Tuota miten on, missä vaiheessa wessapaperi loppuu? olisiko sitä syytä alkaa hamstrata jo?
Yst. vast. odotetaan.
Loppuuko wessapaperi?
27
1375
Vastaukset
- telluN
Ihan varmasti loppuu. Osta heti ainakin kuus rullaa, jos lakko oikein pitkäksi menee, niin osta koko säkki!
- paperirullamies
minä palaan töihin ihan pian, ja sitten sitä taas saa. Vessapaperia, nimittäin. Siihen saakka pärjäilkää.
- +-0
...lukihäiriö iski, luin ensin että :siihen saakka pirätelkää ;)) sori
- Angiina
En ole tullut ajatelleeksi, että teiltä saattavat vessapaperit loppua. Anteeksi kovasti, mutta nyt vahingoniloittelen pienen hetken. Viimein löytyi seikka, joka täällä kaukomaassa on paremmin kuin kotinurkilla! Koska näillä selkosilla ei ole lupa lakkoilla, niin ei siis voi myöskään tulla pyyhkeistä pula. Tosin täkäläinen kreppi on kyllä niin huonoa tekoa, että käsikopelolla homman joutuu aina kuitenkin loppuviimeksi hoitamaan. Revi siitä sitten, kirjaimellisesti.
- Hamsteri
Taidanpa heti käväistä lähikaupassa ja ostaa jokusen rullan...tai pari säkkiä!
- 12 lasta
Minä taidan samalla tilata kokonaisen rekkakuormallisen, jos jostain vaan sen vielä saisin...
- viimeistä viedään
Olen ihan varma, että paperin lakko päättyy, ennenkuin sovittelijoilla on wessapaperit lopussa!
- 49nainen
kuulema tuodaan ulkomailta jos meillä paperi loppuu.
Kuulin siitä tänään kaupassa. - viimeistä viedään...
49nainen kirjoitti:
kuulema tuodaan ulkomailta jos meillä paperi loppuu.
Kuulin siitä tänään kaupassa.Niin, mutta mistä saadaan niin paljon, että riittää kaikkialle...meinaan vaan, että aika lailla laaja maa tämä Suomikin...Vaikka rajalle riittäiskin, riittääkö sinne susirajan perähikiällekin?
- vessaan
ja paskat se paperi lopppuu....
- Wessavahti
Nythän on niin, että sanomalehtipaperikin loppuu pian, milläs sitten pyyhitään, kun kaikki paperi loppuu?
- konsti
Wessavahti kirjoitti:
Nythän on niin, että sanomalehtipaperikin loppuu pian, milläs sitten pyyhitään, kun kaikki paperi loppuu?
eli haetaan metsästä sammalta ;-)
- mekatron
konsti kirjoitti:
eli haetaan metsästä sammalta ;-)
sellainen vuoltu lusikan mallinen, juuri "koroon kuin tehty, kuten olikin", oli naapurin papalla ulkovessan seinä raossa.
Sama kaavin taisi olla monta vuottakin siinä, päivittäisessä käytössä.
Eikä sitä toiset uskaltaneet käyttää, se oli iso mies...
Nykyvessoista puuttuu ne raot, ei enää vanha keino pure sillä tapaa.
- Pirre*
lopu, ainakkaa suomesta, meiltä joskus loppuu..silloin me ostetaan kaupasta lisää..
- Toukokuu
Ei lopu mun mielestäni ei pidä hamstrata, mutta jokainen tekee niin kuin haluaa.
- sirkku:)
teillä ongelmat...;)))
Onneksi sanomalehtipaperia on tullut hamstrattua enemmänkin ajan mittaan... joskin pienen koirankin takia... Tekee tuo lamppuharja nääs tarpeensa suoraan paperillekin...;) Sanomalehtipaperin käyttämisen jälkeen vaikkapa käsisuihku on paikallaan, jos tarvis vaatii...;)))
Naisille vinkiksi: Pyyheliinat ovat hyvä apu paperin loppuessa! Pyyhkeen keskivaiheille vielä solmu, niin... a vot...;))) - Hexa
Pitänee ryhtyä tuki-syömälakkoon, niin säästyy paperi ja paino putoaa - kaksi itikkaa yhdellä iskulla. (kesän ensimmmäinen inisee korvan juuressa par' aikaa).
- n52
Käväisin lähikaupassa ja mustin,että se paperi on tosiaan taas viimeisessä rullassa.
Älytöntä,kalliita merkkejä kuulema saa,mutta ei oota tarjotaan jatkossa halvemista tuotteista!!
Kuka hitto tonkin huhun on laittannut liikkeelle.
Mä en ostanut kuin sen yhden pakkauksen mitä olin menossakin hakemaan ja olen valmis keksimään muiden tuotteiden käyttöä jos lakko jatkuu.
Paperiliitto lähti taisteluun hiton hyvien syiden takia!- sinih52
muka hamstrannu??? uskoiskohan.. ( nauraa ) :=))
noh voihan sitä pyyhkiä sit sanomalehteen
eihän se mitään jos takapuoli vähän mustaksi jää,
ai niin vai tuleeks sulle päivänsanomat?????? - n52
sinih52 kirjoitti:
muka hamstrannu??? uskoiskohan.. ( nauraa ) :=))
noh voihan sitä pyyhkiä sit sanomalehteen
eihän se mitään jos takapuoli vähän mustaksi jää,
ai niin vai tuleeks sulle päivänsanomat??????vain yhden pienen pakkauksen!!
Mun takapuoli saa pärjätä vanhoilla uutisilla jos tiukka paikka tulee...=)
Paikallisesta Prismasta on kuulema loppunut wcpaperi!
Voi elämän kevät kun sekoa touhua.Nyt kun menee kylävisiitille niin tuliaisiksi paperia....=)
Paperinhamstraajat pääsevät suosituiksi ja nousevat arvoon alapään ajatuksissa....=)
- taikanainen
paikkakunnan kaupoista paperi loppui jo :))
Tosin tulihan sitä lisää, mutta wessapaperihysteria on vallannut koko kaupungin, kansa kantoi paperia selkä vääränä kaupoista. Pitihän sitä sitten minunkin....:) - jasu
Inhottavia nämä sunnuntai-kiinniolot.
Mutta huomenna maanantaina kaupat taas aukeavat ja vessapaperia saa. :) - meillä
Joku etu se on rajalla asumisessakin!On nääs matkaa tuohon rajan taa 2,5km!Eläköön rajakauppa,ovat vielä auki ympärivuotisena myös sunnuntaisin.Ei oo minkäänlaista pyhää että siellä pantas kaupat kiinni ja kauppa käy vilkkaana.Tarkoitan nyt HAAPARANTAA!Mukava uo rajakauppakomissio kun on antanu luvat myös Tornion kaupoille aukiololuvan myös sunnuntaisin,ympärivuotisena! Mukavaa ajankulua pitkille pyhäpäiville,saa shoppailla silloin kun siltä tuntuu.
- pärjätään
Huomenissa lähden tallinnaan hakemaan"halpaa" wc- paperia pakettiautolla peräkärryn kanssa, sen jälkeen pyyhkii hyvin.
- n52
sitten HyvinPyyhkivänPörssin...=)
mieti vähän mistä tälläiset jutut tulee????
- Jermu
sitä itkettää täällä palstalla niin kovasti, niin eihän siinä hommassa riitä paalikaan paperia. Tollaisten nyyhkyttäjien takia katoaa koko saakutin sademetsä, kun sitä paperia menee niin rutosti. Jag har talat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023