uskoiskohan.. ( nauraa ) :=))
        noh voihan sitä pyyhkiä sit sanomalehteen
        eihän se mitään jos takapuoli vähän mustaksi jää,
        ai niin vai tuleeks sulle päivänsanomat??????

vain yhden pienen pakkauksen!!
        Mun takapuoli saa pärjätä vanhoilla uutisilla jos tiukka paikka tulee...=)
        Paikallisesta Prismasta on kuulema loppunut wcpaperi!
        Voi elämän kevät kun sekoa touhua.Nyt kun menee kylävisiitille niin tuliaisiksi paperia....=)
        Paperinhamstraajat pääsevät suosituiksi ja nousevat arvoon alapään ajatuksissa....=)

• taikanainen

paikkakunnan kaupoista paperi loppui jo :))

Tosin tulihan sitä lisää, mutta wessapaperihysteria on vallannut koko kaupungin, kansa kantoi paperia selkä vääränä kaupoista. Pitihän sitä sitten minunkin....:)

• jasu

Inhottavia nämä sunnuntai-kiinniolot.
      Mutta huomenna maanantaina kaupat taas aukeavat ja vessapaperia saa. :)

• meillä

Joku etu se on rajalla asumisessakin!On nääs matkaa tuohon rajan taa 2,5km!Eläköön rajakauppa,ovat vielä auki ympärivuotisena myös sunnuntaisin.Ei oo minkäänlaista pyhää että siellä pantas kaupat kiinni ja kauppa käy vilkkaana.Tarkoitan nyt HAAPARANTAA!Mukava uo rajakauppakomissio kun on antanu luvat myös Tornion kaupoille aukiololuvan myös sunnuntaisin,ympärivuotisena! Mukavaa ajankulua pitkille pyhäpäiville,saa shoppailla silloin kun siltä tuntuu.

• pärjätään

Huomenissa lähden tallinnaan hakemaan"halpaa" wc- paperia pakettiautolla peräkärryn kanssa, sen jälkeen pyyhkii hyvin.

• n52

sitten HyvinPyyhkivänPörssin...=)

• mieti vähän mistä tälläiset jutut tulee????

• Jermu

sitä itkettää täällä palstalla niin kovasti, niin eihän siinä hommassa riitä paalikaan paperia. Tollaisten nyyhkyttäjien takia katoaa koko saakutin sademetsä, kun sitä paperia menee niin rutosti. Jag har talat!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1559
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1212
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1202
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe