Loppuuko wessapaperi?

wessavahti

Tuota miten on, missä vaiheessa wessapaperi loppuu? olisiko sitä syytä alkaa hamstrata jo?

Yst. vast. odotetaan.

27

1403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • telluN

      Ihan varmasti loppuu. Osta heti ainakin kuus rullaa, jos lakko oikein pitkäksi menee, niin osta koko säkki!

    • paperirullamies

      minä palaan töihin ihan pian, ja sitten sitä taas saa. Vessapaperia, nimittäin. Siihen saakka pärjäilkää.

      • +-0

        ...lukihäiriö iski, luin ensin että :siihen saakka pirätelkää ;)) sori


    • Angiina

      En ole tullut ajatelleeksi, että teiltä saattavat vessapaperit loppua. Anteeksi kovasti, mutta nyt vahingoniloittelen pienen hetken. Viimein löytyi seikka, joka täällä kaukomaassa on paremmin kuin kotinurkilla! Koska näillä selkosilla ei ole lupa lakkoilla, niin ei siis voi myöskään tulla pyyhkeistä pula. Tosin täkäläinen kreppi on kyllä niin huonoa tekoa, että käsikopelolla homman joutuu aina kuitenkin loppuviimeksi hoitamaan. Revi siitä sitten, kirjaimellisesti.

    • Hamsteri

      Taidanpa heti käväistä lähikaupassa ja ostaa jokusen rullan...tai pari säkkiä!

    • 12 lasta

      Minä taidan samalla tilata kokonaisen rekkakuormallisen, jos jostain vaan sen vielä saisin...

    • viimeistä viedään

      Olen ihan varma, että paperin lakko päättyy, ennenkuin sovittelijoilla on wessapaperit lopussa!

      • 49nainen

        kuulema tuodaan ulkomailta jos meillä paperi loppuu.
        Kuulin siitä tänään kaupassa.


      • viimeistä viedään...
        49nainen kirjoitti:

        kuulema tuodaan ulkomailta jos meillä paperi loppuu.
        Kuulin siitä tänään kaupassa.

        Niin, mutta mistä saadaan niin paljon, että riittää kaikkialle...meinaan vaan, että aika lailla laaja maa tämä Suomikin...Vaikka rajalle riittäiskin, riittääkö sinne susirajan perähikiällekin?


    • vessaan

      ja paskat se paperi lopppuu....

      • Wessavahti

        Nythän on niin, että sanomalehtipaperikin loppuu pian, milläs sitten pyyhitään, kun kaikki paperi loppuu?


      • konsti
        Wessavahti kirjoitti:

        Nythän on niin, että sanomalehtipaperikin loppuu pian, milläs sitten pyyhitään, kun kaikki paperi loppuu?

        eli haetaan metsästä sammalta ;-)


      • mekatron
        konsti kirjoitti:

        eli haetaan metsästä sammalta ;-)

        sellainen vuoltu lusikan mallinen, juuri "koroon kuin tehty, kuten olikin", oli naapurin papalla ulkovessan seinä raossa.
        Sama kaavin taisi olla monta vuottakin siinä, päivittäisessä käytössä.

        Eikä sitä toiset uskaltaneet käyttää, se oli iso mies...

        Nykyvessoista puuttuu ne raot, ei enää vanha keino pure sillä tapaa.


    • Pirre*

      lopu, ainakkaa suomesta, meiltä joskus loppuu..silloin me ostetaan kaupasta lisää..

    • Toukokuu

      Ei lopu mun mielestäni ei pidä hamstrata, mutta jokainen tekee niin kuin haluaa.

    • sirkku:)

      teillä ongelmat...;)))

      Onneksi sanomalehtipaperia on tullut hamstrattua enemmänkin ajan mittaan... joskin pienen koirankin takia... Tekee tuo lamppuharja nääs tarpeensa suoraan paperillekin...;) Sanomalehtipaperin käyttämisen jälkeen vaikkapa käsisuihku on paikallaan, jos tarvis vaatii...;)))

      Naisille vinkiksi: Pyyheliinat ovat hyvä apu paperin loppuessa! Pyyhkeen keskivaiheille vielä solmu, niin... a vot...;)))

    • Hexa

      Pitänee ryhtyä tuki-syömälakkoon, niin säästyy paperi ja paino putoaa - kaksi itikkaa yhdellä iskulla. (kesän ensimmmäinen inisee korvan juuressa par' aikaa).

    • n52

      Käväisin lähikaupassa ja mustin,että se paperi on tosiaan taas viimeisessä rullassa.
      Älytöntä,kalliita merkkejä kuulema saa,mutta ei oota tarjotaan jatkossa halvemista tuotteista!!
      Kuka hitto tonkin huhun on laittannut liikkeelle.
      Mä en ostanut kuin sen yhden pakkauksen mitä olin menossakin hakemaan ja olen valmis keksimään muiden tuotteiden käyttöä jos lakko jatkuu.

      Paperiliitto lähti taisteluun hiton hyvien syiden takia!

      • sinih52

        muka hamstrannu??? uskoiskohan.. ( nauraa ) :=))
        noh voihan sitä pyyhkiä sit sanomalehteen
        eihän se mitään jos takapuoli vähän mustaksi jää,
        ai niin vai tuleeks sulle päivänsanomat??????


      • n52
        sinih52 kirjoitti:

        muka hamstrannu??? uskoiskohan.. ( nauraa ) :=))
        noh voihan sitä pyyhkiä sit sanomalehteen
        eihän se mitään jos takapuoli vähän mustaksi jää,
        ai niin vai tuleeks sulle päivänsanomat??????

        vain yhden pienen pakkauksen!!
        Mun takapuoli saa pärjätä vanhoilla uutisilla jos tiukka paikka tulee...=)
        Paikallisesta Prismasta on kuulema loppunut wcpaperi!
        Voi elämän kevät kun sekoa touhua.Nyt kun menee kylävisiitille niin tuliaisiksi paperia....=)
        Paperinhamstraajat pääsevät suosituiksi ja nousevat arvoon alapään ajatuksissa....=)


    • taikanainen

      paikkakunnan kaupoista paperi loppui jo :))

      Tosin tulihan sitä lisää, mutta wessapaperihysteria on vallannut koko kaupungin, kansa kantoi paperia selkä vääränä kaupoista. Pitihän sitä sitten minunkin....:)

    • jasu

      Inhottavia nämä sunnuntai-kiinniolot.
      Mutta huomenna maanantaina kaupat taas aukeavat ja vessapaperia saa. :)

    • meillä

      Joku etu se on rajalla asumisessakin!On nääs matkaa tuohon rajan taa 2,5km!Eläköön rajakauppa,ovat vielä auki ympärivuotisena myös sunnuntaisin.Ei oo minkäänlaista pyhää että siellä pantas kaupat kiinni ja kauppa käy vilkkaana.Tarkoitan nyt HAAPARANTAA!Mukava uo rajakauppakomissio kun on antanu luvat myös Tornion kaupoille aukiololuvan myös sunnuntaisin,ympärivuotisena! Mukavaa ajankulua pitkille pyhäpäiville,saa shoppailla silloin kun siltä tuntuu.

    • pärjätään

      Huomenissa lähden tallinnaan hakemaan"halpaa" wc- paperia pakettiautolla peräkärryn kanssa, sen jälkeen pyyhkii hyvin.

      • n52

        sitten HyvinPyyhkivänPörssin...=)


    • mieti vähän mistä tälläiset jutut tulee????

    • Jermu

      sitä itkettää täällä palstalla niin kovasti, niin eihän siinä hommassa riitä paalikaan paperia. Tollaisten nyyhkyttäjien takia katoaa koko saakutin sademetsä, kun sitä paperia menee niin rutosti. Jag har talat!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      55
      1553
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1228
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe