Kun asiakas tilaa listalta jotain tupla lihalla tarkoittaa se yleensä että kyseinen poka on hyvin nälkäinen ja tykkää kebabista. Jos siinä syödessä joutuu vertailla että onko tässä nyt mitään muuta eroa kuin kalliimpi hinta niin vituiksihan se on menny. Todennäköisesti tällänen nälkäinen ahmatti on jo muutenkin syönyt itsensä vararikkoon joten sillä ei varmaan tälle pokalle ole paskankaan väliä otatteko lisähintaa 5,vai 10 euroa, joten silloin kun sitä lihaa pyydetään niin laittakaa sitä silleen ettei tarvi arvailla onko tupla vai eikö ole. Ja lyötte hintaa että katetta jää, ei vaikea tämä! Satana!
Vinkki Kebab ukkeleille
Anonyymi-ap
3
669
Vastaukset
- Anonyymi
Mites oliko lihatsuissa valittamista
- Anonyymi
En söisi kebabia, vaikka maksettaisiin. En kyllä muutenkaan käy enää kebabbiloissa edes pizzalla. Sen kokemuksen olen niistä paikoista saanut, että miehelle annetaan aina annos ensimmäisenä. Naisena en hyväksy tällaista epätasa-arvoa. Kun tämä tapahtuu joka kerta, ei voi olla sattumaa. Tosin mieheni kanssa naureskelemme näille ulkomaan junteille, joilla ei ole mitään käytöstapoja.
- Anonyymi
Sitä keskivartalon paisumista vaan yritetään hillitä, hyvää tarkoitetaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4185376Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841845Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3561808- 1171059
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27907
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h55788- 66745
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️54708- 35668