Mihin on kadonnut kärsämäen Smarketista se kaunis myyjä joka aina iloisesti hymyili kassalla?
Kärsämäen kaunein nainen
30
2841
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaa äitiyslomalla....mut oha siel muita timmillä perällä varustettuja myyjiä.....
- Anonyymi
Mutta ei niin hyviä kun oli tämä joka ilmeisesti ei enää ole siellä kun ei ole näkynyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei niin hyviä kun oli tämä joka ilmeisesti ei enää ole siellä kun ei ole näkynyt
hän on todella suloinen.
- Anonyymi
Juu..kyl o mukava asioida ku nättei tyttöi ....
- Anonyymi
Joo oli komia eläkeläinen tänäänkin kassalla ja kyttäsi niinkuin olisin velkaa ollut..
- Anonyymi
Kesäsi käyn kattoo naisten pesisistä.......
- Anonyymi
Siinäpä ne sinun kontaktisi vastakkaiseen sukupuoleen sitten olikin.
- Anonyymi
ootko sorakielinen, hehän ei osaa r,ää sanoa,,
- Anonyymi
Apteekissa tosi ko.ia blondi töissä kans....ja juustoportilla ...
- Anonyymi
Onko apoteekin blondi lähteny pois ku ei näkyny enää?
- Anonyymi
Tk aika näppärä hoitaja.......ja juustoportilla mukavia tyttöjä!!
- Anonyymi
Vaa kyl meitillä on tääl asiat hyvin!! Aurinko paistaa ja nättei tyttöi joka kaupas.....
- Anonyymi
no, sitten vain sairastumaan,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no, sitten vain sairastumaan,,
Niiiii ja ruuan ostoon ja kaffeelle portille....
- Anonyymi
Isadoorassa nätti parturi tyttö....
- Anonyymi
Onkoha vappaa? Lähtiskö pizzalle tai oluelle
- Anonyymi
mustan mersuni takapenkillä olis tilaa
- Anonyymi
Ei ossaa luvata ....käy kysymässä!!
- Anonyymi
Proagrialla komia blondi töissä..
- Anonyymi
Tuijoteltu sitä eloveena paketin likkaa liikaa kun jokaisesta blondista pitää haaveilla, kyllä on ruista ranteessa
- Anonyymi
Lähti varmaan sun takia, jos kävit siellä tuijottelemassa.
- Anonyymi
minäku käyn kaupasa nii on vaa vanhoja naisia kassalla
- Anonyymi
"kauneus on katsojan silmissä", sanoo vanha sananlasku,,
- Anonyymi
"vahassa vara parempi", sanoo sananlasku,,
- Anonyymi
Pahon on leventynnä ja kurpsahtanna seki tyttö sattu kauppaan yhtä aikaa..
- Anonyymi
yksi myyjätär siellä sentään osaa käytöstavat ja asiakaspalvelun. osaa keskustella asiakkaiden kanssa ja osaa myös hymyillä.
- Anonyymi
K kaupan kassalla uus nuori nätti tyttö!! Ostoksetki tuntuu halvemmilta....
- Anonyymi
Äidin kielen Kaija kaipaa kaunista väkivallan miestä Kärsämäki.
Blondi osaa painaa nappia ei hyväksytä maksua takki.
Kärsämäki Paula kähtävä tekstinkäsittely jooga-
Värjätjää Kärsämäki päälle tulevat vähän hiukset väriä Esa myy naiataan,bmyös Haapajärvi Nivala tapaan myös alapää kavat ja sheivatkaa me pienin tuhopolttojen Tottakai
Kuolen lintuunne - Anonyymi
itjaa Kärsämäki kismeligi värit blondit esiin värjäämään kuitti alapää k karvanne.
Kaikki on teidän olkaa hyvät - Anonyymi
siwassa oli loppuaikona upee tumma ja tulinen neito haapajärveltä....
ai että....
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569